moc zajimavej clanek, pro me docela poucnej
Naposledy editováno 10.09.2010 18:20:12
1 reakcí na tento příspěvek Diagnostika moto pneu
EDIT: ackoliv ten text misty vypada trochu jako z automatizovaneho prekladace, ktery byl pote "opraven" clovekem
btw jak presne je mysleno tohle?
A bude-li vás sekýrovat nějaký polda, pak vezte, že legální procento poměru drážek v běhounu je 96% „slick“ a 4% drážek z celkové plochy běhounu.
Naposledy editováno 10.09.2010 21:02:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnostika moto pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnostika moto pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnostika moto pneu
Skalda>Harry_RnK> aha, ja se pod tihou kontextu snazil do ty "algebry" montovat indikatory opotrebeni a ono je to mysleno jen z hlediska plochy, kterou zabiraji drazky dezenu. Ovsem nevim, jestli takhle je to i v CR... ze zakona o zpusobilosti vozidel k provozu na pozemnich komunikacich si pamatuju akorat hloubku dezenu 1 mm (nejspis v nejhlubsim bode drazek) u motorek a 1.6 mm u aut
Pokud vím, tak ten 1 mm platí jen pro mopedy, u motorek by to mělo být stejně jako u aut, tedy 1,6 mm.
1 reakcí na tento příspěvek Diagnostika moto pneu
co a zda vozíte na případný píchnutí pneu
vím že excistuje řada přípravků
ale jsou zkušenosti??
a jaký?
a co když je dušová pneu??
něco na opravu bez demontáže?
jak dobrý jsou přípravky co se aplikují dovnitř??
ať už preventivně, nebo už při samotným bodnutí??
Jak dlouho vydrží závodní pneu?
Závodní pneumatiky jsou konstruovány pouze pro jediný zahřívací cyklus, tedy zahřátí na provozní teplotu a následné vychladnutí. Každý zahřívací cyklus činí pryž trochu tvrdší, dokud nezačne křehnout. S každým dalším cyklem potřebuje pneu vyšší provozní teplotu, aby mohla začít fungovat, neboť její vlastnosti (pružnost, přilnavost) se od prvního zahřívacího cyklu postupně zhoršují. Běžné silniční pneu vydrží několik tisíc takových zahřívacích cyklů.