Díky
Naposledy editováno 15.09.2010 01:21:11
1 reakcí na tento příspěvek 6" na 749
J!Rka>Jakou by to mělo mít výhodu? Tedy kromě horšího ovládání kvůli širší a těžší pneumatice a kolu?
Moje řeč... Pořád jsem dlouho laboroval proč se mi zdála 996 (v OTP mám 180 i 190 gumu) taková těžkopádnější a že šla jinak do zatáček oproti 748... Tak jsem zkusil na 996 dát taky 180ku a nastačil jsem se divit, jak se chování motky zlepšilo...
Pokud tam dáš 6" ráfek, tak abys měl pořád dobrý chování stroje s ochotou jít do zatáček, musel bys na ráfek "obout" vysokou gumu, minimálne 190/55, ne-li 190/65. A pak je otázkou jestli se ti vejde, abys nedrhnul o blatník, kyvku, případně zespodu při zhoupnutí o výfuk...
Další věc pak nastane, že budeš muset upravit zpřevodování, protože se výrazně zvětší obvod zadního kola. A protože 749 má předpokládám jak 748 vpředu 14 kolečko, tak jedinou možností bude větší zadní rozeta, protože 13zubový kolečko se myslím ani nedělá.
Naposledy editováno 15.09.2010 21:29:08
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati a servis. Ducati 749 | Dobyče | 9 | 5.10.2021 v 17:23 P.e.p.u.l.e. |
Spojka Ducati 749 Ducati 749 | fukeless | 7 | 10.3.2021 v 09:36 fukeless |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Zvýšení volnoběžných otáček Ducati 749 | Beda46 | 1 | 9.11.2015 v 14:41 t_freedom |
Rozeta pro Duc 999 - 520 Ducati 999, Ducati 749 | honzabiker | 4 | 10.5.2015 v 15:05 Ivan-K |