2 reakcí na tento příspěvek Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.
1 reakcí na tento příspěvek Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.
Jinak samo platí že ta "nepadlá" může být větší střep - takže vlastně je tato diskuze o ničem a jde o konkrétní stav strojů.
1 reakcí na tento příspěvek Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.
Je potřeba porovnat opravdový stav. Jak jsou na tom gumy, kdy se měnil olej+filtry, brzdový destičky a kotouče, stav baterie, jak se chová spojka, jestli motor nehučí nebo necvaká, vůle v kolech, reakce tlumičů za jízdy a při stání, stav sedadla gripů řadičky a stupaček, jestli motorka "všude" svítí a jak je na tom hlavní světlomet, vůle v krku a jestli řídítka drží směr a jestli jsou rovně...
Fakt to chce prolézt motorku důkladně, člověk si případně ušetří neskutečný sraní s opravama.
taky mi to parkrat upadlo
nepoznal jsem rozdíl... až potom teda co mi blbě svařili lešení... to už to pak bylo křivý ::D
Ale jelo to furt víceméně rovně, hehehehehehe, hlavně člověk si musel říct, podle čeho se řídí, jestli podle řidítek nebo podle špičky...., pokud podle špičky, tak to jelo do škarpy...
hahahahaha
Black_Shots>Prohlídnout obě dvě, důkladně zkontrolovat "náchylný" věci u padlých a podle stavu se rozhodni. Pokud jde jen o plasty, to bych zas tak moc neřešil, je tak 50%ní šance, že ji někde opřeš taky (nejkritičtější je první den).
Je potřeba porovnat opravdový stav. Jak jsou na tom gumy, kdy se měnil olej+filtry, brzdový destičky a kotouče, stav baterie, jak se chová spojka, jestli motor nehučí nebo necvaká, vůle v kolech, reakce tlumičů za jízdy a při stání, stav sedadla gripů řadičky a stupaček, jestli motorka "všude" svítí a jak je na tom hlavní světlomet, vůle v krku a jestli řídítka drží směr a jestli jsou rovně...
Fakt to chce prolézt motorku důkladně, člověk si případně ušetří neskutečný sraní s opravama.
Naprostej souhlas. Nedá se to říct tak obecně, jak píšou jiní. Tohle je 100% pravdivý a nanejvýš logický a rozumný řešení.
Např. u lehlý motorky ti prodávající řekne: "Nic jí neni, jen má nalomenej plast protože spadla ze stojánku při nakládání v Německu, odkud pochází." Ale ty už budeš vědět, že pán lže páč motorká má třeba "italský světla", starší typ vidlice, nebude sedět rok výroby se zbarvenim, jaký má opravdu mít ... a řekneš pánovi "Ne ne ne, to neni žádná pravda ... " Od takových slepenin ruce pryč. A pozor - to se nemusí týkat jenom starých motorek, často je to k vidění i u "zánovních" a u těch to pak mnohem víc mrzí a "bolí" ...
Edit: písmenko
Naposledy editováno 21.09.2010 13:21:58
tak člověk hned věděl, že to bylo divoký...
naštěstí ty kryty rámu byly jen jako doplnění designu...
P.S. byla hezčí než nová nepadená...
Naposledy editováno 21.09.2010 13:35:53
1 reakcí na tento příspěvek Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padlou nebo nepadlou rozdíl cca 20 000 Kč.
Stiflik>Nwm ae dcl brá nabídka za 52tis. možno i sleva ....
já bych rok počkala třeba pořídíš ještě levněji-no jak chceš-aby ses pak nepráskal do hlavyza mne - vem klidne tu padlou, vzdyt ma jen par skrabancu, a na to to nejezdi.. ty s tim stejne taky flaknes (pocitej s tim, protoze to je na 99% pravdepodobne), a kdyz uz bude odrena, tak te to nebude tak bolet