Nový model designově navazuje na minulou verzi a dá se říci, že všechny její výrazné rysy ještě opticky zesiluje. S ještě odvážnějšími zahnutými výfuky vypadá zkrátka ještě divočeji a svérázněji, než model K7. Po konstrukční stránce se může pochlubit novým kompaktnějším motorem s vyšším kompresním poměrem a kratšími zdvihy. Díky menšímu motoru bylo možné použít delší kyvku a přitom se mohl zkrátit rozvor kol. Výsledkem těchto změn by měl být zase o něco lehčí (hned o 5 kg) a výkonnější stroj než předchozí verze. K dispozici bude elektronický tlumič řízení, možnost nastavení tří map vstřikování.
..zkráceně...K9 je sportovnější,modernější a zábavnější...blíži se charakterově k modelům K5/K6..hlavně motorově a jízdními vlastnostmi!...osobně bych koupil K9!
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSXR 1000 k8 vs. K9?
Přístrojovka se mí líbila nejvíc na K1 - ta je krásná, pak K3 - taky pěkná, trochu míň na K5 a pak dál už vůbec, nechal bych si udělat bílej podklad a je vyřešíno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSXR 1000 k8 vs. K9?
Johnyp19>No na K7-K8 jediný co se mi líbí víz než na K9ce je přístrojovka ale to je spíš takovej detail no Jinak mě to ted spíš táhne ke K9ce protože tam se mi zase líbí výfuky a i celkově ty ostřejší rysy. Jinak jaká z nich má lepší brzdy ?? předpokládal bych že k9ka. Nebo je to tak na stejno?? díky.
..u brzd ti stačí vyměnit hadice..jestli budeš lítat "ostře" na okruhu více kol tak i tu pumpu!
..koncovky výfuku stejně časem vyměníš!
..a palubovku bych neřešil...ukazuje tam vše co má a je celkem přehledná a čitelná!
..prostě K9 je dobrá motorka!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSXR 1000 k8 vs. K9?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSXR 1000 k8 vs. K9?
GRASSEL>2LEKO> Tu pumpu člověk pozná i při svižným tempu na silnici
..pozná,ale stále to brzdí!..a určitě to není "kritické" nebo nebezpečné!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSXR 1000 k8 vs. K9?
2LEKO>..pozná,ale stále to brzdí!..a určitě to není "kritické" nebo nebezpečné!
No u něčeho ne ale musím říct že třeba když jsem jel na jedný K5 tak nevím v jakým měla stavu komplet brzdy ale měla pancíře a tam jsem domáčknul páčku téměř až k řidítku a to byl brzdnej účinek opravdu hodně vlažnej. Takže ono taky asi záleží jak se člověk stará o ty brzdy celkově. Taky jsem jel na K2 a to nebrzdilo skoro vůbec a pokud to takhle brzdí každýmu tak se pak nedivím že lidi nadávaj. Já jsem repasoval třmeny a brzdnej účinek až na to vadnutí díky pumpě byl konkurenční i k fárošům a R1
Motorku mám nyní na dopingové léčbě.Nějaký ten Power Commander a Akrapovič a další okruhové úpravičky,bude to Rizla raketa!
Doporučuji K9!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSXR 1000 k8 vs. K9?
Mě to bylo vždycky divný že v testech novejch K1-2 tenkrát každej chválil brzdy až na vadnutí............no a po určitém čase na to každej nadává. Já se nedivím protože se třmenama nedělá nikdo nic, nějaký čištění a repase ..... to vůbec.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSXR 1000 k8 vs. K9?
Když už jsem u těch oprav tak budu zvažovat jinou pumpu protože je to fakt hodně kritické
Naposledy editováno 13.11.2010 17:26:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSXR 1000 k8 vs. K9?
tigerbou>2LEKO> Nevím jak u ostatních ale u K5 je pumpa kritická i v běžném provozu!!!
Když už jsem u těch oprav tak budu zvažovat jinou pumpu protože je to fakt hodně kritické
Tak už víme, co bylo příčinou tvého výletu mimo trať. Kritická brzdová pumpa a zběsilý jízdní styl...