No tak si tak říkám že bych trochu nakopl ty 3,5 koně ve fekoši co říkate?
1 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem asi 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem asi 125ccm
2 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem asi 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem asi 125ccm
Spíše co na to ojnice,klika ložiska atd... ikdyž to bude tlačit 0.1 bar tak to bude maso na 80ccm
1 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem asi 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem asi 125ccm
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem asi 125ccm
Mě spíš opravdu hlavou vrtaj jiný myšlenky. A to: Když vemu to zmiňované mazání, tak to by šlo vzít z převodovky. Pak ta směs, příde mi, že to pude hoodně blbě naladit. A taková blbost, co mi vrtá hlavou je výfuk. Atmosferáky maj mít ve výfuku ňáký odpor, turbo motory výfuk v podstatě maj jen simbolicky ne, a dvojtakty sou kapitola sama o sobě. Natož když se na dvoutakt dá turbo. tim chci říct, že mi příde divný dát na to dvoutaktový výfuk, a za to turbo.
frantas píše: strakon> To mě to tak strašný teda nepříde. Však na fichtlu sem jezdíval k devadesáti často (poladěný motor) Maximálku sem měl těsně pod kilo, a to sem vepředu měl gumu za babety, a to do 45km/h Pak když si vemu že dvojtaktní dvacky jezdí i přes 150km/h
Mě spíš opravdu hlavou vrtaj jiný myšlenky. A to: Když vemu to zmiňované mazání, tak to by šlo vzít z převodovky. Pak ta směs, příde mi, že to pude hoodně blbě naladit. A taková blbost, co mi vrtá hlavou je výfuk. Atmosferáky maj mít ve výfuku ňáký odpor, turbo motory výfuk v podstatě maj jen simbolicky ne, a dvojtakty sou kapitola sama o sobě. Natož když se na dvoutakt dá turbo. tim chci říct, že mi příde divný dát na to dvoutaktový výfuk, a za to turbo.
A vem si jakou to s tím turbem bude mít šílenou křivku výkonu :D
Kompresor by byl lepší ale chtělo by to další motor jen pro něj.
1 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem asi 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem asi 125ccm
czechino píše: BagoBorec> Zřejmě to bude mít vlastní oběh oleje s el. čerpadlem + nějakej oil. chladič.
Spíše co na to ojnice,klika ložiska atd... ikdyž to bude tlačit 0.1 bar tak to bude maso na 80ccm
no a ted si vezmi ze to saje do kliky ... ok natlakujes tam nakej tlak, treba tvejch 0,1bar, pak prejede pist do spodni uvrati a otevre soucasne prepousteci kanal z pod kliky, ale soucasne vyfuk, co myslis ze zabrani tomu aby to cos tam nafoukal navic nevylitlo do vyfuku?
czechino píše: Hodně by mě zajímalo zda by takto šel naladit fichtl, ze začátku tu někdo psal že to někdo měl,tak kdyby měl někdo nějaké info,bo obrázky sem s tím! Chtěl bych to moc a moc vidět
je tu foto i videa s turbem na fichtlu a uz z videa je jasny jakej je to drak, neustale po zadnim, kolo to neudrzi na zemi:)
frantas píše: strakon> To mě to tak strašný teda nepříde. Však na fichtlu sem jezdíval k devadesáti často (poladěný motor) Maximálku sem měl těsně pod kilo, a to sem vepředu měl gumu za babety, a to do 45km/h Pak když si vemu že dvojtaktní dvacky jezdí i přes 150km/h
Mě spíš opravdu hlavou vrtaj jiný myšlenky. A to: Když vemu to zmiňované mazání, tak to by šlo vzít z převodovky. Pak ta směs, příde mi, že to pude hoodně blbě naladit. A taková blbost, co mi vrtá hlavou je výfuk. Atmosferáky maj mít ve výfuku ňáký odpor, turbo motory výfuk v podstatě maj jen simbolicky ne, a dvojtakty sou kapitola sama o sobě. Natož když se na dvoutakt dá turbo. tim chci říct, že mi příde divný dát na to dvoutaktový výfuk, a za to turbo.
no v prevodovce neni tlakovej olej.. tzn jak bys ho donutil aby natekl do turba?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem asi 125ccm
no a ted si vezmi ze to saje do kliky ... ok natlakujes tam nakej tlak, treba tvejch 0,1bar, pak prejede pist do spodni uvrati a otevre soucasne prepousteci kanal z pod kliky, ale soucasne vyfuk, co myslis ze zabrani tomu aby to cos tam nafoukal navic nevylitlo do vyfuku?
Tak tohle je v celku fuk,vem si jak mas malej valec takze stejne se nejakej tlak pod svici dostane,nebo to ma nejakou spesl priveru
je tu foto i videa s turbem na fichtlu a uz z videa je jasny jakej je to drak, neustale po zadnim, kolo to neudrzi na zemi:)
Mate nekdo teda odkaz,nebo je to jenom ironie
no v prevodovce neni tlakovej olej.. tzn jak bys ho donutil aby natekl do turba?
Tohle jsem psal uz vise ze se musi udelat vlastni obeh oleje pro turbo,tzn: nadoba pro olej,olejove cerpadlo,filtr,chladic. S olejem do prevodovky nevim,nevim to turbo toci 50000 otacek a vejs,chce to opravdu dobry olej
1 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem asi 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem asi 125ccm
Dave81: tak mozny je vseco,ale vypadato docela funkcne
czechino píše: assassin>
Tohle jsem psal uz vise ze se musi udelat vlastni obeh oleje pro turbo,tzn: nadoba pro olej,olejove cerpadlo,filtr,chladic. S olejem do prevodovky nevim,nevim to turbo toci 50000 otacek a vejs,chce to opravdu dobry olej
u 2t je problem aby tam zustala ve valci i smes odpovidajicicho objemu, ze tam navic zustane jeste nakej pretlak bych moc nepocital.. a kdyz se tam dodela naka specialni privera - to jest takova ktera pi kazdym cyklu otvira a zavira vyfuk, tak se ji rika vyfukovy ventil a to uz si napul cesty mezi 2taktem a 4taktem (alespon slozitosti) takze uz vyjde lip preplnovat nakej ctyrtakt, nez spolecne s turbem dodelavat dalsi olejovej okru a rozvod a vyfukovej ventil :)