Uzavřeno 10.02.2011 v 07:28 uživatelem Pernik_
2 reakcí na tento příspěvek čim svařit ram
1 reakcí na tento příspěvek čim svařit ram
1 reakcí na tento příspěvek čim svařit ram
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čim svařit ram
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čim svařit ram
Jindrs píše: brabenecz> koukni se mu do profilu na fotky motorky to ze zeleza nebude
tak schvalně,co bys myslel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čim svařit ram
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čim svařit ram
Jindrs píše: brabenecz> koukni se mu do profilu na fotky motorky to ze zeleza nebude
Schválně mi jedna taková stojí v garáži, a rám z duralu určitě nemá. Nebo si sedím na vedení a nepochopil vtip?
1 reakcí na tento příspěvek čim svařit ram
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čim svařit ram
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čim svařit ram
Jindrs píše: Axel> na dalku podle foto hadam slitinu hliniku ale asi se pletu vid jinak by jsi nepsal
tak tak
podle toho, kde prasklinka je, pán svářeč zvolí postup...začatek i konec prasklinky bych vrtnul,at to nepokračuje...a provařit podle umístění...
1 reakcí na tento příspěvek čim svařit ram
...MIG/MAG...COčko bych rovnou vynechal, neboť nejstndartněji je toto vybaveno drátem na nelegované oceli (plotová či nočníková, chcete-li ), schánět a kupovat kvůli jednomu minisvaru klubo legovanýho drátu kterej se jinak nevyužije je nesmysl...MMA, bych taky vynechal, neboť kvůli zápalu elektrody a zabíhavosti strusky by bylo potřeba superzkušeného svářeče (moje zkušenost: svářeči ze staveb tranzitních plynovodů)...a samozřejmě dostupnost elektrod, kde koupit jednu je téměř nesmysl...a asi by byl nutný předehřev a dohřev rámu...
...výsledkem za mě: já bych vařil metodou TIG (WIG), když je k dispozici...málokdy se tento používá na plotové oceli a proto je standartně k mání velký výběr přídavných materiálů i ve velmi malých baleních (a navíc se to spotřebuje jinde...viz. dříve)...bude minimalizováno teplotní pnutí, odstraněny neprovarky v místech zapálení oblouku (bezkontakt zápal - předpokládám) aj.
Nechť se povede
Tady máš hodně informaci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čim svařit ram
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čim svařit ram
Mno neviděl jsem ho...COčkem bych se nebál...to umí dobrý svary, ale pokud je to něco legovanýho, tak musíš nabrat metodu MIG (v Inertním plynu...tedy argonu) a přidat správnej drát...a k tomu jsem mířil...pokud má někdo doma CO, tak s nim obvykle vaří standartní zámečničinu a má tedy třeba tento drát , který koupí v 20 (15) kg klubu (a aktivní plyn CO nebo směsku s argonem)...a pokud bude najednou chtít vařit třeba Cr-Mo nebo jiné legované oceli, musí nabít třeba toto jenže nejmenší kubo je tušim 5 kg a přesedlat na argon...a to se podle mě nemůže rentovat pro jeden svar...co ze zbytkem 5 kg kluba??? (cena za 5 kg v rozmezí 2000-5000)
E: jednodušeji řečeno...CO by vyhovělo, ale nepovažuju to za ekonomicky rentabilní...
Naposledy editováno 16.12.2010 21:17:14
1 reakcí na tento příspěvek čim svařit ram
Je to obyčejná plotovina 11620
Ale raději než céočko, tak argon. Já to vařil a v poho
"SOFIE" proč pleteš hošanovi hlavu??
Naposledy editováno 17.12.2010 19:30:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čim svařit ram
Ad A) Nejsem "SOFIE" to je hlavní město Bulharska...nýbrž "Sofía" ...slovo řeckého původu, kdo ovládá řečtinu, snadno si přeloží a nemohl jsem ho napsat v řecké abecedě, protože ji toto fórum nepodporuje.
Ad B) Pokud jsem se díval do norem dobrých 40 let zpět, tak žádná ocel "11 620" neexistuje (předpokládám značení dle ČSN, ale pokud toto neuvedeš, pak nemůžu vědet, o jaký materiál se jedná ), existovala 11 600, 11 650, 11 550 (dle značení ČSN) a nic mezi tim...dále všechny oceli s posledním číslem "0" (dle značení ČSN) jsou výšeuhlíkové, což jim dodává tu zvýšenou pevnost...a je tím vlastně řečeno, že nejsou určeny ke svařování (až na "zaručenou" nebo "dobrou" svařitelnost...oba pojmy definované příslušnou ČSN...u nižších mezí kluzu)...tedy pochybuju, že japonci budou vyrábět sériově rámy s "nesvařitelných" ocelí...pokud si chceš alespoň lehce rozšířit znalosti značení materiálů a jejich použití tak můžeš třeba zde. Speciálně o svařitelnosti se tam píše ...proto nevím, kdo komu plete hlavu
Navíc já nikde nepsal z čeho je ten rám...protože to jednoduše nevím...ale naznačoval jsem jen alternativu pro případ např Cr-Mo
P.S.: Na mnohé legované oceli se magnet lepí, neboť feromagneticita je funkcí legujícího čísla a tedy pokud je legovaná, ale malým procentem, pak se bude magnet chytat i tak...třeba některé brzdové kotouče na motorkách jsou z "nerezu" což je matroš s vysokým obsahem chromu a magnet na nich, i když blbě, ale drží...a upínání dílů z výšelegovaných ocelí pomocí magnetů na brusky na plocho je běžná věc...nože "Radeco" střižnice a jiné lisovací nástroje ze "Stabilky" ...prostě "plotovka" se málokdy brousí na "magnetce"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čim svařit ram
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ledkové blinkry Svítí všechny čtyři... Suzuki RF 600 | Ozzák666 | 13 | 14.3.2021 v 11:27 Ozzák666 |
Utahovací moment Suzuki RF 600 Suzuki RF 600 | Ozzák666 | 4 | 31.1.2021 v 18:51 Kohlstein |
suzuki rf600 Suzuki RF 600 | Nife414 | 1 | 5.6.2018 v 22:50 Nife414 |
český manuál na RF Suzuki RF 600 | Doubasv | 8 | 13.10.2016 v 10:49 spendla |
Suzuki RF 600r motor Suzuki RF 600 | Lastycbr | 2 | 19.8.2015 v 13:03 brazel |