Edit č. 179 : pochopitelně pojedou i litrové- tovární prototypy.
Naposledy editováno 20.12.2010 17:36:23
Marex, proto mě celkem uniká (už po několikáté) smysl ankety, když vesměs ty sám máš zmatek v pravidlech, a to jsi člověk, co se o motogp aspoň nějak zajímá. Co teprv ostatní lidi, co si pod pojmem CRT představí maximálně starý monitory...Ale jak myslíš, já se hlasování v takových "anketách" dávno zřekl.
Ps: Moc se nedivím, že i tobě uniká smysl něčeho, co je nesmysl. Vyšlo to z nesmyslu, který nedává smysl ani smyslným, ani nesmyslným. Nemyslíš?
Proč se tě ptám? Tvou odpověď znám. Vypnu ten krám, vždyť i ty sám nevysvětlilś to nám.
V podstate se nam MGP vrati do roku 02 - 06 kdy jezdili MGP 990cc a pak "malé továrničky" taktéž 990cc (Harris wcm, proton kr, moriwaki na div. kartu s jacquem a pittem )
Sám bych dal pravidlo o objemu 1000ccm a šmitec a ať si tam dají třeba TDI z Golfa.
Yo a ty křidýlka bych Ducati ustřihl!
Naposledy editováno 19.12.2010 22:15:40
1 reakcí na tento příspěvek MotoGP CRT týmy- mají šanci?
GS ještě mám..ale chcu ho prodat, nechceš ho? Jinak, já samozřejmě nechcu nijak válčit. Jen sám vidíš, že tyhle ankety jsou úplně zbytečné, když ani ty sám, jakožto člověk o motogp se zajímající, přesně nezná znění pravidel a podmínky CRT týmů. Co teprv nějací jardi co na motorkách sice jezdí po všech čertech, ale o motogp neví absolutně nic. A co teprv tak o situaci za 2 roky a CRT týmech. Taky 7 lidí dalo že neví oč se jedná, z 12ti jeden je Akro, ten by dal nesouhlas u všeho v čem je nadpis Dorna nebo motogp, no a z těch 11 určitě dalších 3-5 jsou ortodoxní superbikeřisti, co motogp nesnáší už z principu (Rado a podobní). Takže je sice roztomilé že chceš znát názor lidí, ale pokud ten názor má mít nějakou hodnotu, tak se ptej maximálně Bossa A že CRT týmy třeba fakt nebudou mít šanci na vítězství? No a? Nějakej Pramac s Espargarem taky neměl šanci na vítězství a jezdil. Abrahám taky nebude mít šanci na vítězství a bude jezdit. Vesměs 50ˇstart. pole nemá sebemenší šanci vyhrát. Tak to prostě je, bylo a bude. A nejen v motogp ale ve všech disciplínách. Nevím co je na tom tak světobornýho. CRT je naprosto ideální způsob dostat se do první ligy pro týmy, kteří by prostě nebyly schopni postavit 0ccm až 1000ccm (motor), zato šasí mají plnej sklad a nápadů ještě víc (Suter, Ilmor, Inmotec). Na čem asi zkrachovam Ilmor v r. 07? Naprd motor. Inmotec má s čím problémy? S konkurenceschopností a hlavně s výdrží motoru, Suter, ten staví snad jen šasí. (FBCorse nevím, proto je nezmiňuju) A nově příchozí továrny, které se budou chtít časem (nemusí to být hned 2012, ale třeba 2015) dostat do motogp, nebudou muset vynaložit milióny na vývoj prototypovýho motoru, s kterým pak beztak neuspějí, protože v té době ostatní týmy budou mět x let náskok. Bude jim stačit udělat šasí, vzít litrovej motor ze svojeho sériovýho stoje, a z něj udělat svůj aspoň nějaký základ pro motor do motogp. Dnes do motoru motogp nemůžeš prej použít skoro ani sériových šroubek. Vše musí být originál, prototyp. Takhle by se přihlásili jako CRT tým, objeli nějaký 2 sezóny, asbírali potřebný zkušenosti a data pro stavbu prototypu a může se z nich stát "klasický" motogp tým... Taková je vesměs vize Ezpelety, Ippolita..a moje , kteří se na toto téma rozkecali myslím na jaře. Stačí číst a pamatovat si. Stejně těch CRT týmů tam moc nebude. Každej si radši pronajme klasický litr...tohle bude asi čistě jen pro ty nějaký KTM, BMW, Aprilie, Sutery, Ilmory apod...a těch tam 20 určitě nebude