chci se zeptat zda máte někdo zkušenosti s úpravou brzd na kotoučové u Betky, případně New Pionýra. Jednu přestavbu jsem viděl na stránkách motoscoot ale tam k tomu napsali akorát, že je to jen pro závoní účely a tím to vadlo. Chci se tedy zeptat, zda někdo z vás již tuto úpravu provedl a co je k tomu zapotřebí? Zda je třeba zakoupit celé vidle nebo zda je možné stáaící upravit. Samozdřejmě kde a za koliko se nechají pořítit potřebné díly.
Mockrát díky.
1 reakcí na tento příspěvek Kotoučová brzda - Betka, New Pionýr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotoučová brzda - Betka, New Pionýr
bikes píše: me jen nenapada smysl teto upravy, to potrebujes zastavit z 50 na 0 na 2 metrech?, u jawy 350 bych to chapal ale tady....
no už ted to spíš jen zpomaluje než brzdí a to tam chci na jaro dát 140 motor tak nebudu brzdit z padesátky ale třebas i z vosumdesátky když se rozvášnim
2 reakcí na tento příspěvek Kotoučová brzda - Betka, New Pionýr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotoučová brzda - Betka, New Pionýr
frantas píše: Já když sem ho měl, tak sem si myslel na předek z dvackovýho cebra. A když se člověk na toho Death Fichtla podívá, tak to i jako honďáckej ráfek vypadá. Nezkoušel si googlit, nebo naférovku napsat do Opavy?
jo do opavy jsem napsal ale asi slaví svtky, tak doufám, že se mi ozvou. Já spíš přemýšlím o komplet předku z nějakého pitbike, ale rád bych sehnal někoho kdo s tím má zkušenosti. Jinak ten black death má tu kotouřovku přidělanou na originální vidlici jakousi poloobjímkou, když se na to lépe dpodíváš, tak jsem si říkal, že i tato verze by nemusela býti marnou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotoučová brzda - Betka, New Pionýr
2 reakcí na tento příspěvek Kotoučová brzda - Betka, New Pionýr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotoučová brzda - Betka, New Pionýr
2stroke píše: Sežeň kompletní předek z Jawa Dandy 50, ta má vpředu kotouč...
A proč zrovna z Dandyny? kotouč na předku má dalších milion motorek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotoučová brzda - Betka, New Pionýr
frantas píše: A proč zrovna z Dandyny? kotouč na předku má dalších milion motorek.
Jawa k jawě sedá ...
Hele , jasný, všechno jde když se chce, já mám v plánu na toho svého pinďoura taky přidělat konečně kotouč (už na to všechno mám - koutouč je z nějakého Herkulese, třmen a hadice ze skůtru, pumpa z nějaké staré yamahy) - nechám si vyrobit mezikus mezi kotouč a buben předního kola, přes který kotouč k bubnu přišroubuju, pak už jenom navařit na kluzák úchyty brzdového třmenu a mám hotovo...jenom mít na to ten čas...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotoučová brzda - Betka, New Pionýr
E: aha, koukám že ty originál pionýrácký vidle nemáš
Naposledy editováno 24.12.2010 14:46:51
Naposledy editováno 24.12.2010 15:07:29
frantas píše: Raptík> No já sem teda pořádne nehledal, ale fotku ze strany brzdiče sem nenašel. Jinak ten pitbike by byl asi lepší. Sehnat ňákýho s kolama 17/14 nebo co to dělaj. I by byly oba rávky pletený, maximálně by se potom ten přední přeplet.
jj to byla přesně moje úvaha, jen jsem se chtěl zeptat zda už to někdo realizoval a zda to má nějaké úskalí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotoučová brzda - Betka, New Pionýr
2stroke píše: Sežeň kompletní předek z Jawa Dandy 50, ta má vpředu kotouč...
také má širší ráfek, to by tam pak musel jít nějako nabastlit i zadní aby nebyl užší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotoučová brzda - Betka, New Pionýr
3 reakcí na tento příspěvek Kotoučová brzda - Betka, New Pionýr
Jake mas ty zkusenosti???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotoučová brzda - Betka, New Pionýr
Thorsteinar píše: mno mam tu jebku taky a muzu rict ze je to pekny kram je fakt ze treba z kopce kdyz jedes sedesat tak to skoro nebrzdí a zatacet do prava je taky nevymyslenyy,protoze škrtaš zadni brzdou.Jinak uz jsem musel dat preplest zadni kolo,protoze pulka porupala asi cca na 600 najetych km.Kolem najete tisicovky km se vypalilo zadni svetlo proste klasická čína
Jake mas ty zkusenosti???
Tak nějak stejné, i když světlo neshořelo. Co se týče toho New pionýra tak je to s náklonem doprava trošku lepší. Každopádně po odlazení těch prvotních neduhů s tím, že vše odpadá a musí se měnit šrouby s tím pak začíná být sranda. Takže už by to chtělo vyměnit jen ty brzdy a motor
frantas píše: Thorsteinar> Tak to máš docela blbý zkušenosti. Mě zadní brzda brzdila jak víno, a přední spíš spomalovací. S kolama sem měl problémy akorád s vymačkanýma gumama v rozetě (pak se ty přepážky vylámaly, tak sem to napevno sešrouboval) A brzda v zatáčce mi vadila jenom ve dvou, ale dost sem vysedával. A elektro instalace taky docela v klidu. Pokud se nepočítá výměna klaksonu, a od baterky dozádu sem si natahoval novou elektriku, páč ňákýho chytráka napadlo dát dráhy do blatníku. Jo a připevnění drátů v předním světle k obímce žárovky bylo taky ňáký pofiderní Jinak si nemůžu stěžovat Náhodou rád vzpomínám, hezky se na tom jezdilo
u téhle čínavýroby to bude asi kus od kusu, protože třebas brácha má také problémy s výlpetem zadního kola a to váží 60 kg a mě to zatím netrápí a mám o polovinu víc. S tím drhnutím zadní brzdy je to o poznání horší u betky než u New Pionýra, takže až budou stát tyhle dva kousky vedle sebe, musím ještě porovnat co je tam pořešeno jinak...
Raptík píše: no už ted to spíš jen zpomaluje než brzdí a to tam chci na jaro dát 140 motor tak nebudu brzdit z padesátky ale třebas i z vosumdesátky když se rozvášnim
no já jenom když se rozvášníš, tak aby se ti to nerozsypalo čoveče, na betce jsme s kámošem najezdili pár kilometrů a třepe se to už při padesátce, doporučil bych tam vyměnit všechny čínské šrouby bez norem za čínské šrouby s českými normami... to je ale pouze 10% z opatření k vyšší odolnosti, například by se ti mohly vysypat či roztéct ložiska v kolech, obzvlášť vzadu, originální řetězovka by to taky nemusela vydržet a ty šrouby z másla co ji tam drží na 100% ne... takže hodně štěstí
jo jinak vřele doporučuju sundat centrál a namontovat stupačky z dirta a dobře dotáhnout zadní brzdu=> dovolí ti to daleko větší náklony a navíc je sranda jezdit "na stupačku" protože stupačka z dirta je sklapěcí takže jakmile se dotkne asfaltu tak se sklopí a nepodkopne celou motorku takže vlítněš do zatáčky hodíš betku na stupačku lehce stupačku nohou tlačíš proti asfaltu a od stupačky letí pulmetrový chvost jisker a přitom to ještě není na držťkovou
1 reakcí na tento příspěvek Kotoučová brzda - Betka, New Pionýr
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jawa new pionýr blinkry Motoscoot New Pionýr | kobliznik | 9 | 6.5.2024 v 14:15 Johny_Servis |
Betka 50 startování TMEC Betka | Pepepepe1 | 5 | 27.4.2024 v 15:02 ja1 |
Betka 50 TMEC Betka | Pepepepe1 | 7 | 2.4.2024 v 08:01 ja1 |
Opakovaně zadřený motor Jawa Betka ... TMEC Betka | kawasaki-man | 12 | 3.9.2023 v 05:05 2stroke |
TMEC Betka stav tachometra TMEC Betka, Motoscoot Jawa Betka | Karel1980 | 13 | 3.6.2022 v 23:53 ja1 |