Co lepšího do upraveného airboxu v TL 1000s ´97
Nebo tak všeobecně. Já znal pouze K&Nko
Měl jsem KN v sériovém boxu, měl jsem BMC košíčky, viděl jsem Pipercross ale i no-name filtry za 4 babky. Moc rozdílu v těch bavlněných nebylo.
2 reakcí na tento příspěvek K&N vs Pipercross
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N vs Pipercross
1 reakcí na tento příspěvek K&N vs Pipercross
1 reakcí na tento příspěvek K&N vs Pipercross
A možná aj lepší
z-x-r píše: huskyboy> mas to nekde podlozene zte lepe filtruje?
tohle asi leda zmerit.. a na to sem videl starej test automobilovejch filtru ale moto ne...
jinak u toho KN je jedna vrstva docela ridky mrizky, proti svetlu vidis durch, pipercross je docela tlustej molitan, s plus minus podobnejma dirama jak v tom KN.. takze filtrovat by mohl lip... ale je to takovej baj voko odhad, kdo vi jak to je doopravdy. osobne si myslim ze nejlip filtruji origo papiraky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N vs Pipercross
-george- píše: zdarec, kdybych koupil nějakej z tedlech více propustnejch filtru do GSX-R 750 K5 musim nějak měnit palivovouý mapu (bud přes Power Commander nebo jinak) nebo neco poladit?
vyrobci tech filtru obvykle rikaji ze ne. ostatne on ten filtr tam nedela ty hlavni restrikce-spis tvar airboxu, takze ty filtry co se davaji do origo boxu nemaj skoro zadnej prinos a tak se u nich ani obvykle neupravuje vstrikovani..