PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V7 Special (2022)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Všudezdejší
Vloženo 17.2.2023
Aktualizováno 12.3.2024
Zobrazeno 4 510x
HODNOCENÍ PROFILU OD 26 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Nádherná a charismatická klasika, která mě vrací o 30 let zpět.

Více fotografii

Výška jezdce: 189 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Royal Enfield Interceptor: Moto Guzzi V7 u mě zvítězila vzhledem, větším pohodlím, krásnějším a objemnějším motorem a kardanem.

První dojmy - Získala si mě hned svým nádherným klasickým vzhledem a nezaměnitelným charakterem. Hned při prvním nastartování mě oslovila velmi specifickým projevem a po rozjetí jsem pochopil, že tahle mašina není o dokonalosti a rychlosti, ale hlavně o pohodě a pozitivních emocích, které do člověka pumpuje plným proudem i bez nutnosti překonávat jakékoliv rychlostní rekordy.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny, kdo mají rádi klasické motocykly se vším, co k nim náleží.

Doplňky na motorce - Hlavní stojan

Recenze

Mašinu jsem koupil na konci minulého roku u dealera v První Kozí v Sušici, o kterém panují doslova legendy. Vždycky jsem se tam chtěl jet podívat, ale brzdil mě strach, že mě nedejbože nakazí jejich nadšením a já budu muset nějakou tu kozu (Guzzi) koupit. Jel jsem se tam vlastně jen podívat s bratrem, který o V7 Special uvažoval. Setkali jsme se s panem Průchou a moje nejčernější myšlenky se naplnily. Zapomeňte na všechny standardní showroomy a dealery. Tady je všechno jinak. Nic není navoněné, je to normální domeček s dílnou dole a nahoře v patře je místnost s motorkami a doplńky. Hned vedle v místnosti si staví svůj vlastní malý pivovar a na přilehlém dvorku pasou kozy, které Vám i velmi rádi ukážou. Přijetí pana Průchy i jeho týmu bylo velmi přátelské a změnilo se na pokec u kafe s domácím koláčem, který měli zrovna na stole. Nakonec jsme se domluvili na zkušební projíždce. Bratr na V7 Special a já, abych tam nečekal, jsem si zapůjčil V85TT. Pan Průcha, dolil benzín, poradil výbornou trasu a upozornil nás na častější policejní hlídky na výjezdu ze Sušice. Časově nás nijak nelimitoval a my vyjeli. Pan Průcha se zatím postaral o mou polovičku, kterou jak jsem později zjistil, tam prozřetelně naléval jejich domácí medovinou a pivem. S bratrem jsme se projeli a obě mašiny si dosyta vyzkoušeli a policejní hlídku skutečně potkali. Po návratu bylo jasné, že Guzziny kupujeme oba, manželka nic nenamítala. Bratr objednal V7 Special v modré barvě, já V7 Stone v barvě oranžové. Po nedlouhé době nás ze Sušice informovali, že Guzziny dorazily a že se můžeme přijet podívat a vybalit si je z beden. Toto se člověku zase tak často nepoštěstí, takže jsme toho samozřejmě rádi využili a jeli se na ně podívat. Obě mašiny byly nádherné, ale musím se přiznat, že teprve když jsem je viděl naživo vedle sebe, srdce mě více táhlo k té bráchovo modré V7 Special. Pan Průcha si toho všiml a upozornil mě na fakt, že v patře mají jednoho Speciala na "showroomu". Běžel jsem tam jak malý dítě a bylo rozhodnuto. Beru krásného modrého V7 Speciala. Ještě několikrát jsem se ujišťoval, zda to nezpůsobí nějaký problém a že bych si jinak odebral svého objednaného oranžového Stona, ale byl jsem ujištěný, že nikoliv. Musím První Kozí také pochválit za to, že nám i vzhledem ke zhoršujícímu se počasí na konci roku, připravila obě Guzziny velmi rychle a pečlivě. I touto cestou bych jim rád poděkoval za fantastický přístup! Legendy skutečně nelžou. Vlastně jsem toho loni již nestihl moc najet, mám nyní teprve 410 km a poctivě zajíždím. Jsem ovšem nadšený. Mašina je opravdu svérázná, při protočení motoru se vrtí ze strany na stranu, řazení není žádné tajemství, ví o něm celé širé okolí a především u studeného motoru je tužší. Taktéž najít neutrál chce trochu zvyku, opět především u studeného motoru. Jízda kolem 90-110 km/h je ideál a opravdový požitek. Výkon motoru, brzd a podvozek je k této kategorii motocyklů naprosto dostačující a adekvátní. Nic člověka nenabádá jet o moc rychleji. Vrací mě doslova o 30 let zpět, kdy jsem jezdil na své první pořádné motorce MZ150 a to se u mě také cení. Pohled na krásně lakovanou klasickou plechovou nádrž, chromovaná řídítka, zrcátka, dva nádherné budíky a klasické kulaté přední světlo s chromovanou obroučkou je zážitek sám o sobě. Prozatím se mi to opravdu moc líbí a těším se na jaro, až budu moci na Guzzinu opět usednout. Určitě se poté podělím i o další postřehy a zkušenosti.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Všudezdejší
Všudezdejší napsal 06.03.23 v 14:12

@NXram Dík moc! Vezmeš nějakou svoji klasiku, třeba CX500 a uděláme i nějakej kochací výlet! A máš pravdu, Kačenu nesmím taky zanedbávat!

NXram
NXram napsal 06.03.23 v 12:22 10b.

Kamaráde je fakt krásná, dobře si udělal s tou modrou Jen na tom nesmíš moc spáprdovatět nezapomeň že máž Oranžovou střelu vedle Kdybych volil novou motorku s duší staré klasiky, určitě koupím také tuhle. Snad se nám povede se projet, tedy pocourat na klasikách

Guzo
Guzo napsal 24.02.23 v 07:59

A čo ten názor,že to oproti staršiemu modelu dole moc neťahá? Je na tom niečo pravdy? Nemal som ešte možnosť porovnať. Moja" ll "ide pekne zospodu...na to,že má len 48k.

Yura
Yura napsal 24.02.23 v 07:00

Ber to takto:
Guzzi je nemoc. Nemoc ducha. Jakmile tě uchvátí, tak jen málokdo se vyléčí. Maximálně zmnoží ohniska choroby - kupuje další stroje. A První Kozí, to vůbec nejsou doktoři, naopak. To je místo, odkud se nákaza šíří. A jakmile hrozí, že tvá autoimunita přece jen začíná vítězit, je třeba hned vyrazit do Sušice a pořádně doplnit nálož těch virů a bakterií, které mají společný název svého kmene - Moto Guzzi Kdybych sám této chorobě nepodlehnul, nikdy bych to nepsal. Kdo toto nezažil, nikdy nepochopí. Ale jedno vím jistě: zatím se rozhodně nechci uzdravit.
Vybral jsi dle mého nejkrásnějšího klasika současného trhu, v TOP barevné variantě. Mě od vlastnictví téhož zabránila pouze finanční situace, jinak bych jí okamžitě vzal taky, aby TéTéčku nebylo smutno.
Užij si nádherný stroj, a uvidíš: následné servisní a nákupní návštěvy v První Kozí budou ještě lepší, než ta první, páč tady to koupením vše teprve začíná. A opět - kdo toto nezažil, nikdy nepochopí

Kreuz88
Kreuz88 napsal 24.02.23 v 00:20 10b.

První kozí stojí za návštěvu a dopadlo to nejlépe jak mohlo Gratuluji a přeji hodně zábavy a šťastně najetých kilometrů

Více komentářů



TOPlist