PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-S1000GT (2023)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník AnSik
Vloženo 7.5.2024
Aktualizováno 7.5.2024
Zobrazeno 3 223x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Parádní mašina na dlouhé cesty i krátké sportovní vyjížďky.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:J. Hamouzová - Suzuki Kladno (Klad

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Zamikoval jsem si ji defakto ihned. Nabízí přesně to, co se od ní očekává. Je to poměrně pohodlný cesťák, ale spíše to táhne ke sportovnímu zážitku.

Motorku bych doporučil pro - Mám z motorky radost, uvidím další sezóny, ale zatím si ji plně užívám a vřele doporučuji všem, kteří chtějí sportovní motorku, která za to umí vzít, ale když chcete v pohodlí přejet po dálnici nebo v hustém provozu, budete ji vděční za trochu pohodlí.

Doplňky na motorce - - Na dlouhé tripy mám originál kufry, urcite doporučuji do nich jít a nedávat nějaké neoriginální krabice. Výrobce je vytvaroval tak, aby co nejméně ovlivnily proudění vzduchu. Nikdy jsem necítil s kufry, že by měla mašina tendenci trhat se zadkem i ve vyšších rychlostech. A vypadají skvěle, ladí k motorce.
- Originální vyhřívané rukojeti. Hodí se při chladnějším počasí.
- S výškou 183cm mi nestačí přední štít. Na dálnici jsem se musel neustále velmi krčet, aby mi to nešlo do ramenou. Takže pro vyšší postavy doporučuji vyměnit za trochu vyšší. Neměnil jsem však za originální, které není hezké a přijde mi zase až zbytečně vysoké. Naštěstí Puig udělal hezký štít, který mi teď skvěle vyhovuje ve všech ohledech.
- Motorka je poměrně levná na svou výbavu a proporce, někde to musí jít znát. A to na plastech. Jsou kvalitní, ale ne tak vzhledné, jak nejsou ani lakované. Naštěstí jsem sehnal od Ermaxu lakovaný zadní blatník a kryt řetězu v barvě karoserie. Oživí to pořádně. Přední blatník ještě chci měnit, v nabídce příslušenství je pouze karbonový, ale zjistil jsem, že na GSX-S 950 se používá ten samý a barvě, kterou potřebuji, takže se sehnat dá. Nechápu, proč to Suzuki nenabízí oficiálně.
- Koncovka výfuku je... Až směšná ? prostě nevzhledná bandaska. Vyměnil jsem za LeoVince s karbonovym povrchem. Koncovka má i homologaci při zachování zbytku. Zvuk je trochu lepší, ale tady jde hlavně o vzhled. Určitě jsou hezčí a lepší koncovky, ale pokud chcete kufry, je třeba dělat kompromisy. A kupovat Akrap za 25 tisíc je prostě moc.

Recenze

Chtěl jsem sportovní motorku, ale svou postavou (nosím si menší pneumatiku), bych moc nezvládal delší jízdy na ryze sportovní silničce. Tohle GT nabízí pohodlnější polohu s rovnými řídítky, která jsou blíže, ale když chci do "sportovního režimu", stačí si poposednout lehce dozadu, lehnout si na nádrž a jde se na to.

Mám zatím najeto jednu sezónu s cca 10 tisíci km. Sériové pneu Dunlop jsou dostačující na GT, ale po výměně na Pirelli Diablo III je poznat jak v zatáčkách drží lépe, nicméně nemůžu pak tolik blbnout při nižších teplotách, ale to je prostě o stylu jízdy. Pozor na kontrolu trakce, která má pět režimů, nechával jsem to na nejvyšším, abych si na motorku zvykl, ale tím, že při výjezdu ze zatáčky za to tahám, elektronika neustále koriguje, což mělo za následek výměny pneu už po 6ti tisícich. Momentálně jezdím na třetí stupeň a je to v pohodě. Co se týče palivových map, jsou tam tři. Jezdím na střední, ještě jsem si netroufl pustit tam plnou. I tak to má sílu.

Ovladatelnost je na 226kg hmotnosti solidní, na Italských úzkých silnicích v horách většinou nebyl problém, ale je to o zvyku. Udělat s tímhle osmičku v autoškole není tak jednoduché, jako na šestistovce. Při zatížení se spolujezdcem je to pochopitelně znát, ale dá se to. GT je sice určeno pro dva, ale pokud někdo vyloženě chce motorku pro jízdu ve dvou, není to ideál. Zadní sedadlo neni moc velké. Nechal jsem si udělat nový potah od RUTANu, původní sedlo není nic moc, ani vzhledově, ani materiálem.

Čtu často, že brzdy jsou trochu dřevěné. Za mě zatím není problém, ale pokud čekáš, že tě mají brzdy pri zakousnutí vždy postavit na přední kolo, tak to rozhodně ne.

S podvozkem jsem spokojený, zatím tlumiče nechávám na sériovém nastavení, zvažuji to přitáhnout, ale na rozbitých silnicích to absorbuje slušně. Takže asi nebudu spekulovat.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Sir_CHerokee
Sir_CHerokee napsal 10.05.24 v 16:23

Parádní stroj! Přeju mnoho spokojených kilometrů.

Normik
Normik napsal 10.05.24 v 08:47 10b.

Tož krasavica

Bandissimo
Bandissimo napsal 09.05.24 v 13:56 10b.

Ahoj, gratuluji, GT je skutečně skvělý stroj na sportovní cestování...Plexi od Puig vypadá dobře,v době,kdy jsem ji kupoval, tak nebylo k dispozici, mám to větší touringové od Suzuki, tehdy jsem si to nechal poslat z Německa ( 5/2022)+ deflektor Loster. Funguje to skvěle a za mě to i vypadá slušně...Co se týče pneu Dunlop Roadsport 2, na kterých motorku dodavají, tak první 2-3 tisíce km se mi jevily celkem fajn. Pak to byll ale rychlý sešup, vydržely mi taky cca 6tkm, ke konci to už byla vyloženě nebezpečná záležitost. Kontrola trakce s tím nemá nic společného, je to prostě mizerná guma, bohužel. Teď mám Michelin Road 6 GT, což je pneu z jiné dimenze, mám na ni aktuálně taky 6tkm a je odhadem před 1/2 životnosti.Na nastavení kontroly trakce jsem nesahal, stále stupeň 3... Takže ať spolehlivě slouží, rubber side down, jak říkají v zámoří... zítra zkouším nové GX, jsem hlavně zvědavý na semiaktivní podvozek. ??

koki888
koki888 napsal 09.05.24 v 13:04 10b.

Husa123
Husa123 napsal 08.05.24 v 19:59 10b.

Více komentářů



TOPlist