Plzeň - Liblín

GPX do navigace
Vloženo: 31.07.2017 12:13
Typ: Hezký úsek

Hezká podvečerní vyjížďka z Plzně podél okolí Berounky do Liblína.
Cesta vede přes Chrást kde se držíme směru na Smědčice . Při výjezdu z Chrástu přejíždíme most přes řeku Klabavu kde je možné vidět železniční most o kterém se traduje že jej projektoval Gustave Eiffel ale není tomu tak.
Po výjezdu z údolí řeky v obci Smědčice se pokračuje vlevo směr Břasy. Z Břas vede pěkná cesta do Liblína která se teď bohužel opravuje takže je zde dopravní omezení. V Liblíně se dá zajet na vodácký kemp Kobylka nebo do centra městečka. Z Liblína jsem pokračoval na Kozojedy a zde jsem odbočil směrem na Borek . Zde v Obci Borek se sjíždí do údolí Střely která se nedaleko vlévá do Berounky na protějším břehu od kempu Kobylka. Poté je krásně nad obcí Kaceřov kde je krásný pohled na zámek . https://cs.wikipedia.org/wiki/Kace%C5%99ov_(z%C3%A1mek,_okres_Plze%C5%88-sever)
Dají se zde domluvit s majitelem prohlídky.
Odtud se pokračuje směrem na Plzeň .
Já jsem ještě zavítal k přívozu Darová kde jsem si chvilku poseděl u Berounky.
Pro mě hezký kraj a pohodová projížďka přírodou.

Fotogalerie

Bod na mapě

Okolí bodu

Prohledat okolí

Zápisy v deníku

• K tomuto bodu zatím nikdo nevložil zápis do deníku
+Vložit zápis z návštěvy do deníku