JAWA 350 OHC – motorka přesně dle mého přání, magnet na každé zastávce. Velká spokojenost. Jen pro můj ročník trošku náročné na záda (dlouho v předklonu mi dělá problém...)
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Nestojí moc a jízdních emocí vám zprostředkuje opravdu hodně. V Česku nenechává chladným vůbec nikoho. Kované motorkáře především proto, že vlastně z Česka není.
Motorku bych doporučil pro - Pro retro klidaře
Doplňky na motorce - Polepy
Recenze
Jawa 350 OHC Special
vybral jsem proto, že to bylo zakoukání na první dobrou. Projel sem se a rozhodl se dá se říci okamžitě. Do měsíce stála v garáži. Chtěl jsem ji malinko opticky odlišit a tak jsem dokoupil retro hvězdici z "filcu", "závodní" kostičky - šachovnici, průhledný ochranný polep na nádrž a ještě pár drobností.
Poznámka k lepení: Pokud uvažuje někdo o polepu svépomocí, je potřeba počítat s jedním odpolednem demontáže dílů, druhé odpoledne si ponechat na precizní vyměřování a marné pokusy, dále počkat týden na objednání a dodej polepů (pruhů) nových a další odpoledne domluva s "profifoliářem" (naštěstí mám v přátelích) a celé jedno další odpoledne na opětovnou postupnou montáž všech demontovaných plastů...
Nechal jsem si profesionálně (cca 4500 Kč) repasovat přilbu vel.60 z Kovony Karviná se spec. lakem v barvě motocyklu (byla pěkná fuška vytelefonovat přesný odstín v Brodcích a u subdodavatelů a následně sehnat odstín laku). K přilbě mám zvláštní vztah, učil jsem se v ní jezdit ve 14-ti letech na Jawa 23 Mustang, proto nevadila ani ta vyšší cena za "znovuzrození"...
Každá vyjížďka, po okresních silnicích, mi vykouzlí úsměv na tváři. Motocykl mne nenutí řezat zatáčky v náklonu popírajícím fyzikální zákony a pohladí na duši - super relax. Mám v plánu pořídit i decentní kožené tašky s logem Jawa, ale už 2 roky zadaná zakázka v Milostovicích nějak vázne (musím jezdit s taškou přes rameno - lékárnička, doklady,klíče).
S jízdními vlastnostmi jsem spokojen. Počítal jsem přesně s tím, jak se chová. Motor, brzdy, podvozek, vše OK pro rozsah cestovních rychlostí 55 - 100 km/hod. Dá se jet i 130 (pár krát použito v rámci doporučeného zajíždění), ale v těchto rychlostech já určitě "neodpočívám".
Ještě postřeh k mytí: Po každé vyjížďce se v letním období trefí kamikadze tučná muška, nebo vosa přesně mezi větrný štítek a kapotu. A to fakt nejde bez demontáže štítku vyčistit. Vyřešil jsem zlepšovákem (těsnění právě té mezery viz. foto). Také jsem preventivně zabezpečil větrný štítek proti prasknutí. Vyrobil sem podložky z průhledné pryže a umístil mezi štítek a kapotu. Všechny šroubové spoje jsem zkontroloval a zajistil lepidlem pro demontovatelné spoje - prevence je vždy lepší než řešení problému...
Servisní prohlídky jsou z počátku častější, ale vzhledem k ceně to je v pohodě. Stejně jsem zvyklý měnit olej, filtry a kontrolovat všechny pohyblivé díly před každou sezonou ...
Ze zdravotních důvodů (záda - nechci na ni další sezónu koukat jen v garáži) - zvažuji prodej...
Krásný stroj, moc jsem po ní koukal. Bohužel z důvodu hrbení se koupě padla.
Fakt je to hezká motorka, dnes jsem si ji prohlížel v Olomouci.
Tak ať ti dělá radost.
Díky kluci, potkáme se na cestě...
s Jawou 634 to nemá společného vubec nic
Cesky necesky, pokud se to nerozpada jako cinsky skutr tak je to super masinka..za me deset uz za ty kotouce v pred a vzad