Sko - to znamená 265 mm zábavy + pár doplňků a naprosto úúúžasná motorka.
Výška jezdce: 1 cm
První dojmy - Vysokáááá a ten motor jede nádherně. Zkušební jízda po tmě nic moc potom cca 200km návrat, ale to už bylo supr.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo nechce speciální motorku a přitom chce jezdit v pohodě silnice, k rybníku jet občas delší hnusnou zkratkou přes les a pole :-) a klidně i na výlety a dovolenou. Motorka je naprostý univerzál a závisí co ji obujete. 100 koní na 207 kg, tři nastavení pérování na vidli a čtyři na zadním tlumiči ... která jiná to měla nebo i dnes má ???
Doplňky na motorce - Akrapoviče, padáky, lehké zvednutí předního blatníku, zpřevodování 15 x 45
Recenze
Proč no protože na KTM Adventure mohu všechno
V roce 2003 jsem z ní byl unešenej a když jsem si ji letos (2019) pořídil, tak jsem z ní lehce vykolejenej. Měl jsem 990 a 1190 a je neskutečné jak ta 950 funguje. Motor je naprosto sametovej, dole necukne a je schopnej se bez protestů rozmotat i z 2500 otáček. Přitom táhne jak 990 až nahoru. Do terénu je to naprosto čitelný a hrozně přívětivý. Podvozek motoru stíhá a většinu nerovností těch 265mm schroupne naprosto precizně. Po koupi jsem ujel na červený hladový oko cca 55 km a do nádrže jsem natankoval téměř 22 litrů. Potom přesun 150 km po dálnici (rychlost 120 - 150 (180)), pak město a okresky 100 km a 50 km na lesních a polních cestách a když jsem měl najeto 308 km od natankování, tak se mi pořád ještě nerozsvítilo hladové oko. Z motorky je královský rozhled, ovšem za cenu že nedošlápnu na obě nohy.
...
Tak je rok 2023 a já ji po 4 letech potkávám v rukou kámoše. Jedeme do Bosny na sem tam šotolinu a pak i na cesty co již neexistují. Kámoš ji dostal doporučenou od Throttle Punks a pochvaluje si ji. Přejezd do Bosny ukáže že mu po dálnici a okreskách na špuntech žere 5,6 jak moje 990. V terénu to roste, ale jak motor tak podvozek fungují excelentně a tak není proč si stěžovat. Dneska už se tyhle 950 na Skovým 265 mm podvozku pomalu z trhu vytratily - na oranžovou 2003 se ještě občas dá kápnout, ale modrá Go!!! 2004 už je naprostá rarita a 2005 jsem snad ani nikdy neviděl. Mix maximálně funkčních vlastností téhle motorky produkující nekonečnou zábavu od té doby na trh nikdo neuvedl.
Tak jsem dal převod 16 x 45. To je traktor normálně to jede na volnoběh a může se vedle toho jít nebo na tom sedět a a ťapat pravá levá. Motor si bublá a nechcípne, šlape absolutně v klidu a jemně, přitom když je potřeba něco přejet, tak se přidá a předek se hned odlehčí (odlepí). Podvozek s 265mm se chová jak neotesánek a sežere všechno Byl jsem na motání, pršelo a mlha že jsem měl i dioptrický brýle zamlžený, takže některé úseky na "slepo" bez nich. Motorka se i na těch neblbějších úsecích chovala čitelně. Kamarád co má ruce se na ni svezl a byl nadšenej.
Hezký popsané, motorka parádní stejnou cestou šel i uživatel ,,sete" má nádhernou ve verzi ,,go" !!
Asi tak ... zrzka
Nejlepší je se svézt. Měl jsem 990 Sko a 950. Přijel jeden klučina na 950, ale už jak vystupoval z auta hned hlásil "vytlač rovnou to 990 Sko" Ptal jsem se na čem že jezdil a on to gentleman Triumph Upozorňoval jsem jej, že to Sko je po Sadilkovo motání obuté na ostré špalky. On na to že zná. Kamarád mu to projel (měl taky 990) a že jo, že funguje supr. Klučina na to skočil, no a za pět minut se vrátil vyvalenej, s očima jak šnek, že to není úplně džentlmenská jízda Potom jsem je ještě nechal svézt na 950 co bylo původně v plánu a kamarád byl překvapenej jemností motoru. No a já nedávno musel jet na Triumphu, bo kámoš chtěl vyzkoušet KTM, a zatímco on byl nadšenej a bude kačenu kupovat, já z toho slezl a už si ani nepamatuju jaký to bylo.