Po 17 letech půstu to byla moje druhá motorka. Znovu sem se na ní naučil základy a po třech sezónách přešel na její silnější ségru. Jinak mě dovezla bez poruchy až do Chorvatska a zpět (více v deníku).
Výška jezdce: 180 cm
Recenze
Mojí první motorkou zakoupenou v17 letech byla MZ 150 ETZ. Pak jsem se oženil a plodil potomky, tak byl půst. Už jsem myslel, že se ani k jedné stopě nevrátím, ale má milovaná žena mi k narozeninám dopřála tuhle Hondu.
Řekl bych, že je to ideální stroj pro začátečníky, dodnes na ní rád vzpomínám. Zamlouvala se mi spotřeba (na první nádrž jsem měl průměr 2,7 l/100 km; později 4,3 l, ale to sem z ní tahal maximum), vzhled i nenáročná údržba. Škoda, že maximálka je po rovince 140 a z kopce sem to rozhulil na 150. Nějakých 5 až 10 koní navíc by neškodilo (VTR250 je na tom lépe i když krouťák je stejnej), ale zatím přesedlávat nebudu.
To co je opravdu super je její nízká hmotnost a skvělé ovládání. Když sem jí trošku "potunil" černýma polepama, tak myslím úplně zkrásněla. K zahození také nejsou provozní náklady, protože je zapotřebí jen jedna svíčka, 1,5 litru oleje a užší gumy (vpředu 100, vzadu 130). Jen si člověk musí zvyknout na to, že předjíždět se může jen s rozmyslem.
Více v deníku...
zajímavý ... docela vkusné a pěkné na to, že je to pouze 250ccm ... 10b
Koukam ze s psal ze te manzelka prekvapila a ze nemaly obnos potesila tvym zivotnim snem! mas asi skvelou zenu, a ted i peknou masinu, tak si vseho poradne uzivej
Keano> díky a přeji totéž
istonbike> díky za milé přání a hodnocení