Červená německá kráska. V dokladech psáno 125ccm, takže nebyl problém řídit od 16 let :))
Recenze
Moje dosavadní motocykly mi už výkonově nestačily, a tak jsem začal pátrat po trochu větším stroji, na kterém bych mohl jezdit...
Po týdnu hledání na různých inzercí jsem narazil na ČZ 180 a s doklady na 125ccm, tak jsem se tam jeli podívat (240km), jenže byla v tak hrozném stavu, že jsme ji prostě vzít nemohli.
Byl jsem dost zklamaný , ale co se dalo dělat...lepší, než kdyby jsme domu dovezli nějaký vrak a pak do něj pouze sypali peníze.
Ještě ten den jsem ale narazil na tuto Mztu, byla to uvedená MZ etz 150, ale v dokladech bylo také psáno těch 125...nebyla ani tak daleko, tak jsme si udělali opět menší výlet do Hradce.
Mzta vypadala slušně a jela výborně, tak jsme neváhali a odvezli si ji domů.
Jako každé moto i ona bude chtít nějaké ty změny k lepšímu
Původní majitel z důvodu menší nehody na zadní část motocyklu dal jiný zadní blatník a světlo z Jawy 350 - světlo šlo ihned dolů a dal jsem místo něho originální světlo ze simsona (později bude originální světlo MZ - hranaté)
4.4. mám s Mztou najeto 400 km a musím poznamenat, že má docela slušný odpich. Pneumatiky toho už dost zažily, protože mají takřka nulový vzorek a obě jsou okolo 10 let staré. Budu si také muset zvyknout na odlišné velikosti přední a zadní pneu, do teď jsem byl zvyklý na stejnou šířku a výšku a v zatáčkách je to celkem znát
26.5. Dokončená po všech úpravách
Nové prachovky + pružiny do vidice, zadní blatník + světlo, blinkry y yamahy DT a osobně si myslím, že jí moc sluší , dle jsou tu stříbrné písmena MZ na nádrži a boční náleky, sklo paraboly...
Co se týče pneumatik, tak musím říci, že drží velmi dobře za sucha a vlhka v zatáčkách, povedlo se mi už několikrát dostat zadní pneu na hrany, ale pak to začne jakoby poskakovat a není to příjemný. Na přední kolo jsem použil Michelin Pilot Sporty a na zadní část Sava MC2, ale u ní mě vadí trochu rychlé opotřebení, protože na ní jezdím 1 měsíc svižným tempem (žádné burnouty nebo tak něco) a vzorek má už pouze 2,3 mm
Nejlépe se testovaly pnematiky na okruhu v Hořicích (300ZGH)
Laděný výfuk byl celkem znát na projevu výkonu, do kopce a na klidný ježdění nedoporučuju, je to opravdu pouze na roviny, nebo na jízdu z kopce...
V-max 125-130 Km/h
Snad mi to tahle chviličku vydrží
Zatím jezdím bez poruchy a jsem spokojen, a tak doufám, že to tak i zůstane
25.11.2010 - Prodaná , aale za ten rok jsem byl velice spokojen¨... :) Snad bude v dobrých rukou :)
Červená je ta správná barva!
Díky Vám všem...snažil jsem se jí udržovat , ale je čas na něco většího
kruci proč sem si jí tenkrát nekoupil no fakt krásná 10b. a at lítá
teda at ltía u někoho jinýho:D
moc pekna mz etz za 10 bodu
Pěknej origo NDR stroj. Dávám 10b