Honda GL 1200 Interstate, černá barva.,luxusní parník
První dojmy - Nejdřív opatrně, potom nadšení. Sedneš si, zahoupeš si s ní do stran, uznale pokýveš nad tou váhou. Pak se opřeš do opěrky sedadla, přeběhneš očima přístrojovku a podíváš se skrz štít. Klíček, stratér, odjezd. První metry, první zatáčky, ale ono to tam jde samo. Na brzdách je ta váha cítit, ale furt dobrý. A jsi ztracenej, už jí nedáš.
Recenze
Honda GL 1200 Interstate, černá barva.,luxusní parník, splněný sen.
Zpočátku jsem měl obavy, jak se s ní nadřu, ale po pár metrech mě přesvědčila, že dřinou bude jen manipulace na místě. Jakmile se pohne z místa, je to lehce ovladatelná motorka, jako by tam těch 360 kilo vůbec nebylo.
Zkušenosti veskrze kladné. Je to sice starší ročník, ale má duši a je to ještě poctivá kovařina. Mechanicky - opotřebením - prakticky nezničitelné. Díky hydraulicky ovládaným ventilům odpadá starost se skládáním podložek a motoru stačí dopřát pravidelně kvalitní olej.
Podvozek - jakožto nenáročnému cestovateli mi vyhovuje. Má možnost nastavení předních i zadních tlumičů, a to nafouknutím na příslušný tlak.
Spotřeba - jezdím kolem 6 litrů. Je fakt, že většinou nikam nespěchám, i to je jeden z důvodů, proč jsem s tímto kolosem spokojen. Člověk na tom sedí jako na gauči, už cyhbí jen to pivko na stole. To prostě ke spěchu nepopuzuje - i když motor má dost síly na to, aby tu váhu vcelku svižně postrčil. Spoťáci nad tím označením svižně přivřou oko :o)
Kde se motorka cítí nejlépe? No samozřejmě na kvalitní silnici, dálniční přesun je také pohodlnější. Toulání po okreskách je pohoda, já nemám problém ani s příjezdem k některým odlehlejším památkám, např po šotolince. Ale mimo asfalt je pochopitelně nutné vzít v úvahu světlost, nastavení tlumičů a podle toho upravit rychlost posunu. Problém pak je nutnost otočení po navigační chybě, za takovou chybu se pak tvrdě platí - vlastním potem.
Závady jsem neměl žádné. Z nutné údržby jsem musel udělat zatím jen repasi brzdových třmenů a pump. Na přední brzdě bylo nutné vyměnit i hadici, která pružila. Cca po dalším roce začala sáknout kontrolní okénka na nádobkách brzdové kapaliny, vyřešeno nízkonákladově - svépomocí, vytočením hliníkových záslepek. Nyní se rodí jejich nástupce - s průzorem, ale zatím to není doladěno. Na motoru pouze preventivní výměna rozvodových řemenů.
Fešanda Já jsem zatím se svojí kočičkou najezdil jen pár kilometrů takže je na nějaké hodnocení brzy.Zatím jsou moje pocity směsí respektu a nadšení.
ty nahaču nahatej strupatej, stav se nekdy do brna na vyročni upominkovy srazy a rekni to verejne o goldach a jejich ridicich a rucim ti, ze od tam pojedes v sanitce.
4% versus 4 body, to dává smysl. Díky prdelko
No Gold Wing je typické homomoto pro 4% hošany kteří chtějí vypadat drsně jako pořádní chlapáci.
To je tak za 4 bodíky Puso
krasavec