Vybavení bočními kufry a padacími rámy dostal motocykl už od "přírody". Doplnil jsem pouze vyšší plexi pro cestování ve dvou a topcase Kappa 52l.
Recenze
Zkušenosti: Po dlouhé době jsem vyměnil fotky v profilu, rozšířil motopark a změnil bydliště . Caponord se mnou zvládnul Rumunsko a pár dalších cest. Má natočeno cca 42000km a pořád bez problémů. Zůstane doma určitě ještě pár let. Zatím za něj nevidím náhradu.
Výbava : Původní kryty rukou jsem vyměnil za Acerbis s kovovou výztuhou. Občas upadnu a ty původní bylo potřeba po každém odložení znovu nastavit. Taky Garmin Zumo 550 s držákem TT se jeví jako užitečný doplněk.konečně vím, kam jsem dojel. Vyhřívané rukojeti zase zpříjemňují řízení. No a KN filtr v kombinaci s LeoVince posunuly motorku do jiné dimenze. Už takhle dost pružný motor teď táhne od 1800 do 8000 otáček. Jen se nebývale zvýšila spotřeba pneumatik .
Vyměnil jsem zadní pružinu za Hyperpro a z kvalitního podvozku se stal luxusní. Pro tuto sezonu mám již připravené nové Hyperpro i do předních vidlic.
Cesty: Srazy a podobné skotačení jde mimo mne, tak že tam mne těžko někdo potká. Spíš courám sám po Česku i Slovensku.Stihli jsme ještě Julské Alpy a Istrii. Co bude dál se uvidí. Každopádně sada drapáků je nachystána v garáži. V srpnu přibylo pár kilometrů po Alpách a křížem krážem Korsikou.
V roce 2008-cesta okolo Řecka cca 2300km. Pak jen poskakování po vlastech českých...
Za dobu co jsem tu nic nepsal přibyla cesta okolo Slovensk, Julské Alpy,Dolomity a Korsika. Motorka má přes 70000km a stále vpohodě slouží.
Další info: Protože má motorkářská úchylka se začala projevovat asi v devíti letech, vyzkoušel jsem si motorek celkem dost.Od druhé poloviny osmdesátých let začala u mne éra japonských čtyřválců a skončila loni CBR1100XX. Všechno byly Hondy a všechny spolehlivé a bezproblémové.Přechod na italskou motorku s rakouským dvouválcem byl proto s trochou obav.Zvláště když jediné dvouválce na kterých jsem v minulosti seděl byl HD Elektra Glide a KTM LC8). Dnes jsem ale maximálně spokojený a na pár let mám s motorkou vystaráno. Rally Raid se svými vyššími zdvihy pérování a stabilním podvozkem někde na půl cesty mezi LC8 a 1150GS.Je pohodlnější než KTM a živější než GS.
taky bych chtěl, závist 10b
To je to prave orechove
10b
Tak jsem ji dnes lehce okoukl naživo a opravdu se mi mooc líbí.
paradní tak ať slouží a přeji hodně km bez nehod