Suzuki XF 650 Freewind red/gray
Freewind je rodu mužského, ale vyšlo na něj jméno Nina.. Nina pochází z perštiny a jeden z jeho významů je "kamarádka".. Ten považuji v tomhle případě za nejpřesnější..;)
První dojmy - Motorka měla příjemný posez, klidné brzdy a na první dojem trochu poplašený motor.. Působila ale velmi spolehlivě..
Doplňky na motorce - Všechny úpravy jsou popsány samostatně v deníku..:)
Recenze
SUZUKI XF 650 Freewind
Pořízen s bohatým příslušenstvím, v pěkném stavu a se slušnými předchozími majiteli.. Úplně první majitel motocyklu nic neupřel a než se dostal ke mě, naštěstí neurazil dlouhou cestu..;)
Příslušenství při koupi (moje úpravy jsou v deníku):
- boční kufry v barvě moto (uzamykatelné, 2x 18l)
- zadní kufr Shad SH90 (uzamykatelný, 45l)
- kožený Bagster v barvě moto
- zámek předního kotouče
- zvýšené plexi Ermax (velmi brzy vyměněno za originál)
- alarm s dálkou a imobilizérem
Po první jízdě: ..která měla asi 100km, jsem si perfektní odfiltrování všech nerovností opravdu oblíbil.. Motor má pěkný tah odspodu, brzdy tak akorát.. Jen si musím zvyknout na chod jednoválce, občas ho přeci jen ještě podtočím a on se mnou naoplátku zaklepe..:D
300km: Yes! Motor má výkon snad všude.. Podvozek příjemně péruje, což způsobuje dvě věci: 1. dlouhodobou, neléčitelnou závislost na komfortu jízdy a za 2. občas mírné propružení v zatáčce, které se tváří, jako smyk.. Překvapuje mě hladký chod motoru.. Brzdy mají příjemný náběh a jsou dostatečně dimenzované, i když jsou jednoduché.. Freewind nemá zrovna mnoho úložného prostoru pod sedlem, ale nakonec jsem tam složil lérkárnu, vestu, pár kousků nářadí i arch na zápis o dopravní nehodě.. Velmi příjemný společník na cestování..:)
Zima 2011/2012: Freewind je od 15.11. zazimován a plán je následující.. Přes zimu namontovat padáky, na jaře dojet na synchronizaci karburátorů a nechat udělat ventily, no a nějak v průběhu roku 2012 - a možná že na jeho konci - přijde na řadu řetězovka.. Mmm.. X-kroužková zlatá ČZ-tka..:)
Začátek sezony 2012: Freewind? Paráda.. Všechno je super.. S motorem jsem se sžil, po nastavení zadního tlumiče se celý podvozek notně zklidnil, ještě zbývá převodovka, no.. To jsou ty krátké rychlosti..
Květen 2012: S Freewindem už jsme kamarádi.. Živý a zábavný stroj.. Silnice, polní cesty, lesní cesty, bahno a výjezdy až s 60% stoupáním.. Nikde se neztratí.. Podvozek je komfortní, ale v zatáčkách drží.. Plně naložený a ve dvou pořád táhne i na 5-tku, ale už to není žádná sláva.. Tady se projeví už i jednoduchý rám, který se začne trochu poddávat na horších silnicích.. A spotřeba? Minimum 4.7 litru (sám s lehčí rukou, občas polní), maximum 5.3 litru (většinou ve dvou, často terén a větrné počasí).. Ale abych jenom nechválil.. Převodovka trochu neochotně řadí 1. stupeň, což je prý normální stejně jako to, že mi občas zapíská přední brzda..
Sezona 2013: Nové pneu MITAS E-07 fungují bezvadně, jsem zvědavý na výdrž.. Dovolená absolvovaná na jedničku a už se těším na další! :) Je to neuvěřitelně univerzální stroj! :D Uvažoval jsem o přesedlání na BMW R1100GS, ale když se podívám na Freewinda, tak si řeknu: "Ale kdeže.." ;) :D
Sezona 2014: Zadní MITASce zbývá poslední milimetřík a já mohu říct, že těch cca 12 000 km do zákonné hranice (teď je to už skorem 15tkm), co jsme spolu najeli cestou necestou stálo za to! Projeli jsme spolu slušný kus Evropy.. :)
Díkes! ;) Jen do toho! :)
Musím říct, že tvůj profil je velmi inspirativní! Taky mám Freewinda a dost jsi mě namotivoval, letos mám v plánu taky vycestovat za hranice a provést další úpravy na motorce. Díky za tvůj profil!
Nádhernej stroj, mám též Freewinda a společník je to neskutečnej :) 10b mu prostě patří :)
Fotečky se ti povedly,"Nina" je taková jiná než běžné DR ale třeba tam kde jí chybí nějáký ten koník,to zas nahradí tím že potěší srdéčko a doveze kam potřebuješ jo a jasných 10.b
pěkný freewind , tak ať ti dlouho slouží a přeji dlouhou sezonu bez nehod