Oblečený DR - nic tak jednoduchýho se už nedělá
Výška jezdce: 174 cm
První dojmy - v porovnáni s bramborou je to takové motokolo, ale já mam proste pro něj slabost :-)
Motorku bych doporučil pro - Je to motorka pro trpaslíky cca 160 až po max. 175cm se svými 174cm je mi už skoro malá :-) , proto je to opravdu super motorka pro holky :-D
Doplňky na motorce - Kompletní cestovní přestavba
Recenze
Nakonec pro malé používání prodaná dál, ale nechávám si na ni kladné a bohaté vzpomínky
Aktualizace 2.11.2020
I když je to třetí motorka pořád se rád povozím
Polsko / Slovensko 2020:
[https://rybkabohunka.rajce.idnes.cz/Slovensko_2020/
Dolomity 2020:
https://rybkabohunka...es.cz/Dolomity_2020/
Ukrajina / rumunsko 2018:
https://rybkabohunka.../202a_Ukrajina_2018/
https://rybkabohunka.../202b_Rumunsko_2018/
Aktualizace 26.10.2017 - po 2 letech přibylo nějakých 15000km a pár výletů tenhle nenáročný stroječek je už pevně zakotvený v garáži.
Norsko 2017:
NORSKO 1
NORSKO 2
NORSKO 3
Rumunsko 2016:
RUMUNSKO
Bosna 2016:
BOSNA 2016
Aktualizace 2.10.2015 najeto 10500km I tentokrát jsme nechal bramboru doma a do Španělska vyrazil na "prďákovi" cesta proběhla v naprostý pohodě (teda ještě v Čechách mi upadla nějaká čočka ve světlometu ) , tento nenáročný a bezproblémový strojek si zaslouží 1*
Španelsko:
ŠPANELSKO 1
ŠPANĚLSKO 2
Aktualizace 2.8.2015
První 4000km - vyměnil jsem řídítka které má freewind fakt blbé,(rychlost průjezdu zatáčkou se zvýšila o 15km/h ). Namontoval jsem vyhřívky, kryty rukou, plexi, přidal kufry, scotoiler a tak různě další krávoviny .
Nebylo složité upravit "prďáka" k obrazu svému, bez problému se z něj stala užitečná druhá motorka jak pro každý den, tak i pro delší akce se stejně výkonnými stroji.
Pro provoz v jednom důrazně doporučuji převod 15/41 s "dlouhou" rozetou významně získá na úspornosti a 130 dálničních už není problém, tento 1V má opravdu dobrý průběh výkonu a malé vibrace se změnou převodu si v pohodě poradí a je to jednoznačně změna k lepšímu.
Alpy přes dovolenou jsem si s ním užil bez problémů, samozřejmě brambora to není.
Ve své cenové a výkonové třídě ale obstála se ctí a s dlouhodobou spotřebou kolem 4,5-4,7l paráda.
Na jednu nádrž jsem ujel těžko uvěřitelných 413km a k benzince se dostal po ose - a to jsme šetřil až posledních 80km mimo dálnici .
Klady po "půlsezóně"
Velmi si cením neuvěřitelně nízké váhy a ovladatelnosti v kombinaci s dostatečným pohodlím, spolehlivostí a úsporností.
Zápory:
podvozek je na úrovni 1V 90tých let, přiměřeně stabilní ale nic omračujícího, na moto hodně fouká (zejména s origo plexi), bral bych delší zdvihy.
15.2.2015 - Koupě
Asi nemusím zdůrazňovat že pěkné 15ti leté a starší cendurko je dost nedostatková záležitost, no a tohle se vykulilo po 5mesících bezvýsledného hledání - za 6h byla moje
Stav naprosto parádní sem tam nepatrnej odřenec a tim to hasne - a to sem si ji chctěl koupit na dloubání, no já na něco jistě prijdu.
v čem je freewind dobrý ? Lehký, úsporný , nenáročný a spolehlivý - tichá voda břehy mele
Lehká a jednoduchá, jen já na ni mám asi moc zhýčkaný zadek, respektive páteř. Ať Ti dělá jen radost a za 10
Hezký kus motorky, at' ti dělá radost.
Hodně zábavy
Pravda pravdouci.taky pořád hledám a je těžké něco vybrat, natož koupit...takže tza deset bodů za tento spolehlivý stroj a šťastnou ruku. Mnoho najetých kilometrů
Jo je to ona , ale na svou obhajobu musím říct že pán mi jasně rek ze na telefony nehraje a že kdo první přijede toho to je - tak jsem si odpíchl v práci dřív - nejsem zase takovej haluzak za tech 5 mes uz mi jich taky par uteklo , smutna realita je ze na inzerci je 0,01% opravdu hezkych motorek kdo chce pěknej kousek musí na tom sedět fakt cely dny a pak neváhat asi sekundu