PROFIL MOTORKY

Triumph Daytona 675 (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mr.Pegas
Vloženo 14.5.2012
Aktualizováno 27.3.2014
Zobrazeno 4 680x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Perfektní motorka s nádherným vhledem, jízda na ní je požitek.

Více fotografii

První dojmy - Naprostá spokojenost, rozdíl mezi 06 a 09 je znát, i když jsem si myslel, že nebude.

Motorku bych doporučil pro - lidem na okruh - jede jak drak, výkon v sérii není extra, ale v zatáčkách a na brzdách na ní nic nemá, s drobnýma úpravama a bude rovnocenej soupreř, nebo menším lidem - mích 176cm je na motorku asi ideální(maximální) výška, konečně první motorka, kterou když chci zalehnout, musim prdel posunout dozadu.

Doplňky na motorce - race plexi Puig, kryty motoru RG racing, páčky, závažíčka

Recenze

Tak jsem si letos pořídil mladší sestřičku 675ky. Původně jsem si chtěl nechat 06, ale když mi přišla nabídka na tuhle, nešlo odolat. Předchozí motorka měla již přece něco za sebou.
Zatím jsem s ní nad míru spokojen. Rozdíly oproti 06 jsou nepatrné. Je znát, že je to drobet jiný motor. 06tka tahla víc od spoda, ale tohle jede zase líp v horních otáčkách. Jinak, až na detaily ve vzhledu v nich není rozdíl.
Na motorce jsem hned vyměnil gumy, koupil jsem s20 a zatím jsem s nima nad míru spokojen. Původně tam byla ve předu 003, ta nejměkčí, orvaná z okruhu a vzadu byla nějaká extra trvdá guma, kterou jsem nakonec stejně někde propích ostrým kamenem. Naštěstí jsem jí chtěl vyměnit, ale doufal jsem, že vydrží o měsíc dýl.
Pak byly na motorce dvě menší chybky. Na spojce chybělo papírový těsnění a po pár km začal tudy téct olej, ale to jsem dal dohromady rychle a bylo po problému. Druhý menší problém je na potrubý, ke vzdochovému filtru. U rámu drží na čtyřech sroubech, ale očka, na kterých drží potrubí u rámu, jsou ulámaný, což mě dvakrát moc nepotěšilo, kdybych se to dozvěděl dřív, dal bych to hned opravit, ale ted to mam provizorně slepený izolepou, jelikož kolem toho začal utíkat vzduch a motorka se drobet dusila. Teď máme v plánu jet na menší výlet, takže až se vrátíme, necham to hned zavařit. Ještě je tu jeden drobnej háček co má a to, že motor je přestříkaný, původně tam byly kryty motorů, ale když je sundali, šlo to i s lakem, a ten lak co je tam teď, tam dávalo nějaký prase. Já nejsem lakýr, ale takhle blbě bych to snad sám neudělal. No, ale přelakování necham až na zimu.
Dále jsem si koupil karbonovou folii a drobet jsem polepil motorku, vzhledově se mi to líbí.
Mám na ní najeto zatím něco málo přes 2000km, ale už teď se mi zdá lepší než 06tka. Jediný co je za problém, že výlet nad 200km je velmi náročný na prdel, ale to byl i na 06tce i RRu. Tohle byla jediný silný stránka Bandita.
Letos doufam, že bude čas a hezké počasí, abych toho najel víc. Rád bych si udělal pár několika denních výletů po ČR a doufam, že se zase podívam na okruh. Taky doufam, že ty tři maličkosti, co na motorce jsou, byly poslední.
Kryty motoru jsem vyřešil koupí krytů, které se nemusely lepit, jediná nevýhoda, jak nejsou přilepený a lítají po víkách, víka se poškrábají, na druhou stranu jsem zjistil, že kryty svůj účel splní na výbornou. Motor byl přetěsněn, potrubí zavařeno.
Tak letošní rok jsem toho taky moc nenajezdil. Sezóna mi skončila předčasně, jelikož se rozbila převodovka, teď už je naštěstí opravená, ale přišel jsem o dva měsíce. Takže jsem všehovšudy najel 7000 km. Spokojenost s motorkou velká, i když mi potkaly drobné problémy, které jsem, ale obratem vyřešil. Více méně jsem to najezdil okolo komína. Bylo jen pár výletů dál. Byl jsem v Hořicích podívat se na závody, v Tachově na festivalu, ale jinak nic většího, jak jsem plánoval. Nakonec nebyly peníze, které musely padnout na opravu převodovky. Také jsem sjel zadní gumu a na investování do další nebylo. Byl jsem se také podívat zase v Mostě na okruh. Tam jsem byl naprosto spokojen, motorka byla strašně hravá a do zatáček padala úplně sama, až jsem si řikal v jednu chvíli, že jsem magor a začal jsem uvažovat o laminátech, kdybych to položil. No na ty, ale taky není:). Letos jsem jezdil na BT s20. Skvělá guma na cestách, držela už i ze začátku sezóny za nižších teplot. Akorát na okruhu jsem byl zklamaný. Ve velkých náklonech, měla zadní guma, tendenci podklouzávat. Další věc, že jsem letos jezdil převážně se spolujezdcem a na to trpěl hodně střed gumy, takže po sjetí měla menší plochu uprostřed. Letos už to vidim, že se kouknu jen na motobobry, když bude čas a zazimuju. Příští rok se uvidí, jestli si jí necham. Motorka je to skvělá, ale rád bych zkusil GSX-R 750, i když mam obavy, aby mi sedla do rukou. S Daytonou jsem naprosto spokojen, jsme jedno tělo a duše a ten pocit z jízdy na této krasavici se bude velmi těžko překonávat. Necham se překvapit, co bude dál.
Nakonec jsem neměl na další motorku a tak mi ještě půl sezóny zůstala. Více méně jsem se s ní z žil. Co jsem usoudil, že 600 na výlety, převážně ve dvou, není. Za půlku sezóny jsem najel cca dalších 7000km a několikrát jsem vyrazil do Mostu na okruh. Zde jsem zjistil, že ty BT s20 na okruhu stojí fakt za hovno. Když jsem konečně zrychlil a s časy jsem byl spokojen, zradily gumy. Zadní guma ustřelila, dostal jsem hasáka, ale na štěstí mě nevykopl, jenže motorka se začala kymácet ze strany a stranu, přední kolo pojď jsem, zadní kam jdeš a než jsem s tím něco stihl udělat, byl jsem mimo trať no a ve 200km/h vyjet na trávu znamenalo jen jedno a to pád. Naštěstí předešlý den pršelo a tráva byla vyšší, a tak to odnesl jen podsedlák, který praskl, spojková páčka se ohla a na bočních kapotách byly v laku malé škrábance, které se daly rozleštit. Bylo to štěstí. Následně mi pomohli kluci od Dafitu, kteří mi také dost poradili. Prodali mi slicky a na těch to bylo úplně o něčem jiném. Taky jsem se díky nim dostal na čas 01:50, kdy jsem se pak zlepšoval po setinkách každým kolem.
No, ale na okruhu dostala zabrat, tlumič řízení pecka, fungoval bezva, podvozek super, brzdy jely jako ďas, akorát, že když jsem zrychlil, destičky mizely, jako vítr a kotouče měnily barvu.
Taky nevim proč, ale slick od Dunlopu propálil přední blatník a ten jsem musel vyměnit, když jsem volal do Triumphu, bylo mi řečeno, že také neví proč, ale že se to stává často s Dunlopy a doporučili mi obouvat něco jiného, já to vyřešil koupí laminátového blatníku a vyvrtání dirky drobet níž.
Když už jsem si myslel, že si motorku necham i nadále, z ničeho nic se ozval kluk, který našel inzerát na původní daytonu co jsem měl, že by jí koupil. Vzhledem k tomu pádu a nechuti opravovat, jsem jí prodal. Díky tomu jsem si ještě na konec sezóny pořídil GSX-R 750, r.v. 2009, která mě bohužel zklamala, prostě jsem od ní očekával víc.
No na daytonu neměla a teď doufam, že se mi povede sehnat další;).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
mike.46
mike.46 napsal 26.07.14 v 11:53 10b.

Dával sis to na ní luxusně.

Bednas
Bednas napsal 01.04.14 v 23:38 10b.

mrda jako prase

RoumenS
RoumenS napsal 29.11.12 v 13:15 10b.

Luxus,nádherná

Lukeeno
Lukeeno napsal 17.05.12 v 10:27

Made in UK

mmlmike
mmlmike napsal 17.05.12 v 09:32

Pěkná rodinka, na té poslední fotce .

Více komentářů



TOPlist