Nechtěl jsem kupovat tak brzy. Chtěl jsem opět šňupat přes zimu, ale tahle motka je ohrožený druh a chtěl jsem zánovní kousek a myslim, že kdybych tuhle nechal, tak už bych v takovém stavu nekoupil!
Výška jezdce: 179 cm
První dojmy - Připadalo mi jako bych kupoval krosku, řve to jako kráva! Je to vysoké jako kráva! Díky ne dost dobře naladěnému karburátoru mi nepřipadlo, že by to jelo o hodně líp, jak Sková verze.
Motorku bych doporučil pro - řekl, že spíše pro pokročilé jezdce
Doplňky na motorce - vše origo
Recenze
12.10. 2013 jsem si ji dovezl domů. Moje jubilejní 10. motka v pořadí! Tuhle motku jsem měl již dříve vyhlídnutou. Dovršil jsem, tak v uvozovkách svou sbírku tupých endurek a završim, tak moje srovnání tupých endurek. Teďka už není v téhle kategorii žádné tupé endurko už a tohle by mělo být z těch tupých nejlepší ve všech směrem. Jel jsem pro ni v uvozovkách jen 150 km, ale aby to nebylo jen, tak, tak jsem pro ni jel na Slovensko, ale paradoxně nejkratší cesta pro motku! A navíc jsem ji dovezl ve felicii pickup, bez předního kola a blatníku se luxusně vlezla a jel jsem si jak pán bez vozíku s motorkou v autě. Po prvním svezení, ale výkon neočaroval kvůli nedoladěnému karburátoru a brzdy snad stejné nebo i horší možná než na Sku, ale nevim. Jel jsem na ní jen asi 2 km. Ale plastová nádrž o stejném objemu jako má Sko se mi hodně líbí a stejně, tak podsedlovka, která je součástí zadního blatníku a je z plastu a nebo se dá říct, že tam vlastně podsedlovka není, luxus. Žádný budík serepetičky na řidítkách, spolujezdcovi stupačky, těžký velký výfuk, jak na Sku atd. tohle by mělo všechno dohromady ubrat na váze skoro 20 kg oproti SKu. A líbí se mi, že má origo mezničky na přepákování jako měla moje DR 350, to je luxus a myslim, že přepákování tak vydrží o dost déle! Pocitově motka zatím lehčí moc není kvůli její brutální výšce! Centrál vyšroubovaný nadoraz! Po upravení na mou výšku a doštelování karburátoru uvidíme, jak mi padne do ruky a jestli půjde poznat rozdílný výkon a váha. Budu dopňovat, ale asi až příští sezónu. Přes zimu se bude leštit a vybavovat pro mě zákl. výbavou: větřáček chladiče, kryt motoru, výztuhy chladičů, chrániče rámu a měřák MTH.
Jinak motka naježděno u minulého majitele 10 MTH, mladý klučina začínající, tlačený do toho rodičema, ale začalo ho to samotného bavit, měl ji půl roku. Předchozí aneb první majitel ji zajel, mám i kupní smlouvu a fakturu kdy byla kupovaná nová za 165 000 sk. Motorka nedostávala žádnou sodu, chladiče i rám a vše kolem jako nové, origo ložiska v kolech, přepákování, origo řetězovka, kotouče a destičky a dokonce i přední drapák! Tomu říkám zachovalý origo stav! Není přetryskovaná, není na ní hned nahozený laďák, prostě, tak jak to mám rád! A za takový luxus si jsem schopnej připlatit!
malinké srovnání:
DR 350 SHC
vrtání/zdvih 79/71,2 mm
váha 132 kg
výkon 22 kw
výška sedla 890 mm
XR 400 R
vrtání/zdvih 85/70 mm
váha 130 kg
výkon 25 kw
výška sedla 930 mm
DR-Z 400 S
vrtání/zdvih 90/62,6 mm
váha 144 kg
výkon 29 kw
výška sedla 935 mm
DR-Z 400 E
vrtání/zdvih 90/62,6 mm
váha 125 kg
výkon 37 kw
výška sedla 945 mm
zdeny.s: Kdybych ji prodával, tak už jsi druhej co by jí chtěl...
Tak ti gratuluju k super volbě . Vím o čem je řeč, měl jsem jí nákej pátek doma a něco jsme spolu zažili. V loni jsem jí prodal a silně se mi po ní stejská - začínám jí zase pomali shánět.
Proto kdyby jsi jí chtěl prodat tak dej vědět.
Hlavně si jí v pohodě užij-
super motka vím o čem to je ať slouží 10b.
ked enduro tak presne toto