Jawa, každej trochu tuší, málokdo ví. Je to motorka kterou sem chtěl už dlouho a doufam že se jí nikdy nebudu muset zbavit.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - První jízda byla po dvou letech co sem na moto neseděl, takže sem se nejdřív bál. Hned mi tak uchvátila že sem místo 50km co sem najet měl, jel asi 120. Krásný tvary, luxusní zvuk, prostě jawa
Motorku bych doporučil pro - Kdokoliv, jen se nesmí bát si občas ušpinit ruce
Doplňky na motorce - - podomácku dělané vyhřívání rukojetí
- digi tacho
- výměna O-kroužku spojky 638 za pružnou lamelu (a funguje to)
- Vape mz04 a regulátor R04
- Kulatý světlo H4
- puig štítek
- chrániče rukou JAWA
- LED denní světlo (s homologací)
- nový ráfky od JWT (hliník)
Recenze
Jízda je pohodová, aspoň moje ani moc nevibruje a zatim bez závad. Dá se s ní jezdit na kochačku, ale pokud je zapotřebí, tak zrychluje velmi ochotně do cca 115km/h (digi tacho) maximálku mám 129km/h po rovině (taky digi) ale to už nejni moc udržitelný a pak i dost žere. Cestovní rychlost je ideální buď 70-80 nebo 90-100, kdy mívam plyn otevřenej jen tak do čtvrtky a v rozmezí 80-90 jdou nepříjemný vibrace hlavně do stupaček. Pokud se člověk chce trochu vyblbnout tak obyč silnice a držet jí nad 4000ot/min kdy má velmi slušnej zátah. Nechá se vodit i pěkně v zatáčkách, jen musí člověk bejt připravnej, že díky gyroskopu v motoru nejni tak lehká jak by měla. Největší klad všech Jawa strojů vidim v poloautomatický spojce, kdykoliv potřebuju řadit/ podřadit tak jenom kopnu rychlost a poloautomat všechno udělá sám, nejlepší když podřazuju, zatáhnout za plyn a rovnou kopat dolů. Nerovnost při rychlejším projetí zatáčky znamená rozvlnění kyvky, ale i tak drží slušně. Kotoučová brzda je jednoznačně krok vpřed, málokdy brzdím víc než jednim prstem. Úložnej prostor je v pohodě, pod sedlem mám lahev s olejem (do BA) a v kaslíku u baterky různý drobnosti, náhradní ele.věci, izolepu, šroubky, řetěz se zámkem, v levym kaslíku je hlavně nářadí v pravym mam mimo elektroinstalace i autolekárničku.
Spotřebu ještě nevim měl sem výbrus, takže bohatá směs na záběh a rušil clonku, předtim to bylo cca 5-6L. Z poruch bych vypíchnul že jednou odešel kondenzátor tak sem jel 30km na jeden válec a pak mi asi zoxidovala pojistka v noci při jízdě, takže najednou mrtvej motor světla... stačilo zahejbat pojistkou a bylo zas dobře.
Jezdím jí hlavně silnice, ale i přes hladký pneu jí občas vytáhnu po lesních cestách, občas i přímo po lese, bez problému, ve městě má nízký otáčky tak buď poškubává i na trojku nebo nedodržuju předpisy :)
E: už má pneu enduro a skvělý. A výměna za novej karbec (novej přímo z Jawy) odstranila i to poškubávání
Kamarád má 634 a je spokojenej. Jawa GO! Dávám 10 b.
naštěstí je nás pořád dost :)
Velice pěkný motocykl, jsem rád, když narazím na podobného fandu 350tek jako jsem já
Pěkná a spolehlivá motorka, užívej si ji.
Ahojky hlavně nezbavovat jak píšeš,já to kdysy udělal a dodnes mne to mrzí,koukni se do tématu Jawablázni domlouváme si tam ruzné vejletění,rádi Tě uvítáme a poznáme
Spoustu klidnejch kilometrů