PROFIL MOTORKY

Jawa 350/639 (1991)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Akamu
Vloženo 14.4.2014
Aktualizováno 2.1.2022
Zobrazeno 1 493x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jawa, každej trochu tuší, málokdo ví. Je to motorka kterou sem chtěl už dlouho a doufam že se jí nikdy nebudu muset zbavit.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - První jízda byla po dvou letech co sem na moto neseděl, takže sem se nejdřív bál. Hned mi tak uchvátila že sem místo 50km co sem najet měl, jel asi 120. Krásný tvary, luxusní zvuk, prostě jawa

Motorku bych doporučil pro - Kdokoliv, jen se nesmí bát si občas ušpinit ruce

Doplňky na motorce - - podomácku dělané vyhřívání rukojetí
- digi tacho
- výměna O-kroužku spojky 638 za pružnou lamelu (a funguje to)
- Vape mz04 a regulátor R04
- Kulatý světlo H4
- puig štítek
- chrániče rukou JAWA
- LED denní světlo (s homologací)
- nový ráfky od JWT (hliník)

Recenze

Jízda je pohodová, aspoň moje ani moc nevibruje a zatim bez závad. Dá se s ní jezdit na kochačku, ale pokud je zapotřebí, tak zrychluje velmi ochotně do cca 115km/h (digi tacho) maximálku mám 129km/h po rovině (taky digi) ale to už nejni moc udržitelný a pak i dost žere. Cestovní rychlost je ideální buď 70-80 nebo 90-100, kdy mívam plyn otevřenej jen tak do čtvrtky a v rozmezí 80-90 jdou nepříjemný vibrace hlavně do stupaček. Pokud se člověk chce trochu vyblbnout tak obyč silnice a držet jí nad 4000ot/min kdy má velmi slušnej zátah. Nechá se vodit i pěkně v zatáčkách, jen musí člověk bejt připravnej, že díky gyroskopu v motoru nejni tak lehká jak by měla. Největší klad všech Jawa strojů vidim v poloautomatický spojce, kdykoliv potřebuju řadit/ podřadit tak jenom kopnu rychlost a poloautomat všechno udělá sám, nejlepší když podřazuju, zatáhnout za plyn a rovnou kopat dolů. Nerovnost při rychlejším projetí zatáčky znamená rozvlnění kyvky, ale i tak drží slušně. Kotoučová brzda je jednoznačně krok vpřed, málokdy brzdím víc než jednim prstem. Úložnej prostor je v pohodě, pod sedlem mám lahev s olejem (do BA) a v kaslíku u baterky různý drobnosti, náhradní ele.věci, izolepu, šroubky, řetěz se zámkem, v levym kaslíku je hlavně nářadí v pravym mam mimo elektroinstalace i autolekárničku.
Spotřebu ještě nevim měl sem výbrus, takže bohatá směs na záběh a rušil clonku, předtim to bylo cca 5-6L. Z poruch bych vypíchnul že jednou odešel kondenzátor tak sem jel 30km na jeden válec a pak mi asi zoxidovala pojistka v noci při jízdě, takže najednou mrtvej motor světla... stačilo zahejbat pojistkou a bylo zas dobře.

Jezdím jí hlavně silnice, ale i přes hladký pneu jí občas vytáhnu po lesních cestách, občas i přímo po lese, bez problému, ve městě má nízký otáčky tak buď poškubává i na trojku nebo nedodržuju předpisy :)

E: už má pneu enduro a skvělý. A výměna za novej karbec (novej přímo z Jawy) odstranila i to poškubávání

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
LG702BE
LG702BE napsal 21.04.16 v 11:27 10b.

Kamarád má 634 a je spokojenej. Jawa GO! Dávám 10 b.

Akamu
Akamu napsal 11.01.15 v 22:49

naštěstí je nás pořád dost :)

LukasKoudelik
LukasKoudelik napsal 11.01.15 v 22:22

Velice pěkný motocykl, jsem rád, když narazím na podobného fandu 350tek jako jsem já

Milan1963
Milan1963 napsal 15.04.14 v 13:59

Pěkná a spolehlivá motorka, užívej si ji.

Vlasťák1973
Vlasťák1973 napsal 15.04.14 v 08:51 10b.

Ahojky hlavně nezbavovat jak píšeš,já to kdysy udělal a dodnes mne to mrzí,koukni se do tématu Jawablázni domlouváme si tam ruzné vejletění,rádi Tě uvítáme a poznáme

Spoustu klidnejch kilometrů

Více komentářů



TOPlist