1991 | 1998 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 344 cm3 | |
Výkon | 17 kW | |
Výkon při otáčkách | 5250 ot/min | |
Točivý moment | 32 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 4750 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 2 | |
Chlazení | Vzduch | |
Uspořádání válců | Řadový | |
Počet válců | 2 | |
Rozvod | Píst | |
Vrtání | 58 mm | |
Zdvih | 65 mm | |
Kompresní poměr | 9.8 : 1 | |
Příprava paliva | Karburátor | |
Startér | Nožní | |
Počet rychlostí | 4 | |
Sekundární převod | Řetěz | |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | |
Materiál rámu | Trubkový | |
Zdvih předního odpr. | 150 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 80 mm | |
Brzdy vpředu | kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 265 mm | - |
Přední třmen | jednopístkový | dvoupístkový |
Brzdy vzadu | buben | |
Přední kolo | 18 " | - |
Zadní kolo | 18 " | - |
Rozměr přední pneu | 3,25-18 | - |
Rozměr zadní pneu | 3,50-18 | - |
Rozvor | 1370 mm | - |
Světlá výška | 1160 mm | - |
Výška sedla | 820 mm | 810 mm |
Suchá hmotnost | - | 149 kg |
Pohotovostní hmotnost | 167 kg | - |
Užitečná hmotnost | 180 kg | - |
Objem nádrže | 17 l | - |
Rezerva | 2.8 l | - |
Množství oleje | 1 l | - |
Spotřeba | 4 l/100 km | - |
Maximální rychlost | 120 km/h | - |
-
Od loulec(1992)
-
Od Wildshit(1991)
-
Od Wildshit(1991)
-
Od CadLubeen(1991)
-
Od romla411(1991)
-
Od FrogySkoky(1991)
-
Od gabi75(1991)
-
Od fiato(1991)
-
Od laszlo(1991)
-
Od boek(1991)
-
Od Janhaj(1990)
-
Od Janhaj(1990)
-
Od Janhaj(1990)
-
Od CadLubeen(1990)
-
Od CadLubeen(1990)
-
Od moptop(1990)
-
Od pyskutek(1990)
- Přidat foto
-
Jawa 640 Forever
Skupina sdružují cí aktivní majitele strojů Jawa 640, kteří aktivně pečují a vyle
-
Mentos Motorbikers Club
Spolek přátel postarší ch motocyklů českoslov enské výroby a veškeréh o přísluš enst
-
Hyeny
Banda pohodář? ?. Proč hyeny? 1) Sežerou i to co jiný nepozře 2) Mají sex několi
- Založit skupinu
-
Jawa 350/639 (1991)
Tísek, romla411Stačila jedna opilecká návštěva kamarádovy garáže a bylo jasno.
-
Jawa 350/639 (1991)
Frýdek-Místek, SkotyCZMotorka ze socialistického pekla. Má hodně záporů, ale taky nějaké kvality. Na naučení jízdy a "mech...
-
Jawa 350/639 (1991)
Hýskov, mickaelbKlasická Jawácká třipade, kterou postupně upravuji k obrazu svému.
-
Jawa 350/639 (1990)
Praha 4-Lhotka, Martin__KJawku jsem koupil v r.91 s najetými 3500km jetou jednu sezonu.Vydržela neskutečné věci plně naložená...
-
Jawa 350/639 (1991)
Velké Pavlovice, Milan.DČervená Jawa 350/639, rok výroby 1991. Výkon 17kW. Točivý moment 33Nm.
-
Jawa 350/639 (1990)
Liberec XVII - Kateřinky, VefroLBCMá první "velká motorka", předchozí zkušenosti jsem měl maximálně ze staré 250 panelky z autoškoly....
-
Jawa 350/639 (1991)
Mělník, smoula555Myslím,že Jawu netřeba dlouze představovat asi ví každý své..
-
Jawa 350/639 (1991)
Jihlava, komikaloisMoje nová milenka od léta 2010.Láska na první pohled.Hranatá ale krásná.Jezdí se na ní fakt super....
-
Jawa 350/639 (1991)
Báhoň, 00gargamelČo do úvodu? Každý z nás ju pozná... triapúla..
-
Jawa 350/639 (1990)
Bratislava, TraboJawa 350 639 je moja prvá motorka, keď som si ju vyberal, tak voľba značky Jawa bola relatívne jedno...
-
Jawa 350/639 (1991)
Čelákovice, zavodnicekJedna z prvních mých motorek. Teď čeká na renovaci - jak bude jen čas :-) Byla to krásná doba :...
-
Jawa 350/639 (1995)
Peruc, drobeqJawa 350, typ 639 upraven na 634 retro, se side
-
Jawa 350/639 (1991)
Pardubice-Staré Město, Roman74PceByla to první motorka, kterou jsem si koupil sám. Můj dárek ke třicátým narozeninám, tenkrát schvál...
-
Jawa 350/639 (1991)
Uherský Brod, jirka.82Klasická 350 už s kotoučovou brzdou.
-
Jawa 350/639 (1991)
Liberec I - Staré Město, Honza_lbcMám ji už od školy, zatím neuvažuji že ji vyměním
-
Jawa 350/639 (1990)
Vrchlabí, deeprwannJawa se speciální maskou. Teď jsem koupil sajdu, tak jsem zvědav jak to pojede. Teď aktuálně skládám...
-
Jawa 350/639 (1991)
Mýto, NecroNickJawa 350/639. Koupena v roce 2014 bez papírů jako přídavek k 350/634. Po zvážení stavů a redukci méh...
-
Jawa 350/639 (1990)
Záblatí, RÓZA350JAWATypická 350, charakteristický zvuk a vůně :-D
-
Jawa 350/639 (1991)
Uničov, mpostulkaPředělaný předek na nový typ brzdy s teleskopy.
-
Jawa 350/639 (1990)
Liberec XVII - Kateřinky, VefroLBCMá první "velká motorka", předchozí zkušenosti jsem měl maximálně ze staré 250 panelky z autoškoly....
-
Jawa sraz Králíky 2023
01.09.2023 v 13:10Letos opět Jawa sraz na Dolní Moravě. Náramně jsem si to užil a za víkend najel kolem 600 km. Opět j...
-
Nehoda na Jawa srazu
12.01.2023 v 11:28Při zpáteční ceste z vyjížďky mi na horizontu na cestě III třídy v zatáčce ustřelilo přední kolo. J...
-
Jawa sraz Králíky
12.01.2023 v 10:37Loni (2022 jsem se vydal na malý Jawa sraz do Orlických hor, prozkoumat bunkry. V roce 2021 jsem ned...
-
Výměna primáru
13.11.2020 v 21:04Od Sesy jsem dostal nabídku na při koupi novýho duplexu, vyzkoušet řetěz od japonců. Řetěz od někoho...
-
Předsezonní servis 2020
16.06.2020 v 23:39Pro letošek došlo k výměně přední pneu (Metzeler 22). Sehnal jsem za dobrý peníz Mitas MC7. Vyměnil ...
- Rychlá reakce plynu, lehká, hravá motorka
- Robustnost Ceny dílů Hodně dílů si uchovává svoji kvalitu a stále jdou sehnat ...
- Za silné stránky jednoznačně jednoduchost
- Jednoduchá levná (no... jak se to vezme) pohodlná
- zvuk, vibrace, síla, klasika, cena ND, jednoduchost stroje, dostupnost literatur...
- Výdrž , nezničitelnost , dostupnost dílu , spotřeba
- 2takt, spoľahlivosť pokiaľ je dobre spravená
- dvouvál rychlost až 140km/h (z kopce)
- ani jedna
- Je moje.
- Jednoduchost, žádná složitá elektronika, levné náhradní díly, většinu věcí lze o...
- Vzhled zvuk historie jednoduchost ND
- Mělo to dvě kola a jelo to
- vysoký stupeň vibrací, spousta šroubových spojů je třeba kontrolovat, protože se...
- Všude je špína nebo olej. Zamazat se je velmi snadné. Kvalita zpracování určitý...
- Starty, spojka
- Slabých stránek má poněkud více a to že se při jízdě kroutí rám a moc toho Jawka...
- vibrace pouze čtyřkvalt
- spotřeba, nechce se jí při nízkých otáčkách, trošku obtížnější na řazení neutrál...
- rychlost
- tuhosť rámu
- i přes silně utažený šroubky (který se občas uklepaly) padaly tlumiče vejfuků ve...
- všechny
- Hodně se klepe. I když teď, po montáži VAPE, vibrace citelně slabší.
- Výkon, rám, tlumiče, spojka typu 638, vibrace,
- 5. rychlost
Motor | |
---|---|
Spojka | 5.9/10 |
Průběh výkonu | 6.5/10 |
Vibrace | 4.7/10 |
Převodovka | 5.7/10 |
Mechanická hlučnost | 5.5/10 |
Zvuk | 7.8/10 |
Spolehlivost | 7.8/10 |
Brzdy | 6.7/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 4.3/10 |
Těsnost tlumičů | 6.5/10 |
Tuhost rámu | 4.8/10 |
Jízda | |
Sport | 4.9/10 |
Město | 6.2/10 |
Cestování | 7.4/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 8.9/10 |
Ceny servisu | 7.9/10 |
Servisní síť | 6.7/10 |
Dostupnost dílů | 8.3/10 |
Nabídka doplňků | 5.6/10 |
Servisní intervaly | 7.2/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.2/10 |
Pohodlí spolujezdce | 6.6/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 6.4/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.1/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.5/10 |
Světla | 6.6/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Jawa 350/634 | |
MZ ETZ 250 | V té době jako nová byla nesehnatelná a také jsem já bloud věřil, že dva válce jsou lepší než jeden. |
Jawa 350/638 | Nemá kotoučovou brzdu. |
BMW F 650 | Tuto sezónu jsem si ji nemohl dovolit, za rok beru bavoráka do stáje. Ponechám si obě |
KTM Duke 390 | Takový vlhký sen. Finančně úplně mimo mé možnosti. |
Babetta 210 | Uvažuji o koupi na zimu na jízdu do sámošky. |
Suzuki GS 500E | Motorka je velmi malá, skoro jako kolo. Nebyla žádná v dobrém stavu blízko (do 30km) mého bydliště. Tyhle motorky vlastní mladé střeva jako já a taky ten stav tak vypadá. |
Honda CB 500 | Objektivně skoro ve všem lepší, ale tvrdý podvozek, který funguje jen na silnicích s dobrým stavem a motor mě vůbec neoslovil. Strašně ucukaný. Dost slušně to ale jede. |
Yamaha XJ 600 | Cena dílů v porovnání s 350/639 |
Jawa 350/640 | nenalezená vhodná |
Babetta 207 | nakonec jsem si netroufal na takový zvíře... |
Jawa 350/640 | Nelíbí se mi hranaté světlo, 639 byla blízko (sousední město) a za slušnou cenu |
Jawa 350/634 | |
Jawa 350/638 | nebola taká akú by som chcel za rozumnú cenu |
Jawa 350/634 | Cenově je to už někde jinde. |
ČZ 125/519 | Myslel som si,že som malý na krosu. |
MZ ETZ 251 | dražší na koupi i na díly |
Jawa 350/640 | horší dostupnost |
Suzuki GSX 750 F | bezporuchové,ovšem každá byla drahá/hodně najeto. |
Yamaha FZR 600 | žádná zaškrcená nebyla v mojí cenové relaci.. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
MZ ETZ 251 | Protože mi ji prodali před nosem, asi to byl osud. |
Kawasaki KLE 500 | Ceny moc nahoře ale je to prostě tak a navíc míchat benzín s olejem? |
MZ ETZ 251 | Nevím, připadá mi to století zpět. |
Jawa 350/638 | řekl jsem si, že v tom není takový rozdíl, a byl jsem rád že jsem vůbec nějakou 350ku stihnul koupit |
MZ ETZ 150 | |
ČZ 180/487 | Čezeta byla jako nová, za dobrou cenu. |
MZ ETZ 251 | |
Kawasaki ZX-12R Ninja | Moc silný vršek. |
Jawa 350/640 | |
Jawa 350/634 | no prostě nevypadá tak dobře jako Konopnice |
MZ ETZ 150 | |
Jawa 350/638 | |
Jawa 350/638 | Protože jsem chtěl Jawu 350/634 a 638 se jí nejvíce podobá |
Jawa 350/638 | kotúčová brzda v tej dobe neboli ponuky a v konečnom dôsledku som usúdil že 638,639,640 jeden motor nebudem platiť viac ked to je to isté a 638 mala krajšiu nádž neskôr som zistil že tie bubny sú fakt fail.. :D |
Jawa 350/634 | 634 je hezčí a mám radši obě brzdy bubnové |
Jawa 350/640 | Dvoukomorové výfuky a jejich zvuk, bezkontaktní zapalování, jiná spínací skříňka (už ne bošák) a další maličkosti na 640 lákaly v závěru více. |
Jawa 350/640 | čtyřicítka byla hezčí a v té době ještě motorka v kurzu, s propastně modernějším designem, než devítka :) |
ČZ 180 | To stejné až na to, že se mi začali líbit starší \"plechové\" klasiky |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1992 | Procko | 209854_el.schema639m.jpg | 147 KB | elektricke schema |
1991 | Maartyy | jawa_350-638-639_katalog_nd.zip | 3.8 MB | Katalog ND pro jawu 350/639 |
1991 | komikalois | jawa-350-typ-64...adn-ch-d-l-.pdf | 1.6 MB | Katalog náhr.dílů v pdf |
1991 | Storr | prirucka-jawa-350-638-az-640.doc | 6.3 MB | |
1991 | VERALT | jawa_350-640_style_manual.rar | 11 MB | |
1991 | Stryko | prirucka-jawa-350-638-640.doc | 6.3 MB | |
1991 | k2j89 | montazni-prirucka-ja.doc | 6.3 MB | |
1991 | hladikjozev | prirucka_jawa_350-63.pdf | 5.5 MB | |
1991 | naked11 | jawa350_639_katalog_.pdf | 5.4 MB | Katslog nahradnich dilu Jawa 350 638/9 |
1990 | Tommy872 | 01.gif | 32 KB | Elektrické schéma |
1990 | CadLubeen | the-old-dellorto-tun.pdf | 10.0 MB | Manuál pro karburátory Dell´Orto |
1990 | CadLubeen | dellorto_manual.pdf | 3.7 MB | Manuál pro karburátory Dell´Orto 2 |
1991 | Masaa | 10.10.2018 | Stáhnout mp3 |
Staženo:105x cca 1200km po GO |
|
1991 | Martin350 | 25.01.2017 | Stáhnout mp3 |
Staženo:104x volnoběh (nerepasované výfuky) |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Metzeler ME-22 | 10" | Zadek | 1 | 08.06.2012 v 12:36 | |
Metzeler ME-22 | 10" | Předek | 1 | 08.06.2012 v 11:23 | |
Michelin Pilot Sporty | 18" | Zadek | 3 | 01.05.2012 v 11:25 | |
Metzeler ME-22 | 18" | Zadek | 1 | Ježděná většinou za sucha, jednou za mokra při klidném brždě... | 01.07.2010 v 23:04 |
Metzeler ME-22 | 18" | Zadek | 1 | 16.04.2009 v 18:57 |