Kymco Yager GT 125 (2013)

Vlastník Jožin92
Vloženo 24.12.2014
Aktualizováno 24.12.2014

Můj první skútr. Kupoval jsem ho nový, už jsem nechtěl nic ojetého. Ze začátku jsem měl strach, že mě nebude bavit. Ale po roce a půl denodeního ježdění a 10tisíci km mohu s klidným srdcem říct, že to byla dobrá koupě.

Motorka koupena od FIRMA:Motoslužby Chrudim (Chrudim III)

První dojmy - První dojmy byly poněkud rozpolcené. Skútr byl nový a tak se zajíždělo a zajíždělo a zajíždělo než si všechno posedalo. Během prvních 5tis km proběhlo několik reklamací, které spíš byly vinou autorizovaného servisu, který absolutně neovládá a nezná to co prodává. Vyřešeno změnou servisu.

Motorku bych doporučil pro - Tento stroj mohu jen doporučit. Těžko říct komu, neboť každý čeká od motorky/skútru něco jiného. Mě naprosto vyhovuje.

Doplňky na motorce - držák kufru Givi SR 90, kufr Motowell 32l, brašny Luis 2x 15l, zásuvka 12V, držák mobilu/navigace.

Kymco Yager GT 125. Tak tohohle Mazlíka jsem koupil hned z několika důvodů.
1) potřeba se dostávat denně 13km do práce a zpět pokud možno rychle, bezpečně a za minimální náklady
2)jelikož jsem si vždy přál podnikat výlety ať už sám nebo s baťůžkem,tak jsem hledal skútr který nebude jen do města, ale dají se na něm podniknout bez větších obtíží nějaké výlety. Tudíž něco mezi malým městským skútrem a maxíkem.
3)na Kymco jsem nikdy neslyšel žádné stížnosti a nabízejí dobrou kvalitu a rozumný peníz
Na skútru Mám najeto téměř 11tisíc. Dovezl mě i s přítelkyní na Slovensko a celé zapdní Slovensko jsme na něm projezdili. Samozřejmě nás dovezl v pořádku domů. A kdo zná západní část státu našich bratrů, tak ví o čem mluvím. Kopce, kopce, kopce... prostě Karpaty. Tato dovolená Yagera prověřila na co má a na co nemá poměrně kvalitně.
Jízda jako taková je na něm v celku pohodlná. Ve městě se cítí jako ryba ve vodě. A ani za městem nebudete vyloženě brzdou provozu. Ideální cestovní rychlost se pohybuje mezi 80-90km/h a když vezmu za plyn tak se bezprobémů dostanem na tachometrových 100km/h. Výrobce udává maximálku 108km/h. Tu dosáhnete pouze na dlooouhééé rovince v bezvětří a nebo z kopce, kdy se nechá vyprovokovat až přes 115km/h. No je to to skútr a né zavodní stroj, takže již zmiňovaná cestovka do 90 km/h je absolutně dostačující a není potřeba za to tahat.
Motor 4T je vodou chlazený 8,7kW s karburátorem. Brzdy obě kotoučové a dostatečně krotí výkon motoru.
Ovladatelnost hodnotím jako bezproblémovou.
Co se týče spolujezdce, tak se prý cítí vcelku pohodlně.
Díky nádrži, která se nachází v podlaze,a malému zadnímu kolu 12'' může tento skútr nabídnou hodně velký zavazadlový prostor pod celým sedadlem. Bohužel postrádám alespoň malou přihrádku na mobil doklady a pod. v přední části skůtru. Dále jsem musel nechat domontovat zásuvku 12V, která by si také zasloužil mít ve výbavě.
Velkou nevýhodou jsou malá kola (přední 13'', zadní 12''), díky kterým skútr kopíruje nerovnosti. Nechá se to poměrně zlepšit velkým nastavovacím rozhraním zadních tlumičů.
Spotřeba se pohybuje od 3 do 3,4 litrů když jedím do práce a motám se po okolí. Na delší vyjížďky se nechá jezdit z 2,6l !
Se servisem je to horší...Poměrně malá síť autorizovaných servisů. Ale pokud se jedná o běžnou údržbu olej, filtry, seřízení karburátoru, tak se to nechá zvládnout za pár korun doma.
v létě plánuji na tomto stroji pokořit Balaton.

libi1
libi1 napsal 03.09.16 v 06:26 10b.

Velmi pěkná recenze.
Včera jsem si ho také přivezl domů, tak jsem zvědavý .
Tak ať to frčí - kolama dolů!