Evropský cestovní duel: Moto Guzzi V100 Mandello S vs. BMW R 1250 RS
23.10.2023
2019 | 2020 | 2021 | 2023 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 1254 cm3 | |||
Výkon | 100 kW | |||
Výkon při otáčkách | 7750 ot/min | |||
Točivý moment | 143 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 6250 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Boxer | |||
Počet válců | 2 | |||
Rozvod | DOHC | |||
Ventilů na válec | 4 | |||
Vrtání | 102.5 mm | |||
Zdvih | 76 mm | |||
Kompresní poměr | 12.5 : 1 | |||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | |||
Typ rámu | Trubkový | |||
Materiál rámu | ocel | |||
Zdvih předního odpr. | 140 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | 140 mm | |||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | |||
Přední třmen | čtyřpístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 17 " | |||
Zadní kolo | 17 " | |||
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 | |||
Rozměr zadní pneu | 180/55ZR17 | |||
Rozvor | 1530 mm | 1527 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 27.7 ° | 28.3 ° | ||
Závlek předního kola | 110.9 mm | 114.8 mm | ||
Výška sedla | 820 mm | |||
Pohotovostní hmotnost | 243 kg | |||
Užitečná hmotnost | 217 kg | |||
Objem nádrže | 18 l | |||
Rezerva | 4 l | |||
Spotřeba | 4.75 l/100 km | |||
První cena | 379500 Kč | 389900 Kč |
Od Morrys(2021)
Od Morrys(2021)
Od Petrolhead(2020)
Od Petrolhead(2020)
Od Petrolhead(2020)
Od Petrolhead(2020)
Od Petrolhead(2020)
Od Petrolhead(2020)
Od Petrolhead(2020)
Od Petrolhead(2020)
Od Petrolhead(2020)
Od Petrolhead(2020)
Od big_bart(2019)
Od big_bart(2019)
Od big_bart(2019)
Od big_bart(2019)
Od big_bart(2019)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Pokec o motorkách | Koupě nové motorky v Německu | 34 | 27.2.2024 00:06 | ||
Opravy a údržba | Plech mezi lamely do spojky na BMW LCčko | 5 | 17.3.2023 17:59 | ||
Německé, rakouské | Kardany LC | 58 | 31.7.2022 07:27 | ||
Německé, rakouské | Manažer příslušenství ezCan pro BMW | 9 | 21.3.2021 16:37 | ||
Výběr moto | výběr sport tourer | 43 | 20.6.2020 14:26 |
Teutonská válečnice s tahem startujícího raketoplánu, zvukem Focke-Wulfu a hbitostí vlčice.
Po vystřídání několika motorek jsem se opět vrátil k BMW.
Byla to k ní celkem dlouhá cesta...
Dvanáctistovka BMW boxer není jen GS! Poslušná a neskutečně silná raketa!
Tak dnes mi bylo konečně dovezena domů :)
je to pani motorka!! :-) športovec, turista... všetko čo od motorky chceš
BMW R 1250 RS. Posledný z triedy.
Ideální motorka pro jezdce, který chce všechny klady, které BMW R1250GS, ale necítí, že by někdy ces...
BMW R 1250 RS super na cestování i na Šumavské silničky. Ten nový motor je nádhera.
Koupená 12.3.2021. po deseti letech se Suzuki GSX 1400 ,ta zůstane už napořád v garáži.
Výrazný vzhled koukajících hlav boxeru. Dostatečný výkon na dlouhé cesty po kterém jsem toužil....
Zatím seznamovačka je to změna z řadového čtyřválce nebo jak bylo na VFR1200 čtyřválec do véčka. Te...
BMW R 1250 RS. Posledný z triedy.
BMW R 1250 RS super na cestování i na Šumavské silničky. Ten nový motor je nádhera.
je to pani motorka!! :-) športovec, turista... všetko čo od motorky chceš
Koupená 12.3.2021. po deseti letech se Suzuki GSX 1400 ,ta zůstane už napořád v garáži.
Po vystřídání několika motorek jsem se opět vrátil k BMW.
Byla to k ní celkem dlouhá cesta...
Dvanáctistovka BMW boxer není jen GS! Poslušná a neskutečně silná raketa!
Teutonská válečnice s tahem startujícího raketoplánu, zvukem Focke-Wulfu a hbitostí vlčice.
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.0/10 |
Průběh výkonu | 9.3/10 |
Vibrace | 9.3/10 |
Převodovka | 9.0/10 |
Mechanická hlučnost | 9.0/10 |
Zvuk | 9.0/10 |
Spolehlivost | 9.3/10 |
Brzdy | 9.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.0/10 |
Těsnost tlumičů | 9.5/10 |
Tuhost rámu | 9.3/10 |
Jízda | |
Sport | 8.7/10 |
Město | 7.0/10 |
Cestování | 9.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 8.0/10 |
Ceny servisu | 7.7/10 |
Servisní síť | 8.7/10 |
Dostupnost dílů | 7.7/10 |
Nabídka doplňků | 8.0/10 |
Servisní intervaly | 9.3/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.3/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.7/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.7/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 7.5/10 |
Světla | 9.7/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW F 900 XR | Toužil jsem po boxeru prostě. Má svoje kouzlo. |
BMW S 1000 XR | Nelíbilo se mi že vzadu nemá koncové světlo pouze ve směrových a přední špičaté zobák masky. A hlavně jsem chtěl kardan. |
Suzuki GSX-S1000GT | |
Kawasaki Ninja 1000SX | |
BMW F 900 XR |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Aprilia Tuono V4 1100/RR | Cena. Tak jsem ji zavrhl rovnou. |
Moto Guzzi V100 Mandello | O něco dražší a nebylo možné ji vyzkoušet. A opět nezájem nejbližšího dealera. |
Yamaha FJR 1300 AS/AE | Uz som ju mal zajednanu na predajni, 2023 v trikolore, ale podarilo sa mi zohnat prakticky novu FJR Ultimate Edition, tak som nemohol inak... |
BMW S 1000 XR | Dvouvál, nevyhovoval mi posez, kdy jsem byl trochu v předklonu |
BMW R 1250 GS Adventure | GS je prece vice universalni a pohodlny |
Moto Guzzi Eldorado | Prodejce mi neumožnil se na ní projet a navíc mi tak úplně nesedla |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2020 | Petrolhead | r_0j81_owner-handboo.pdf | 3.3 MB | Owners Manual English R1250RS |
2019 | big_bart | bmw-r1250rs-um.pdf | 3.3 MB | Uživatelský manuál v češtině |