Ducati Sport 1000
21.12.2006
2006 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 992 cm3 |
Výkon | 62 kW |
Výkon při otáčkách | 8000 ot/min |
Točivý moment | 84 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 6000 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Vzduch |
Uspořádání válců | 2 |
Počet válců | 2 |
Rozvod | desmo |
Ventilů na válec | 2 |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Trubkový |
Brzdy vpředu | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 320 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč |
První cena | 359000 Kč |
Od motormichal(2010)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Italské | Classický koutek | 297 | 9.10.2020 21:10 | ||
Italské | Tuning Air boxu Ducati Sport Classic | 80 | 5.9.2014 12:46 | ||
Přestavby | Svody | 15 | 12.3.2014 18:27 | ||
Italské | Čerpadlo Ducati Sport1000 | 12 | 20.9.2013 13:35 | ||
Motovybavení | Pneu pro Ducati Sport1000 | 14 | 20.9.2013 13:32 | ||
Italské | Kód chyby P0170 - Fuel Trim Malfunction (Bank 1) | 15 | 7.8.2013 19:02 | ||
Přestavby | Výfuky - černý mat | 3 | 18.5.2013 18:53 | ||
Výběr motorky | Streetfighter 1098,Sport 1000,Monster S4RS | 28 | 8.11.2012 11:21 | ||
Italské | Uprava motora Ducati 1000 | 5 | 27.6.2010 06:33 | ||
Italské | Tlumič řízení ducati sport | 16 | 18.12.2008 19:59 | ||
Italské | Motorka z japonska Motoscoot | 22 | 17.10.2008 23:19 |
vždycky jsem pokoukával po Ducati, až teď jsem si mohl jednu tvrdě bořenou pořídit, má vytržený rám ...
Perfektní retro design a hlavně za mě super svezení, kde mě sice po pár km bolí celý člověk, ale mám...
Novodobý café racer navazující a oživující původní Sport 750 z roku 1972, který společně s GT 750 pr...
Splneny sen. Je to milacek. Touzil jsem po ni nekolik let a ted se to povedlo.
unikátní masterpiece z Ducati Sport 1000. klasický charakter vzduchem chlazeného dvouventilu s perfo...
Puvodne jsem chtel neco uplne jineho, tak 5 - 6x levnejsiho, na co bych se se svymi 194cm vesel. :-)
Po 7 letech navrat ke Sport Classicu, tentokrat hodne specialnimu
Perfektní retro,zatím jsem na ničem lepším nejezdil.
Klasická Ducati a navíc s krásným retro designem...
Splnění mého několikaletého snu! Tomíku, díky Ti za to! :-)
Po 7 letech navrat ke Sport Classicu, tentokrat hodne specialnimu
unikátní masterpiece z Ducati Sport 1000. klasický charakter vzduchem chlazeného dvouventilu s perfo...
Perfektní retro design a hlavně za mě super svezení, kde mě sice po pár km bolí celý člověk, ale mám...
Splneny sen. Je to milacek. Touzil jsem po ni nekolik let a ted se to povedlo.
Puvodne jsem chtel neco uplne jineho, tak 5 - 6x levnejsiho, na co bych se se svymi 194cm vesel. :-)
Klasická Ducati a navíc s krásným retro designem...
Splnění mého několikaletého snu! Tomíku, díky Ti za to! :-)
Moji sportku jsem koupil v roce 2010, provedl jsem nějaké úpravy a doufám, že budu ještě pokračovat...
vždycky jsem pokoukával po Ducati, až teď jsem si mohl jednu tvrdě bořenou pořídit, má vytržený rám ...
Novodobý café racer navazující a oživující původní Sport 750 z roku 1972, který společně s GT 750 pr...
Výměna oleje: 1. Nastartovat motor, počkat na zahřátí aby starý olej dobře vytekl 2. Vypuštění sta...
Otvovice, okr. Kladno.
Před několika týdny na zavírání silnic ve Velké Bíteši mi odešlo startovací relé, prvně jsem to pova...
Hostinné a Pecka 4.-5. 10. 2014
Tentokrát od soboty do neděle na Liberecku. Vyjížďka v 10,00 z Liberce, oběd na Smědavě, dál na Szkl...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.2/10 |
Průběh výkonu | 9.2/10 |
Vibrace | 8.0/10 |
Převodovka | 8.5/10 |
Mechanická hlučnost | 7.8/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Brzdy | 8.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 10.0/10 |
Město | 4.4/10 |
Cestování | 4.6/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.2/10 |
Ceny servisu | 5.8/10 |
Servisní síť | 6.4/10 |
Dostupnost dílů | 6.5/10 |
Nabídka doplňků | 8.0/10 |
Servisní intervaly | 7.6/10 |
Sport | |
Tlumič řízení | 10.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Ducati GT 1000 | naskytla se koupe Sportky |
Ducati Scrambler | koupil jsem si ho pro jistotu taky :) |
Ducati Hypermotard 1100/1100S | naskytla se koupe Sportky |
Cagiva Raptor 1000 | |
Suzuki SV 1000 | |
Moto Morini Corsaro 1200 | |
Suzuki GS 550 | |
Kawasaki ZZR 1100 | |
Honda CBX 750 | |
Yamaha FZS 1000 Fazer | |
Yamaha FZS 600 Fazer | |
Yamaha FZ6 Fazer S2 |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Ducati GT 1000 | cenovo nedostupné |
Ducati Monster S4R Testastretta | V dobe porizeni byla na prodej pouze jedna za 300 tis |
Ducati GT 1000 |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2007 | DucatistaCZ | scsport1000biposto_e.pdf | 5.4 MB | Katalog dílů |
2007 | DucatistaCZ | scsport1000_2007_en_.pdf | 3.7 MB | Uživatelský manuál (Anglicky) |
2006 | VlastíkPlamínek | workshop_manual...t_1000_2006.pdf | 34 MB | servisní manuál pro Ducati Sport Classic |
2005 | brzda80 | 2928_workshop_m...t_1000_2006.pdf | 34 MB | Workshop manual. Prostě a jednoduše jak nato. |