Gilera Stalker 50 (1999)
Třeboň II, Med_vědMalý, mrštný, ideální do města. Praktický skútřík, který vyžaduje minimální péči. Na delší ježdění j...
1999 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 49 cm3 | 49.4 cm3 | |||
Výkon | 2.8 kW | 3.2 kW | |||
Výkon při otáčkách | 6250 ot/min | 6500 ot/min | |||
Točivý moment | 4.4 Nm | 4.7 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 6000 ot/min | 5750 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 2 | ||||
Chlazení | - | Kapalina | |||
Uspořádání válců | 1 | Stojatý | |||
Počet válců | 1 | ||||
Rozvod | M | Membrána | |||
Vrtání | 40 mm | ||||
Zdvih | 39.3 mm | ||||
Kompresní poměr | - | 12 : 1 | |||
Příprava paliva | Karburátor | ||||
Startér | Elektrický a nožní | - | |||
Počet rychlostí | A | ||||
Sekundární převod | Přímý | ||||
Typ rámu | - | Páteřový | |||
Materiál rámu | ocel | ||||
Brzdy vpředu | kotouč | ||||
Brzdy vzadu | buben | kotouč | |||
Přední kolo | 10 " | 14 " | |||
Zadní kolo | 10 " | 14 " | |||
Rozměr přední pneu | 120/90 10 | - | |||
Rozměr zadní pneu | 130/90 10 | - | |||
Rozvor | 1250 mm | 1330 mm | |||
Výška sedla | 820 mm | 770 mm | |||
Suchá hmotnost | 79 kg | 105 kg | 85 kg | ||
Pohotovostní hmotnost | 85 kg | - | |||
Objem nádrže | 5.4 l | 9 l | |||
Spotřeba | 4.8 l/100 km | 3 l/100 km | |||
Maximální rychlost | 54 km/h | 45 km/h | |||
Poznámka | Platí pro verzi E a verzi Base, která má navíc zadní kotoučovou brzdu | - |
Malý, mrštný, ideální do města. Praktický skútřík, který vyžaduje minimální péči. Na delší ježdění j...
50ccm 2takt vzduchem chlazený, oddělené mazání. Kvalitně udělaná, Upside down přední tlumiče, na sků...
svižný 2T skůtr, už má své roky. Co víc dodat.. je to bobeš
Na začátek perfektní skůtřík. Člověk se po autoškole nemusí zabívat ničím jiným, než provozem. V 15 ...
svižný 2T skůtr, už má své roky. Co víc dodat.. je to bobeš
50ccm 2takt vzduchem chlazený, oddělené mazání. Kvalitně udělaná, Upside down přední tlumiče, na sků...
Malý, mrštný, ideální do města. Praktický skútřík, který vyžaduje minimální péči. Na delší ježdění j...
Na začátek perfektní skůtřík. Člověk se po autoškole nemusí zabívat ničím jiným, než provozem. V 15 ...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.0/10 |
Vibrace | 6.5/10 |
Mechanická hlučnost | 3.5/10 |
Zvuk | 6.0/10 |
Spolehlivost | 8.5/10 |
Variátor | 7.5/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.5/10 |
Jízda | |
Sport | 5.5/10 |
Město | 9.5/10 |
Cestování | 7.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 8.5/10 |
Ceny servisu | 9.0/10 |
Servisní síť | 8.0/10 |
Dostupnost dílů | 8.5/10 |
Nabídka doplňků | 8.0/10 |
Servisní intervaly | 8.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.5/10 |
Pohodlí spolujezdce | 4.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 6.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 6.5/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.0/10 |
Světla | 7.5/10 |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1997 | puffybodie | runner_50_1997.pdf | 25 MB | Gilera Runner, DNA, ICE a SKP/Stalker 1997 - 2004 Haynes Service & Repair manual |