Závodní speciál, postavený na bázi silničního modelu Sprite 250
MotoBi 250 Sei Tiranti
Informace k modelu
Články
Technické údaje MotoBi 250 Sei Tiranti
1969 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 249 cm3 |
Výkon | 28 kW |
Výkon při otáčkách | 10500 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Vzduch |
Počet válců | 1 |
Rozvod | OHV |
Ventilů na válec | 2 |
Vrtání | 74 mm |
Zdvih | 58 mm |
Kompresní poměr | 11.1 : 1 |
Příprava paliva | Karburátor |
Počet rychlostí | 5 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Páteřový |
Materiál rámu | ocel |
Brzdy vpředu | 2 buben |
Rozměr předního kotouče | 210 mm |
Brzdy vzadu | buben |
Přední kolo | 18 " |
Zadní kolo | 18 " |
Rozměr přední pneu | 90/90H18 |
Rozměr zadní pneu | 110/80H18 |
Rozvor | 1320 mm |
Úhel hlavy řízení | 26.5 ° |
Suchá hmotnost | 96 kg |
Maximální rychlost | 220 km/h |
Poznámka | výkon na zadním kole, rozložení hmotnosti 47/53 % |
Skupiny