Yamaha SR400 - ze starého železa...
13.10.2014
14.06.2016
13.10.2015
12.08.2015
23.04.2015
20.11.2014
09.11.2013
05.11.2013
2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 399 cm3 | ||||
Výkon | 17.1 kW | 16.7 kW | |||
Výkon při otáčkách | 6500 ot/min | ||||
Točivý moment | 27.4 Nm | ||||
Otáčky při max toč.mom. | 3000 ot/min | ||||
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Vzduch | ||||
Uspořádání válců | Stojatý | ||||
Počet válců | 1 | ||||
Rozvod | OHC | ||||
Ventilů na válec | 2 | ||||
Vrtání | 87 mm | ||||
Zdvih | 67.2 mm | 62.7 mm | |||
Kompresní poměr | 8.5 : 1 | ||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||
Startér | Nožní | ||||
Počet rychlostí | 5 | ||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | - | |||
Materiál rámu | ocel | - | |||
Zdvih předního odpr. | 150 mm | - | |||
Zdvih zadního odpr. | 105 mm | - | |||
Brzdy vpředu | kotouč | ||||
Rozměr předního kotouče | 298 mm | ||||
Přední třmen | dvoupístkový | - | |||
Brzdy vzadu | buben | ||||
Přední kolo | 18 " | - | |||
Zadní kolo | 18 " | - | |||
Rozměr přední pneu | 90/100-18 | ||||
Rozměr zadní pneu | 110/90-18 | ||||
Rozvor | 1410 mm | ||||
Úhel hlavy řízení | 27.7 ° | ||||
Závlek předního kola | 111 mm | - | |||
Výška sedla | 785 mm | ||||
Pohotovostní hmotnost | 174 kg | 174.2 kg | |||
Objem nádrže | 12 l | 12.11 l | |||
Rezerva | 2.2 l | - | |||
Množství oleje | 2.4 l | ||||
Spotřeba | 4.2 l/100 km | 3.56 l/100 km | |||
Maximální rychlost | 128 km/h | - | |||
První cena | 169990 Kč | - | |||
Poznámka | užitná hmotnost 150 kg | užitná hmotnost 150 kg . modelový ročník 2017 se již v ČR neprodává |
- | ||
Výměna motorového oleje | 10000 Km | - | |||
Výměna olejového filtru | 20000 Km | - | |||
Výměna zapalovací svíčky | 20000 Km | - | |||
Výměna vložky vzduchového filtru | 20000 Km | - | |||
Seřízení ventilové vůle | 10000 Km | - |
Od ČZAleš(2015)
Od Banjoplayer(2014)
Od Banjoplayer(2014)
Od Banjoplayer(2014)
Od GandalfBond(2011)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Výběr moto | Co pořídit | 92 | 11.9.2023 18:47 | ||
Hledám, potřebuji | Pneumatiky | 10 | 27.5.2023 14:44 | ||
Opravy a údržba | Naplnění nové brzdy | 7 | 10.3.2020 09:35 | ||
Opravy a údržba | Zanesený sací kanál – vliv ERG ventilu? | 49 | 9.3.2020 13:09 | ||
Japonské | Cena pro ČR | 45 | 9.3.2014 08:42 |
Vzpomínka na minulost. Made in Japan.
Jednoválcová legenda z Japonska. Víc asi není co psát.
Krásná a jednoduchá klasická motorka, která je jak stvořená pro moje převážně kochací jízdy. Prostě ...
Krásná klasika, nebo, z dnešního pohledu spíše retro.
Krásná stylovka "Made in Japan", pro mě skvělej lék na krizi středního věku
naprostá klasika, lehká, příjemná, krásný zvuk
Klasika, jednobuch, zapíná se výhradně pákou, kulaté světlo, plechová nádrž, hluk a vibrace, spaluje...
Klasický jednoválcový vibrátor.
Spolehlivá, ideální pro pohodové brouzdání krajinou
Jednoduchá,stylová pro klidnou projížďku
Vzpomínka na minulost. Made in Japan.
Klasika, jednobuch, zapíná se výhradně pákou, kulaté světlo, plechová nádrž, hluk a vibrace, spaluje...
Krásná stylovka "Made in Japan", pro mě skvělej lék na krizi středního věku
Jednoválcová legenda z Japonska. Víc asi není co psát.
motocykl se kterým se pohybujete +/- v legálních rychlostech a dá se na něm super bavit
Krásná a jednoduchá klasická motorka, která je jak stvořená pro moje převážně kochací jízdy. Prostě ...
Klasický jednoválcový vibrátor.
Jednoduchá,stylová pro klidnou projížďku
naprostá klasika, lehká, příjemná, krásný zvuk
Krásná klasika, nebo, z dnešního pohledu spíše retro.
Stále bezproblémový stroj na pohodičku ,kterou mám za řidítk, rád nemám už kam spěchat.Začátek léta...
Tento rok jsem na Yamaze najel nejvíc se svých motorek.Nějak dostávala přednost před veterán i moped...
svezení na pohodu
Tak po dlouhých pěti měsících nečinnosti moje první letošní vyjížďka a zároveň testování nového spod...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 7.5/10 |
Spojka | 9.0/10 |
Vibrace | 4.5/10 |
Převodovka | 7.8/10 |
Mechanická hlučnost | 7.3/10 |
Zvuk | 8.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Brzdy | 7.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.5/10 |
Těsnost tlumičů | 9.8/10 |
Tuhost rámu | 6.3/10 |
Jízda | |
Sport | 4.3/10 |
Město | 9.0/10 |
Cestování | 7.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 3.5/10 |
Ceny servisu | 3.0/10 |
Servisní síť | 3.0/10 |
Dostupnost dílů | 6.0/10 |
Nabídka doplňků | 2.0/10 |
Servisní intervaly | 8.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.7/10 |
Pohodlí spolujezdce | 6.7/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 4.3/10 |
Ochrana jezdce cestování | 1.5/10 |
Ochrana spolujezdce | 2.0/10 |
Světla | 7.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki W 650 | Asi jenom kvuli ceně (100tis+?) a mojí nezkušeností se spolehlivostí karburátorů |
Kawasaki W 650 | na mě už dost težká |
Royal Enfield Bullet Classic EFI | Krásná motorka, ale na příp. domácí ůdržbu mi připadala přístupnější yamaha |
Jawa 350 OHC | U mne rozhoduje hodně vzhled, no a ty výfukové svody to pohřbily |
Royal Enfield Bullet 500 Electra EFI | nebyla skladem - nová by byla skoro po sezoně |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki W800 Street | ta se mi moc líbila, ale zas by to nebyl motoricky tak velký rozdíl oproti Himalayanu a musel bych vzít ojetinu 2016 (novější nejsou) |
Royal Enfield Bullet Classic EFI | Už nebyla k sehnání. |
Yamaha SR 500 | cena |
Royal Enfield Bullet Classic EFI | Líbil se mi vzhled, jednoduchost. V reálu se mi zdála malá. |
Royal Enfield Bullet Classi C5 | Podčtverec, málo retro. |
Honda CB 500F | Rozhodly peníze |
Yamaha MT-07 | Na tenhle kousek mě tu upozornili ve fóru. Je to krásná motorka a je za naprosto debilní cenu. Škoda, ale nacpat do ní 170 tisíc, to prostě nechci. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2015 | pozdnímíza | 2015-sr-400-service.pdf | 12 MB | Servisní manuál |
2013 | Wripen | yamaha-sr400-owners.pdf | 2.4 MB |