Veliká radost na dvou kolech. Zase po pár letech motorka, která ve mě budí respekt.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - První, co mě překvapilo, je to pohodlí. Kdo jinej, než soudruzi od Öhlinsu by měl umět dělat podvozky, ale tohle mi hlava nebere. Z jedný strany královský komfort, z druhý strany parádní jistota v zatáčkách. Motor, brzdy, ergonomie - super, super, super. Převodovka by mohla být lepší.
Doplňky na motorce - Štítek, tlumič řízení
Recenze
I to si to tak šinu po Budějcích a koutkem oka uvidím několik krásných červených motorek před výlohou, kde do nedávna byly vidět jen čtyřkolky. Nedá mi to a zkouším strýčka googla co to, jak to, že by? Strýček všechno ví, takže se dozvídám o novém dealerství Ducati v ČB a navíc, že sem zavítá Ducati Tour. Mám pár kamarádů, co na italských motorkách jezdí a nikdy jsem je moc nechápal. Historek o tom, kde je to nechalo, co je to stálo atd. jsem slyšel nespočet. Nicméně v osudný den hovno co na práci, tak co bych se nesvezl. Asi tušíte správně. Půjčil jsem si Monstra 1200 R. Od té doby mi MTčko, na které jsem do té doby nedal dopustit, nějak nestačilo. Pravda srovnávat dvě motorky, kdy jedna stojí cca polovinu, co ta druhá … No a od té doby obrovské dilema. Rozum říkal – jasně, je lepší, ale dvakrát??? Nebudu to protahovat, do toho všeho jsem narazil na Inzerát kousek od baráku, kde někdo prodával Monstra 1200 S (chtěl jsem v každém případě na öhlinsu) s pár set kilometrama a navíc červenýho. Ve středu jsem se na něj byl jen podívat. Ve čtvrtek jsem si ho přivezl, v pátek přihlásil a v neděli jsem měl pneu skoro na značkách. Za tento řekněme prodloužený víkend najeto trochu přes 1500 km a pořád mi to přijde jako málo. Znova se učím řadit (u toho tříhrnku bylo celkem jedno, na jakej kvalt člověk jede), navíc jsem byl z japonských motorek zvyklý řadit jen takovým polechtáním řadičky palečkem. No pravda, tolik falešných neutrálů, co se mi povedlo za tento víkend, jsem nevytvořil za cca 90.000 km, co mam naježděno na japonkách. Krásnej barevnej displej ukazuje snad všechno, jen ne zařazenej kvalt. Proč??? Jo a chybí mi kontrolka Eco, co jsem měl na MTčku. Tím jsou veškerá mínus řečena a teď by byl čas přejít na román ohledně plusů. Na to teď ale fakt nemám čas. Jdu jezdit. Časem se možná přinutím dokonce někde zastavit a udělat aspoň nějakou fotku.
Na Monstru jsem namotal už přes 3tis. km, tak přidám pár poznatků. Dnes jsem si vyjel jen tak na Lipno a otáčel jsem to až v Bad Ischlu. Dá se s ním jak lítat z vinglu do vinglu, tak jak vidno celkem POHODLNĚ cestovat. Samozřejmě žádná ochrana vůči větru, ale ten podvozek, ten podvozek! Za dnešek necelých 500 km a já jsem v pohodě. A pro mě veliké překvapení - při toulání kolem jezer mi to ukazovalo spotřebu 4,5 l. Nedalo mi to a při tankování přišla na řadu kalkulačka - a opravdu 4,6 l/100km. Samo, když jsem se dostal zpátky na "Šumavaring", tak jsem byl zase 5,5 - 6 l. Ale i tak - nechápu, ale líbí se mi to.
A dneska jsem se dokopal dokonce zastavit i na nějakou tu fotku.
Na Monstru mám namotáno 22 000 km. Byli jsme spolu na Sardinii, v Rakousku, Německu, Švýcarsku, ale nejčastěji na Šumavě. Spokojenost nesmírná, zatím bez závad, tak přidávám pár fotek.
Namotali jsme spolu necelých 38 000 km bez jakýchkoliv problémů. Toon se mi nepovedlo ani u japonek, co jsem měl před tím. Nicméně je čas na změnu a já se zamiloval do V4.
Krásný monster
Krásná mašina i fotky.
JJ monster to je Funy bike. A Ducna je srdcovka Máš ji moc pěknou, je to sice vodník a spojka v oleji. Ale pořád je to ITAL.
Mnoho spokojených km kolama dolu.
Tak ten je nádhernej