Vlastník | WadeGYTR | |
---|---|---|
Vloženo | 25.3.2022 | |
Aktualizováno | 5.12.2022 | |
Zobrazeno | 4 128x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
Vlastník | WadeGYTR | |
---|---|---|
Vloženo | 25.3.2022 | |
Aktualizováno | 5.12.2022 | |
Zobrazeno | 4 128x |
Zajímavý info
e-Kája napsal 07.04.22 v 22:22
- tato motorka, když nevypneš jistič, zasílá informace o poloze a stavu baterie-do mobilu, nevím jak přesně to funguje, ale řekl bych že i to bude jeden z důvodů, proč má takovou spotřebu v klidu.
- k baterii, jednou sem to vybil do 0%, abych věděl co se stane - jako jak zareaguje. na ruzných recenzích psali, že se při málo prosentech přepne sama do eko režimu a podobně. tak mě to neudělala, jel jsem normálně na 3ku až do 0% a pak se vypl motor ale jela dál.
Ahoj,
tak můžem založit gang :)
taky sem si ju pořídil. mám ju neco přes 2 týdny, zatím nalétáno cca 500km.
dojíždím do práce 16km, z toho tak půlku po pěkné silnici II. třídy. tam bych ocenil pár kW a aspon 10-15km/h navíc, ale jinak spokojenost.
Na slovensku mi to ukazuje spoustu servisů, u nás je to bída.
jinak teda moc nechápu to nabíjení, včera jsem připojil nabíječku přes měřák a ukazovalo mi to okolo 1,5A, ale díval jsem se jen při zapojení nabíječky (baterka okolo 55%), tak příště to budu sledovat i v průběhu...
Pokud má motorka zapnutý alarm nebo imobilizér, je postupné vybíjení trakční baterie normální, ikdyž 10% za týden je docela dost, očekaval bych maximálně 5%. Pokud bys baterii odpojil, neměla by se vybít vůbec, ale nachávat jí na 100% delši dobu jí nesvědčí, jak už jsem psal.
Hodnota dojezdu je odhadovaná na základě stavu nabití při poslední jízdě nebo nabíjení. Pokud bys s motorkou teď krátce popojel, měla by se hodnota dojezdu aktualizovat na reálnější údaj odpovidající 90% stavu nabití.
Ta záruka u baterie určitě není na pokles kapacity, takže pokud by se Ti nelíbilo, že už nedojedeš na jedno nabití stejně, jako u nové, není to důvod reklamace. Já to pozoruju u elektrokola taky, člověk se s tím musí smířit. Jinak mě to na dojíždění do práce taky láká.
Diki za radu, poradil mi to aj predajca a aj sa to tak snažim robiť, no nie vždy sa dá. Každopádne, na batériu je záruka 3 roky.
Pokud můžu jakožto zkušený elektromotorista něco zásadního doporučit, nevybíjel bych baterii v žádném případě až na 0%, aby zbytečně netrpěla. Ideální je zapojit jí na nabíjení nejpozději mezi 20-10%. Obdobně je pro baterii dobré, nenabíjet jí pokaždé až na 100%, pokud to nepotřebuji, ale něco mezi 80-90%. Vím, že tenhle postup dost omezuje maximální dojezd a zvyšuje frekvenci nabíjení, ale má to zásadní vliv na životnost baterie (její kapacita s neúplnými nabíjecími cykly nedegraduje tak rychle, jako při nabíjení 0-100%). V každém případě, pokud stav 0 nebo 100% nabití v nouzi nebo úmyslně nastane, nenechával bych baterii v tomto stavu moc dlouho a raději bych jí alespoň o 10% nabil nebo vybil.
Palec nahoru za to, že jsi bez sebemenších předsudků dokázal přesednout ze Suzuki Hayabusa na Super Soco TC Max
Myslím, že je to velmi povedená elektromotorka, velmi vhodná na prvotní seznámení s tímto druhem "paliva" a na dojíždění do práce plně dostačující a zábavné přibližovadlo
Ono keď to máš na prepnuté na mode 1, kde je obmedzovač na 55 km/h a ideš hore kopcom, tak môže byť, že išiel 45…treba využívať hybnosť, naučiť sa s tým jazdiť….ja som sa dole kopcom rozbehol na 105 km/h a navrchu strmého kopca hneď potom som mal 85 km/h, čiže áno, vie to ísť aj do strmého kopca viac, ako 45 km/h
Za mě je motorka moc pěkná , jenom ji mohly pák KW přidat. Včera jsem jel v Brně za menší kolonou a vepředu byla tato motorka . Menši stoupání a 45km/h dle tacho :-/ ono 3,2Kw je opravdu málo.
Možná měl vybitou baterku . . ...
soused si koupil elektrokolo ale tohle bude lepší zábava
Super, díky za registraci a postupnou recenzi. Těším se na tvé dojmy, napiš je potom do profilu.
Nějak tomu elektru nemůžu přijít na chuť :( každopádně jsem zvědavý na další recenze a hlavně kolama dolů