první sednutí na skůtr me učarovalo
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha NMAX: Vyšší cena
Kymco Agility City+ 125: levnější vzhled
První dojmy - myslím si že jsme se velmi rychle zkamarádili. Zkušební projížďka pár km stačila na to abych řekl že to je ono. Jako pracovní nástroj do práce pár km tam a zpět nepřekonatelné. Na občasný výlet dostačující. Vypadá to že na delší trasy bude třeba pokoupit vyšší plexi.
Motorku bych doporučil pro - pro začátečníka, pro méstského proplétače, nenáročného cestovatele
Recenze
zatím se seznamujeme. Líbí se mi zátah, start-stop, přední brzda jedovka, LED světla
Spotřeba dle palubáku zatím 2.1l/100km na syrovém motoru - zajíždím.
Na proplétání ve městě je to iděální stroj. Vystřelení na zelenou nechává ostatní účastníky provozu čichnout pouze spálený benzín z výfuku PCX. Pokled do zrcaték potěší a kvůli tomu jsem do města volil 125 místo 50.
Trochu respekt mám stále z náklonu a mám pocit že po ránu moc nedrží na silnici v náklonu. O deští ani nemluvim - to jsem zkusil jednou a byl rád že jsem dojel v pořádku.
Světla a ovládání všeho na řídítkách řadím jako povedené - vše při ruce. Přehledné ukazatele rychlosti i ujetých km. Měl jsem v hledáčku i starší verzi 2010-2013 a říkal si že to navíc co má 2014-2015 mi nebude chybět ale už teď vím že LED světla + vzhled masky a ukazatele jsou to co by mi scházelo.
Jízdu ve dvou zatím natrénovanou nemám ale co nevidět se o ni taky pokusíme :)
Komfortní je jízda tak do 70km/h poté už se dost opírá vítr se standardním plexi. Zatím skůtr moc nehodím. Pohybuji se cca 80km/h max na dlouhé cestě 90.
Funkci start/stop moc nevyužívám - baví mě zvuk z výfuku a trošku me obtěžuje vypnutí motoru když se chci třeba jen otočit :)
pěkná strojovna. tak at´ slouží ke spokojenosti.