PROFIL MOTORKY

Honda PCX 125 (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník sedli01
Vloženo 27.10.2011
Aktualizováno 10.1.2016
Zobrazeno 17 469x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Po trápení s vylítaným Italem konečně zasloužená funglovka a ještě k tomu Honda. Honda PCX.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Autoelegance Brno (Brno-Řečkovice) - Neutrální

První dojmy - Věděl jsem moc dobře do čeho jdu, takže spokojenost a jistota prověřená tisíci majiteli i v ČR :)

Motorku bych doporučil pro - Proplétání velkoměstem, ale i na delší výlety kolem 200 km, všestranná.

Doplňky na motorce - Výfuk ixil dual HyperLOW, reflexní proužky na ráfky, LED svícení - parkovačky, karbonová fólie pod plexi štítem a na krytu nádrže

Recenze

Je to jen 125 ccm ale na tento objem a cenu slušná výbava - celkově bych to shrnul jako Value for Money ...viz :

  • Má to vstřikování paliva, který ve spojení s 4-Taktním motorem nejde nad 2,3 L/100 Km, když jezdím sám ( 80 Kg ) - žádnou střelbu ani kochačku - prostě dynamicky, tak jsem na těch udávaných 2 - 2,5 litrech. Když jsem to pálil po E50 na Slovensko na omezovač i s baťůžkem, vyšlo mi 2,7, jen jsem se usmíval
  • Další vychytávka je systém StopStart - po zahřátí motor na světlech po 2 sec zhasne, jak otočím rukojetí, hned zase naskočí a jedu dál. Zapínám jen u větších křižovatek nebo na přejezdech - jak to nevrčí, jsem nervózní
  • Maximálka je reálných 94-100 Km/hod, když se jede z kopce, dá trošku víc, ale ideál je kolem 70-90. Tachometr proměřuje při max. rychlosti o 10 Km/h - tacho 110, reálně stovka.
  • Zrychlení do 70Km/h jako letadlo, na křižovatce nemají plechovky šanci.
  • Maximálka i odpich se dá řešit různou škálou variátorů, který jsou většinou i skladem na českých e-shopech.
  • Vpředu je kotouč s čtyřpístkem, vzadu buben, brzdy jsou plně dostačující, při jízdě ve městě si vystačím se zadní brzdou, brzdí taky motor.
  • Výborný přední světlomet - svítí jak letadlo, je vzato z velký mašiny. Výhodou je, že svítí obě paraboly, proto když jedna žárovka praskne nebo ji nevyměníš, policie ti pokutu nedá, protože na většině moto svítí pouze 1 světlo.
  • Na nádrž se dá najet od 230 do 270 Km, což je slušnej rádius na nádrž, která má 6,0 L. Pokud zajedu pro ropu po rozblikání rezervy, vždy tam ještě dost je, obvykle tedy tankuji 5 - 5.5 litru.
  • Příjemný je výřez na chodila, dají se dát do polohy - chooper - na lachtana. Nejpříjemnější poloha. Stylem sezení na wc - nohy na podlaze v pravém úhlu vůbec nevedu.
  • Co mi vadí, je bobek na sedle, kterej se dá ale odmontovat - zbydou díry, ale spraví to čalouník, dost lidí to tím řeší.
  • Špatný je taky, že se hodně brousí stojan při naklánění na obě strany a dost to háze jiskry, už jsem stojan odlehčil asi o 100 g - U nové generace je svod výfuku a stojan upraven, takže tento problém už nemá.
  • Pohoda je startování - nemá klasickej startér, ale ACG alternátor- naprosto tichej start.
  • Vzduchovej filtr se v servise mění při 8.000 km - blbost. Stačí občas profouknout kompresorem a je jak nový. Origo stojí 200- 400 kč.
  • Mám to jako leštěnku na výlety, není problém dát 200 Km bez zastavení. Kdo jezdí dálky nebo mu jde spíš o pohodlí, bude muset koupit větší plégo a kufr, i když pod sedlo se některý integrálky vejdou , taky 12 lahváčů


Motor je zahřátý během chvíle, chladič není pod maskou, ale z boku moto. Spolujezdec si nestěžuje, ale je to spíš pro 1 jezdce, pak je poloha pro řidiče ideální, ale možná je to jen můj pocit, cítím se líp když jedu sám. Také se dost přesune těžiště (váha na zadní kolo, musí se s tím počítat ). Pneu jsou jako z kola, ale odpružení dobře pobírá nerovnosti, pokud je jich ale víc za sebou, co nepobere dostanu do kostrče přes ten zatracenej bobek - zadní tlumiče jsou tvrdší.Pokud se správně hustí, vydrží i zadní pneumatika podle zkušenosti ostatních z fóra i 10 - 20 tisíc kilometrů. Jsou ale i střelci, kteří museli měnit po 5 tis. km. Nová guma se dá sehnat kolem tisícovky. Podle zkušeností můžu doporučit Pirelli, Dunlop Scootsmart. Servis svépomocí je i pro laika, díky podrobným návodům na zahraničních fórech zvládne výměnu oleje, filtru, řemene a válečků každej Jen ty ventily jsou složitější, ale věř, že kontrolovat je po 8.000 km je naprostá blbost, není co nastavovat Olej používat Castrol Power 1 10W40 ( pokud by někdo jezdil v zimě, tak 10W30 ).

Edit 2013 : Po 21.000 km skútr stále šlape jako hodinky, nikdy mě nikde nenechal, stačí jen krmit Naturalem - doporučuji prověřené "značkové" pumpy a bez problému, na zimu Vervu od Benziny. Obuta zadní guma Dunlop Scootsmart - oproti originálu perfektní přilnavost a skútr se klopí do zatáček s absolutní jistotou. "Bobek" na sedle už mi absolutně nevadí. Přibylo pár provozních oděrek, ale stačí vzít bílou leštěnkou a skútr vypadá, jako by sjel z Thaiské fabriky. Do 2 týdnů by u mě měl být laděný výfuk, takže přidám recenzi a foto.

Edit 2013/14 : Sezónu 2013 jsem zakončil se 30.000 Km a bez poruchy. Byl vyměněn variátor Malossi Multivar a řemen, skútr jede krásných 110 po rovině, ale jde o to, že stovku zase udrží bez problému Pneu budu měnit předek i zadek - Dunlop Scootsmart. Žádná závada, ventily jsem zatím nekontroloval, bylo by to zbytečné.

Edit 2014/2015 : Sezónu jsem ukončil jen symbolicky, vzhledem k zimě/nezimě jezdím stále. Za sezónu zase spousta úžasných km. Co se týče toho co se nepovedlo : a) jeden čas jsem jezdil bez spodního bílého plastu - dostala se mi voda do kabelu čidla otáček zadních převodů - neukazovalo mi rychlost a svítila kontrolka CHECK. Stačilo rozdělat, rozplést, zapájet a znovu stáhnout čokoládou a jezdit už i se spodním plastem. b) Podcenil jsem popraskaný řemen variátoru ( nový už byl objednaný ) a 40 km od bydliště smyk zadního kola, který jsem udržel, ale už neodjel. Prasknul řemen. Moje vina, ne stroje. Výměna a jede se dál. c) Rachot z variátoru - popsáno v deníku, chyba Malossi multivaru, nahozen originál. d) PCX už není leštěnka jako bývala, je to už i pracant a to se projevilo na kapotáži - poškrábané plasty, spodní plasty lehce poprakané, odřené stupačky atd atd. Ale i po 50.000 km spolehlivost.

Moje spotřeba + evidence nákladů - www.spritmonitor.de/en/detail/502147.html][img]http://images.spritmonitor.de/502147.png[/img

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
wsbk
wsbk napsal 05.01.16 v 23:39 10b.

Lukša-Motobiker
Lukša-Motobiker napsal 05.03.15 v 22:08

50 tyček za tři roky. A chodíš někdy do školy? Nebo chodíš do školy, ale nespíš a po večerech jezdíš

matti
matti napsal 18.01.15 v 18:22

50000km.Pěkná porce km

Kafr22
Kafr22 napsal 09.05.14 v 21:21 10b.

Moc pěknej mazel

millhi
millhi napsal 27.02.14 v 10:13

Je to mazel... hezky vedený profil.
P.S.: A za ty lahváče díky, konečně užitečná informace, co se v žádné recenzi člověk nedozví... tak už to nemusím složitě zkoušet

Více komentářů



TOPlist