Krásný koráb silnic, který se u mne bohužel moc dlouho neohřál.
Motorka koupena od pri-motocentrum (Kamenný Most) - Viz text
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Tenhle koráb silnic mi do ruky padl hned po prvních kilometrech a i přes svou kolosální hmotnost je velmi dobře ovladatelný. Na žádné závodění to není, je to spíše taková klidná síla na vyhlídkové cestování.
Motorku bych doporučil pro - Zájemcům o klidné a pohodlné cestování
Doplňky na motorce - Light Tourer pack
Recenze
Motorku jsem koupil v bazaru až na druhém konci republiky a ještě ten den ji vezl po vlastní ose domů do Brna. Prvních 350km spolknul jako malinu a kdybych tak nepodcenil oblečení, ani bych nevěděl, že jsem na nějaké motorce seděl téměř 5 hodin. Nechtěl jsem jet hned napoprvé po rozestavěné D1 a tak jsem se raději vydal severní trasou po D11 a zbytek cesty vesničkami a okreskami až do Brna.
Ochrana před větrem je do 100 km/h velice dobrá, jen na nohy to trochu fouká. Při vyšších rychlostech je cestování pohodlné už méně, protože plexisklo dělá kravál, jak kmitá ve větru, a docela to přes něj fičí. 130 km/h na dálnici není nic, co by chtěl člověk provozovat dlouhodobě. Tato motorka se cítí mnohem lépe mimo dálnice při jízdě do kila.
Tento mastodont je překvapivě velmi dobře ovladatelný a jeho hmotnost se ztrácí od prvního otočení kola. Manipulace na místě vyžaduje kus chlapa a člověk si musí moc dobře rozmyslet, kde zastaví. Zkusili jsem i krátký výlet ve dvou a batůžek si posez na zadním sedadle nemohl vynachválit. Když společně sednem na motorku, tak CBR nám svým povoleným zatížením stačí jen tak tak :) Vulkán proti nám dvěma vůbec neprotestoval a rozdíl jsem poznal jen při stání a rychlosti tak do 10 km/h.
K verzi Light Tourer náleží také obří kufry, do kterých jsme se sbalili na prodloužený víkend včetně šesti piv :)
Z výletu nakonec bohužel sešlo, protože během prvních pár kilometrů se na displeji objevila chyba 11 a motorka přestala jet. V servisu to analyzovali jako vadný snímač škrticí klapky a ocenili tak, že by za to měli novomanželé sedačku. Následoval telefon do motobazaru, co s tím budeme dělat. Postavili se k tomu čelem, a přestože to byl komisní prodej, navrhli opravu na vlastní náklady nebo v případě, že bude cena vysoká, tak vrácení peněz. Nakonec jsem u nich vybral jiný stroj a tak šel Vulkán zpátky k majiteli, aniž bych se dozvěděl jak to s ním dopadlo.
Pěkný koráb za 10 bodů