PROFIL MOTORKY

Cagiva Gran Canyon 900 (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Woozie02
Vloženo 28.10.2015
Aktualizováno 30.10.2015
Zobrazeno 4 125x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po 3 sezónach s Pegasom som sa rozhodol posunúť ďalej. S Apriliou som bol maximálne spokojný a tak nejak som sa jej ani nechcel vzdať. Tak čo si môžete kúpiť po Pegase? No predsa ešte väčšie "Pegaso" :)

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Cagiva Navigator 1000: Keď Taliana, tak čistokrvného. Motor z TéeL (aj keď skvelý) trochu kazí dojem.
Suzuki DL 1000 V-Strom: Chvíľami nastal v hlave skrat a napadlo mi kúpiť japonca. Ťažké, obludné monstrum? Nie díky
Ducati Multistrada 1000: Na študentský plat trochu privysoký luxus...

První dojmy - Už na prvý pohľad je to detailne prepracovaná motorka. Prvý deň som len behal okolo a fascinoval nad tým, ako sa taliáni skutočne vyhrali s každou jednou drobnosťou. To sa týka nielen dizajnu ale aj kvality spracovania. Napríklad všade na motorke sú použité vodotesné fastony. To by som po skúsenosti s Pegasom, kde ako vrchol izolácie poslúžila izolepa skutočne nečakal. Prístup ku baterke, žiarovkám a pod bohužiaľ takisto taliansky. Zato rozvody či sviečky vymení človek bez rozoberania :)

Motorku bych doporučil pro - Italofilom? Každý kto chce aspoň trochu vystúpiť z toho nekonečne dlhého zástupu rôznych V-Stromov, Hornetov, GéeSiek, NCčiek a kde akej inej hávede ;)

Doplňky na motorce - Turist plexi z Navigátora, chrániče páčok. Motorka vychádza veľmi dobre vybavená už z výroby.

Průměrná spotřeba - 7.06 l/100km

Recenze

Úprimne, nemám v láske japonské stroje. Pripadajú mi nudné, škaredé, máš problém rozlíšiť jednu od druhej... poznáte tie reči miesnych italofilov. No lenže ono na tom niečo naozaj je! Týmto sa ospravedňujem prípadným majiteľom japoncov, vy si na tie naše cigánčatá tiež zvyknete ponadávať ;D

Stačil jediný pohľad na tohto Veľkého Kaňúra a vedel som že musí byť môj. Nezaujíma ma že nie je najsilnejší (papierovo pomerne chabých 50kw), nezaujíma ma ani že zastúpenie Cagivy v podstate neexistuje. Ako to pri týchto strojoch býva, prvé husle hrajú emócie.

Prvé dojmy? Ťuknem do štartéra, ozýva sa rachot, buchot, klepot. Nj, ono to má motor z Ducati. Náhodní okoloidúci ma upozorňujú na podivné zvuky z motoru, ja ich s úsmevom ukľudňujem, že to je v poriadku.
Jedničku cvaknem naopak až prekvapivo potichu a zo sériových laufov sa ozýva snáď ten najkrajší prďák aký som doteraz počul.
Jazda je pohodlná, všetko padne do ruky. Motorka pevne drží stopu a dáva vedieť že ju niečo len tak nerozhádže. Brzdy s pancierkami v sérii odvázdaju dobrú prácu. V krízovke som ich našťastie ešte vyskúšať nemusel.

Motor si žije svojím životom, nie je mu jedno, narozdiel od japonských kamarátov, čo mu naporcuješ aby sa tým dáko popral... Nie, nie. Dá ti jasne najavo čo sa mu páči a čo nie. Kvalty dokážeš roztáčať od 2500-3000rpm, ale kurňa to nie je ochcávka v dízlaku... Pri 5000 prichádza to čomu hovorí zábava. Zo žiadnej motorky (a že som ich ako servisák zopár vyskúšal) som nemal taký rohlík na ksichte ako z tejto.

S Pegasom som občas vybehol do terénu, s Kaňúrom to ružovo nevidím. Je to ťažké, podvozok má krátke zdvihy, kolesá 19/17... Na poľnej ceste dosiahnem limity motorky.
Zato sa veľmi teším ako ju ďalšiu sezónu vytiahnem na kľukaté cesty a budem si užívať ten famózny záťah za sprievodu burácajúcich výfukov :)

Mám s ňou prd najazdené, takže objektívne info doplním časom.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
shifty2
shifty2 napsal 19.07.18 v 23:25 10b.

čeplin
čeplin napsal 26.03.18 v 19:40

pekný to máš

cebeer
cebeer napsal 02.11.15 v 18:25 10b.

Pro mě nostalgie. I když jsem ji nikdy neměl, byl to můj velký sen v dobách, kdy jsem byl majitelem Canyonu 500. Po všelijakých technických problémech s Canyonem jsem skončil u těch nudných Japonců a ta nuda mě pořád baví. Motorka je to pořád moc pěkná a jako Italka ještě dlouho bude. Tak Ti přeji hodně šťastných kilometrů.

changes1
changes1 napsal 01.11.15 v 12:04 10b.

Pěkná motorka! Já jsem to měl zrovna tak jako ty. Přesně takové Pegaso jsem měl taky a když jsem chtěl další motorku, volba byla jasná - Navigátor. No už jsem ho prodal ale pocity z něj byly velmi rozpačité. Pegaso bylo po všech stránkách lepší, kromě motoru. Navi se vlnil při vyšší rychlosti, byl strašně těžký, jízda v terénu nepřicházela v úvahu a přední kolo 18" nedává moc možností na výběr pneu, to ale řešit nemusíš. Mnohá (nesmyslná) konstrukční řešení mi lezla na nervy že jsem ji nakonec po šesti letech prodal. Prožil jsem s ní ale taky spoustu krásných chvil a ty přeji i tobě.

-Jandys-
-Jandys- napsal 30.10.15 v 21:22 10b.

Výztižný popis a přesně o tom to je,v záplavě "skoro" stejných elektronikou napěchovaných motorek nenápadně vybočit z řady Mám skoro podobné dilema,chci Gran Canyon nebo Navigator.Těžko rozhodnout Naviga proto že TL jsem jezdil a motor je super a dá se věcma propojit se Suzou ale u Kaňona se trochu bojím drahého servisu a dílů ale to charizma má však větší

Více komentářů



TOPlist