Po hodně dlouhé pauze opět na motorce. A můžu říct, že je skvělá, není to ostrý motard, ale výkonu má víc než dost i když váha by mohla být trochu nižší.
První dojmy - Po hodně dlouhé době sem opět usedl do sedla. Po prvním svezení sem se až lekl jak to jede, ale zděšení rychle vystřídalo nadšení. Po první asi 20min. jízdě jsem sesedal z rukama vytahanýma jak stará guma od trenek a výrazem idiota zralého navštívit psychiatrické oddělení Dr. Chocholouška.
Motorku bych doporučil pro - Motku bych doporučil všem co chcou hodně zábavy a málo starostí ze servisem. Motard musíš jezdit abys pochopil.
Doplňky na motorce - Přední desky a brzdová kapalina ferodo racing, padáky v osách vlastní výroby, výfuk Akrapovič, tovární mapa evo 1, závodní vzduchový filtr green, zkrácená spojková páčka
Recenze
Pokud hledáte někdo moto na blbnutí, ale i občasnou vyjížďku jako já můžu doporučit
Motku mám už druhým rokem a zatím s ní nebyl jediný problém. Kupoval jsem ji zánovní měla najeto 1200km. Ze zčátku trochu žrala olej cca 7dc/1000, ale to po první výměně olejových filtrů přestalo. Ze začátku se mi zdála jako vychytaná, ale jak jsem si zvykal dával jí pořád víc začali se oběvovat nedostatky. Jako první jsem řešil váhu, takže vše co nebylo důležité šlo pryč, zadní stupačky, zbytečné plasty, po prvním pádu šli pryč i blinkry, seriový airbox byl vyměněn za sportovní bavlněný filtr a spolu s ním jsem nahrál novou mapu EVO 1, olověná aku byla nahrazena o 2kg lehčí lithiovou. Po téhle úpravě se oběvil další nedostatek a tou byly brzdy, konkrétně přední, při náletech do zatáček se přehřívala a přestávala fungovat, hlavně na trati, tak jsem vyměnil tovární kapalinu za racingovou od feroda a nandali se racingové desky také značky ferodo a vše bylo konečně jak má být, teda téměř. Seriové gumy sem přezul na závodní michelin a konečně je z ní ten správný hravý motard, ne že by tovární contiattack SM byli kdo ví jak špatné, ale to jak se teď motorka skládá do zatáček je rozdíl jako prase. Momentáně najeto 7500km a bez problémů.
Co se povrchu týká, tak 85% jezdím na asfaltu a zde je vše na jedničku, v trénu si to chce dávat bacha na ty hladké gumy, ale jinak na pohodu (trochu tvrdší podvozek). Na motardové trati je jako doma, což se o mě říct nedá, ještě je hodně co zlepšovat. Bez problémů zvládne i nějaký ten skok a jelikož j to motard tak wheelie a stoppie které provozuji teď už asi 90% veškerého času také snáší bez následků a ve městě není snad nic lepšího, ale na nějaké dlouhé cestování to není po 300km už z toho bolí prdel.
PŘEJU TI MNOHO KM BEZ PROBLÉMU A HLAVĚ ŠTASTNÝ NOVÝ KTM.
Díky za koment, příští sezonu, pokud mi to už zdraví dovolí mám v plánu trip do Brna. Takže se těšte Brňáci.
paradni!
Tak hlavně ať slouží a dělá radost dál a víc
Pěkně napsano super stroj