Spaghetti power III. Fichtl na ježdění do práce a na přibližování okolí. Na léto je to super věc. Nějak se mi zastesklo a do práce denně autem mě to moc nebaví.
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - První dojmy? No, je to prostě skútr. Jede to jako skútr, podvozek to má jako skútr a úložnej prostor pod sedlem to má jako skútr. Má to taky variátor, jako mají skútry. Má to dokonce i kufr, což taky skútry mají. Tak dost keců, už jsem dopsal 3 povinný řádky ...
Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo ví jak se skútry chovají. Skútr je prostě skútr, není to motorka. Lidi, co koupí skútra místo motorky jsou zklamaní.
Doplňky na motorce - Velký a široký plexi Givi, origo Aprilia kufr (Givi Simply) s velkou opěrkou, LED pásek v zavazadlovým prostoru. Nějaká ta samolepka.
Recenze
Nějak jsem chtěl zase velkýho skútra na dojíždění do práce a popostrkování po okolí. A na léto je to božský vozidlo. Jelikož to mám 17 km jednu cestu do práce, navíc po hlavním tahu, nějaká 125ka nepřipadala v úvahu. Z 250ky bych byl možná zklamanej. Pětistovku s tím samým motorem už jsem měl takže vím, že to žádnej rock'n'roll není, ale jede to slušně. Proč je sakra nutný mít napsanejch tolik řádků?
Ale dobře. Je to prostě novější Atlantik - Sprint. Prej už u něj nemá být problém s benzínem v oleji, tak snad je to pravda. Je taky dost odrbanej na výbavě oproti původnímu Atlantiku. Nemá to otáčkoměr, nemá to palubní počítač. Má to jen integrální brzdy. Takže přední třípístek při zmačknutí páčky přední brzdy brzdí jen jedním pístkem. Při brždění páčkou zadní brzdy brzdí zadní brzda a dva pístky na přední třípístkový brzdě současně. Takže vlastně pravá páčka je úplně k ničemu, ale nemusí se mačkat obě páčky najednou, stačí levá. Měnil jsem přední destičky z originálních Aprilia na Brembo. Vyměnil jsem luftfiltr a origo výfuk za laďák. Je menší, hezčí, o 10 kg lehčí a řve jak tur. Nalepil jsem si úplně blbej levnej bimetalovej teploměr na palubku protože to nemá ani to (prostě bez PC), jen hodinky. Jo a snad jediný kurvítko, který to má je ten pitomej immobilizer s alarmem na DO. Jinak nic extra, úplně obyčejnej skútr.
Ten nápis na kufru je dost dobrej
Časem tomu přijdeš na chuť , v plechovce umí jezdit každý blbec a na kole musíš šlapat,áž přijdeš na to že za plexi se dobře schováš v dešti budeš o skůtru psát jen v superlativech...