Další přírůstek do Italského koutku garáže. Moto Morini 350, velmi úspěšný a rozšířený model, který se vyráběl od roku 1974 ve verzi Sport a verzi GT. Moje je samozřejmě Sport, ten nejklasičtější, s drátěným výpletem kol a dvojitou bubnovou brzdou vpředu
Motorka koupena od FIRMA:Zbyněk Soukup - Motosport (Jičíněv
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Motorka je v krásném stavu. Váží jak Jawa 350, ale má 39 čtyřtakních koní. Slibuje to úsměv na tváři během jízdy a dlouho po ní.
Recenze
POZOR, POZOR, NOVINKA.
Od letošního roku máte i vy možnost vyzkoušet si jízdu na italských klasických motocyklech z mojí sbírky.
Více na webu projektu Meccanicatricolore
Nejen že to dobře vypadá před kavárrnou, ale je s tím i sranda při jízdě tam a zpět.
Nejprve mne příjemně překvapilo, že motorka není zas až tak malá jako Agusta 350, terá už nějaký ten pátek stojí v garáži, takže na ní nebude problém absolvovat i delší vyjížďku.
Je lehoučká a celkem svižná. Šest rychlostí pomáhá udržet dvouválcové mini véčko neustále v optimálních otáčkách. Na řazení vpravo jsem si už zvyknul. Není to přece můj první italský klasik
Bubnové brzdy fungují překvapivě dobře, co pravda spíše v režimu ON/OFF.
Motorka má dva palivové kohouty. Jeden je elektromagnetický. Na tu dobu supermoderní bomba. Ale protože věčně nefunguje tak jak má, druhý kohout montovali Italové normální, aby tam alespoň něco teklo.
Na motorce jsem zatím řešil jen prasklé gumové potrubí mezi karburátorem a hlavou válce. Jinak motorka funguje bez problémů a obvykle chytá na první našlápnutí.
Musím ještě vyřešit výměnu pneumatik. Tyhle mají sice dobrý vzorek, ale tak na scramblera. Na silnici, obzvláště když je trochu mokro to dost klouže.
Podle dobových informací by tahle třistapadesátka měla upalovat 160 km/h. Nejsem žádnej zelenáč, tak přistupuju k dobovýmu italskýmu marketingu s patřičnou rezervou. Na normálních okreskách jsem z toho dostal 140. No ale jednoho dne, jsem omylem najel na rychlostní silnici. Podržel Morini pod krkem, zalehnul...a ty vole bylo to tam. Na optimistickym tacháku 185, reálně těch 160.
Hmmm. Jawa taky v tý době dělala třiapůle... ale to už je jiný příběh.
Pre Moto Morini mam slabost - krasny stroj tato 3 1/2 !
Ježišmarja to je krása, závidim tak že to snad nevydržím. Slzím a dávam 11bodu
tak to je opravdu krásný kousek, paráda.
.. krasna motorka, ktora sa len tak nevidi..ticho zavidim..
Trošku lepší třiapůla