Mírná zatím nedokončená nízkorozpočtová přestavba v Café stylu.
Výška jezdce: 198 cm
První dojmy - Použito sedlo z té zelené, kam přišlo standardní rovné seriové. Nové pneu, nový výfuk, nové zadní tlumiče a pár dalších drobností. Ještě je potřeba odstranit pár "much" - zlobí něco v elektrice, nějaký kontakt nebo relé starteru, seštelovat novou spojku, podívat se na otryskování karburátorů - kvůli otevřeným filtrům byly přetryskovány, ale asi se nezvolilo úplně správně... A taky vyměnit řídítka!
Recenze
Je to sice "rejže", ale pořád klasika, tehdy ještě poctivá mechanika i zpracování. Vedle Norton Commando a Triumph Bonneville asi jeden z nejvhodnějších a nejčastěji upravovaných modelů do stylu Café Racer. Přitom relativně dostupná.
Jak proboha můžeš říct o Hondě že je to rejže, když máš doma dvě 550 Four. Kde jsou ty všechny skvělé značky? Co je potom naše Jawa ? To co dokázal Honda už asi nikdo nezopakuje. Zpět k moto, slušná, ale ta zelená je za 10b.
CB 550 je pro mě lepší jak 750, designově ucelenější a motor jak zvon. kamarád jí má a nechápal jsem jak si motor jen ševelí - oproti mé inazumě to je síla. No ještě poctivá mašina, tak ať dělá radost