Není třeba ji moc popisovat... Prostě klasika!
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - První dojmy byly naplněny když jsem ji prvně spatřil a nebylo to nic moc. Neměla sedlo, jako v inzerci, karburátory byly rozsypané na mnoho a mnoho špinavých a ucpaných součástí, nádrž na tom byla velmi bídně, přední blatník byl pokrčený... Ale ani tak jsem neodolal, ikdyž musím se přiznat, chvíli jsem zauvažoval, jestli ji tam nenechám.
Recenze
Po tomto nádherném klasickém motocyklu jsem již nějakou chvíli pokukoval, ovšem mě, jako studentovi, se vzhledem k dnešním cenám zdálo nereálné, že bych ji mohl někdy v blízké budoucnosti koupit. Ovšem neodolal jsem a musel ji mít... Padla za to velká oběť, ale nelituju!
Motorka není v úplně špatném stavu, na fotkách ale vypadá rozhodně lépe než ve skutečnosti. Velká škoda je nádrže, která vypadá, že má pěkný původní lak, ale bohužel má již díry a je uvnitř úplně shnilá (naštěstí mám druhou, jen se musí nalakovat). Dále pak budou velkou otázkou karburátory, které by mi měl snad prodávající poslat a jestli ne, asi se půjdu zakopat... Chybí mi také udělat sedlo, naštěstí mám jeho plech, takže bude stačit koupit potah a udělat výplň. Už se na to všechno moc těším, ale bude na to muset holka ještě chvíli počkat, než se z toho finančně zbrchám
Tak konečně se povedlo a motorka byla oživena!! Předcházela tomu GO motoru... tak abych to shrnul
- Nové napínáky
- Zabroušená hlava a zalapované ventily
- Jeden nový píst
- Výměna převodovky
- Nový rozvodový + primární řetěz
- Nové těsnění, všechny gufera
- Vodním pískováním očištěná hlava a válce
- Karburátory vyčištěný ultrazvukem + nové repas sady
- Nové všechny gumové příruby
- Nové svíčky, fajky
+ se na motorku dokoupily/dodělaly věci co chyběly a další spotřebáky jako sekundár, pneu atd atd... teď už čekám jen na čalouníka až mi dodělá sedlo a snad se mi to podaří brzy přihlásit
Tak po tom, co jsem motorku dodělal dle svých představ, bylo potřeba někde ji otestovat. Letos to bylo 4600km napříč alpami do Francie. Hondice to zvládla bez větších problémů, jediné co pozlobilo byl replikový kondík a zlomený hlavní stojan. Celková spotřeba naložené motorky s hliníkovými kufry dělala 5,19l - záleželo ale hodně na stylu jízdy a podmínkách. Na přesuny do 100km/h si brala kolem 4,7l, v alpách, když si člověk nastopal x výškových kilometrů, to bylo kolem šesti. Oleje jsem dolil asi 250ml, ale troufám si tipovat, že co jsem dolil vyteklo přes gufero řadičky, protože hřídel není v takovém stavu, aby to gufero zachránilo a prostě to valí ven.
pěkná
Pekna masina
Naprosto dokonalý
Nádhera
Jj pekny strojek