Suzuki gsx 650f je moc hezká motorka, se kterou se dá pohodlně cestovat, ale i svižně zařádit v zatáčkách.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 600F Hornet: Původně jsem chtěl Horneta, ale naskytla se mi možnost koupit zuzku :-)
První dojmy - Motorku jsem koupil minulý rok v červnu. Měl jsem udělaný čerstvý řidičák a po nasednutí na ni mi hned padla do ruky. Dobře se na ní řadí, kvalty tam skáčou samy. Nezapomenu první jízdu na ni, kdy po přidání plynu, jsem cítíl neskutečný pocit štěstí a měl jsem úsměv od ucha k uchu a taky jsem měl co dělat, aby mi neutrhla ruce :-D
Motorku bych doporučil pro - Myslím si, že pro začátečníka je dost vhodná, ale také pro lidi co chtějí osedlat cestovně sportovní motorku, která umí jet jako beránek, ale taky umí jet velmi svižně.
Doplňky na motorce - zatím, žádné. Je v originálním stavu, na jaře snad přibude laděný výfuk
Recenze
Už jako mladý kluk jsem obdivoval rychlé motorky a jednou jsem věděl, že si taky nějakou pořídím. V 15 letech jsem poprvé sedlal svůj jednostopý dopravní prostředek a to skůtra. Až za dlouhých 10 let jsem si dodělal řidičák na neomezené kubatury a vybíral svůj stroj. Moje zkušenosti s mašinama byly nulové, celou dobu jsem jezdil jenom na skůtru. Celou dobu jsem se koukal po Hornetovi. Moc se mi líbil a říkal jsem si, že jako první motorka by byla idealní. Jednoho dne ke mě přijel jeden můj známý na nějaké černé motorce a zeptal se, jestli bych ji nechtěl koupit. A to byla ona moje SUZUKI GSX 650 F. Na první pohled jsem se do ni zakoukal. Následovala koupě, přepis a za malou chvíli mi stála v garáži. Začalo první seznamování, první projížďky. Motorka mě jako začátečníka překvapila výkonem, myslím si, že pro začátečníka je dostatečně výkonná, je bohužel dost těžká, pro člověka, který je drobnějšího vzrůstu, nebo pro drobnou holku může být manipulace, jako otáčení na místě, nebo tlačení motorky do mírného kopečku nadlidský výkon Ale jakmile na ní člověk nasedne a rozjede se, tak veškerá hmotnost jako by nebyla. Za plynem jde jako splašená, člověk se musí pořád krotit, aby nepřišel o papíry. Posez je supr, není to supersport, ale spíše cestovní motorka. Je kapotovaná a jsem velice rád, že má větrný štítek, za který se v pohodě schovám. Brzdy mi příjdou takové slabší, ale možná, že to je jen můj pocit. Jediné, co bych chtěl změnit, je výfuk. Ten originální se mi moc nelíbí, je to taková bandaska. ve vysokých otáčkách má celkem dobrý zvuk, ale v nízkých ji skoro vůbec neslyšíte. Když jsem ji koupil, tak měla najeto neco přes 11 tis. kilometrů, já na ni loni najel okolo 5 tis. kilometrů, takže si na sebe už zvykáme. Na motorce jsem mel jedinou závadu a to, že teklo gufero na přední vidlici. Jinak na podzim jsem vyměnil přední gumu, která už byla dost sjetá, olej a kapalinu v brzdách a chladiči a teď už netrpělivě vyhlížím jaro, at ji znovu osedlám
JJ. Znám dobře ten pocit, když se člověk po letech kdy na motorky jen koukal sám na něco takového posadí a sveze se. A když ti sedne je pak prožitek umocněn. 10b.