PROFIL MOTORKY

Honda MTX 80 (1982)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MartinjEžeK
Vloženo 5.5.2016
Aktualizováno 17.4.2023
Zobrazeno 2 591x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to stará hujda, ale smažím se ji dát do kupy a trochu poladit.

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - První dojem byl skvělý, do té doby jsem jezdil na něčem do 50 ccm. Bylo to skvělé a vše fungovalo. No skoro vše. Předchozí majitel ji dával taky dost zabrat a tak to na to vypadalo. Ale má papíry a mohl jsem s ní na silnici.

Doplňky na motorce - Tuningový kit - válec Athena. 17 z primár (púvodní má 15z) na řetěz 428, digitální tachometr z KTM, koncovka výfuku Gianelli.

Recenze

Tento stroj jsem si vybral, protože tenkrát nebylo nic lepšího za ty peníze ke koupi.
Už s ní mám dost nalítáno a i napadáno. Jako mladý jsem byl rád když to jelo a tak jsem to látal a látal.
Pak jsem ji na asi 6 let odložil do garáže a zapomněl.
Nedávno jsem ji zase objevil, no a už to začalo. Dostupnost některých nejdůležitějších dílů se změnila a dá se na ni lecos sehnat.
Tak jsem toho dost povyměnoval a s podivem, že to vůbec nějak fungovalo.

Jinak jezdí to, už to i brzdí. Podvozek zase funguje - udělané tlumiče a opraven systém Pro-link. Tím se i zvedla ovladatelnost. A taky novými gumami. Drapáky jsem zahodil a koupil cestovní enduro gumy.
Trochu jsem se snažil tunit a koupil tuningový válec, tak mám 115 ccm. A jde to znát, ale tím začaly potíže. Nakonec jsem musel udělat GO motoru. Pak jsem koupil i nový karbec, ale protože je zadek trochu zvednutý, karbece není vodorovně a zatím to nejde naladit. Nakonec jsem tam ze zoufalství hodil starý karbec a zatím to funguje. Musím nějak srovnat ten nový karbec - je to ve vývoji a díly zatím nedorazily.

Z původním válcem to má mít podle papírů 8,3 hp / 6,1 kw s novým válcem to má asi kolem 12 hp a jede to kolem 100 km/h (max) a to s 16 z primárem.

Zkoušel jsem i tuningový výfuk Gianelli, ale mám nějaký potíž ve středních otáčkách. Tak někde mezi 6 a 8 tisici to nejelo. A od 8-mi tis to teprv chytalo šponu. Točilo to přes 11 tis. a protože otáčkoměr končí na 11 tis. tak nevím kolik přesně. Tak na závody s 14 z primárním kolečkem dokonalá věc. Vrátil jsem se k původnímu výfuku, kde střední otáčky mají tu řádnou sílu.

Díly dorazily (je to sice už nějaký ten pátek). Karburátor je tam a použil jsem i koncovku z tuningové výfukové sady.

Malossi klapka a 21 karbec Delloro, otevřený filtr - nefunguje.
Válec má sice své mouchy, ale vše zhruba funguje tak jak má. Líbí se mi to. Nemusím už jezdit stále na plný plyn, jak to bylo s původním válcem. To jsem jel 60 a foukl vítr a řadil jsem 5 a snažil jsem se to zase rozjet. Ale to bylo i způsobeno ucpaným výfukem.

Myslím, že na ucpaný výfuk trpí hodně těchto motorek. Po pořádném vypálení to byla úplně jiná motorka. Až slezla barva z výfuku.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MartinjEžeK
MartinjEžeK napsal 08.05.16 v 22:21

Dělám co můžu Na fotkách vypadá líp než v reálu. Už tolikrát jela různě bokem po zemi a některé plasty se už nedají sehnat. Díky za podporu

p.epanica
p.epanica napsal 08.05.16 v 17:17

No vida, to je hned jiná ...

p.epanica
p.epanica napsal 06.05.16 v 18:55 10b.

Škoda že chybí pořádné foto ...

Více komentářů



TOPlist