Výborný univerzální dopravní prostředek do města i na delší cesty...
První dojmy - Přesedlal jsem z Peugeotu Speedfight II WRC, což byl skvělý a krásný skůtr, ale vhodný jen do města a nejbližšího okolí. Víc než 70 km/h už bylo na krev. Takže první dojem je podstatně vyšší rychlost.
Recenze
Na Hondici mám najeto cca 2000 km, koupil jsem ji v unoru a hned začal jezdit. Mám plexi, takže když je nad nulou, v pohodě se dá jet.
Motorká má momentálně najeto 19000 km.
Skvělé jsou i úložné prostory - pod sedlem mám všemožné drobnosti + složenou tašku, dále velký kufr, kam se vleze skoro týdenní nákup a jako rezerva je háček na tašku u nohou. Když jedu na služebku, do práce se dopravím na skůtru - menší kufr vleze před nohy, když je větší tak za záda a přichytit gumicukem. Takže přepravní kapacita skvělá.
Spotřeba se pohybuje - pokud jezdím víc do města (tj tak 50%) 2.8 l, ted jsem ujel 250 km skoro jen mimo město a výsledek 2,3! Takže bomba. Nejezdím žádnou pilu, ale taky ne uplně pomalu. Okresky na pohodu tacho 85, silnice první třídy kolem 95, po dálnici minimálně - ale dá se.
Tachometr moc neproměřuje, jen ca 5 km/h podle radaru.
Nejvyšší rychlost odpovídá údajům výrobce něco přes 100 km/h. Já jel z kopce 110 tacho, víc to nešlo.
Pravda je, že pérování není uplně žehlička. Jednak jsou menší kola, jedna ho i v recenzích docela kritizují. Něco na tom bude. Katastrofa to není, ale lepší by asi být mohlo.
Nejvíc jsem jel v kuse cca 80 km a ne že bych nevydržel víc, ale přijde mi to jako takové rozumné maximum. Docela bolí záda - to je ale spíš problém mých zad než motorky...
Plexi je super, i v dešti mám mokré jen trochu rukávy. A pak stehna. Není pravda, jak se píše v jedné obsáhle recenzi, že nohy jsou v suchu. Mezerou mezi řidítky a kapotou jde na stehna hodně vody. A v zimě studený vzduch. Proto se chystám pořídit nějakou lehkou ochranu typu "kovářské zástěry".
Jako shrnutí bych řekl, že skůtr je skvělý pro město i vzdálenější okolí. Vynikající užitné parametry, design spíš konzervativní.