BMW S 1000 RR (2016)

Vlastník Nori
Vloženo 4.8.2016
Aktualizováno 2.10.2018

Brno 2:10,049,Slovakiaring 2:14,9.Superbiková dokonalost.Neuvěřitelná síla motoru,precizní podvozek,brzdy,rychlořazení,prostě asi to nej na trhu.

Motorka koupena od FIRMA:BMW Invelt (Praha 5-Stodůlky)

První dojmy - Loni krátké poježdění na BMW Roadshow a letos pak zkušební jizda na předváděcí motorce v záběhu našeptalo,že mě báwo bude bavit. Avšak pak 20 minut v racing tempu na květnovém RR Days na brněnském okruhu mi doslova vyrazilo dech.Úplné nadšení.Pocit,jak kdybych na ní jezdil už několik sezon.Čas 2:17 při relativně opatrné jizdě vyjadřuje neskutečný potenciál tohoto německého nástroje na adrenalin.

Motorku bych doporučil pro - Bike je do provozu nesmysl.Ne,že by nefungoval,naopak,je snadno ovladatelný a nezáludný.Ale neskutečné kvality a výkon se dají naplno využit pouze na závodní trati.

Doplňky na motorce - Plná výbava+plus HP kovaná kola.Bike bude nyní upraven pro okruhové ježdění.Zatím budou stačit racing kapoty,přepákování a kryty motoru,rolny.Pak se uvidí.

Asi před čtyřmi roky už jsem věděl,že RR bude můj vysněný superbike.S představením nového modelu 2015 a hltáním všech možných testů a videí jsem si dal podmínku,že si S1000RR pořídím pouze tehdy,jestli dokážu zajet Brno za 2:13.To znamenalo zlepšit se o tři vteřiny na mé Suzuki GSX-R 1000.V podstatě nereálné.Ale zakousl jsem se,začal makat na fyzičce jízdou na mtb a hlavně do té doby nenáviděným během,zhubl víc než 15 kg.A časy šli dolů.A přišlo to 4.7.2016.Zajel jsem 2:13,737 a když jsem údaj viděl na laptimeru,tak jsem na cílovce řval" jooo báááwóóó!!!"... Zakrátko jsem milovanou Rizlu prodal a pak v inzerci našel předváděcí bike s kovanými koly HP navíc v nejhezčí barvě.
Chtěl jsem okruhovou motorku s traction control.Highsideru se bojím jako čert křiže a při posledních pokusech s časama pod dvě patnáct jsem cítil,že výjezdy už jedu jemným driftem.A s knedlíkem v krku.Na BMW jsem se cítil po chvilce naprosto bezpečně,pouze jsem sledoval blikající diodu,že TC pracuje naplno.
Ergonomie supr.Přesný podvozek,který dělá z pneumatik žiletky.Až se divím,že závodníci mění semiaktivní sériový podvozek za racingový.Parádní down&up shifting znám z mé sportovně cestovní S1000XR,výkon je nad 10 tis.rpm nehoráznost...
Motorku jsem koupil s najetými 4200 km,teď jsem přidal dalších 400 km v provozu.
Edit 1.Stav tacho:5800 km.
Bike přestavěn na okruh,t.j. kapoty Bikesplast se závodní pěnou místo sedla,kryty motoru GBR a přepákování ARP.Takže v podstatě pořád série.
První okruhový den na báwu byla hlavně opatrná seznamka,přesto na sk ringu osobák,se kterým jsem spokojen ale moc nebyl.
Poté přišlo Brno a hned best 2:13,1.Poprvé jsem zkusil sadu Dunlopů KR 106 a 108 a jsem moc spokojen.Za víkend padlo asi 5 krát dvě třináct,takže progres by byl.
Za chvilku mě čeká poslední akce sezony 2016,na sk ringu a rád bych vylepšil best alespoň o 3 vteřiny.Motorka na to má úplně v pohodě.
Sériové brzdové desky na okruh nejsou vhodné.Brzdily dobře,ale brzo jsem je totálně spálil.
Sériový podvozek se při výjezdech jemně pohupuje,přesně jak se psalo v testech,ale baví mě to.Motorku asi nechám ve stavu v jakém je,akorát po sezoně budu řešit lakování kapot.Přal bych si ji v "M"barvách s imitací světel.
Edit 2:V září osobáček na Slovakiaringu 2:18,1.Škoda,mohlo to být o 2 sec.lepší ale v posledním měřeném optimistickém kole přišel brutální drift ve výjezdu na cilovku,guma prostě k.o a děkuji moc za kontrolu trakce.Únor 2017-Double R dostalo nový lak,stomp gripy na kryt nádrže,třmeny Brembo Monoblock M4 100mm,kovanou pumpu Brembo 19×18,hadice ABM,race desky Brembo Z04,vyřazení ABS.Čekám tedy snad další zlepšení časů.

prusles
prusles napsal 13.04.17 v 08:22 10b.

Paráda chlape , co si víc přát ... s1000rr je i dle mého , když né nej ss bike na trhu , tak jedním z mála nej ...

colossus09
colossus09 napsal 23.11.16 v 09:40 10b.

Nechápu, kdo může dát jiné bodování než 10. Dokonalost sama, vzhled, provedení prostě krása. 10b

Mr.Dreamer
Mr.Dreamer napsal 22.09.16 v 20:35 10b.

Tomu říkám marketing. Tak dlouho tě tyhle bestie předjíždí na výjezdech, že si jí z toho koupíš taky .
Časy po takové chvilce s motorkou luxus, zírám .

nikod
nikod napsal 22.09.16 v 19:33 10b.

jsi borec, baví tvůj příběh. Usilí podmíněné něčím a pak vytoužená odměna, tak to má být.. Taky jsem byl párkrát na rr dnech a bawo je zatím muj sen.. KR taky jezdím a nechci nic jiného. Ikdyž myslím, že bmw víc sedí pirelli kvůli tc atd..

Romário.CBR
Romário.CBR napsal 15.08.16 v 00:51 10b.