PROFIL MOTORKY

KTM EXC 350 F (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Želvák-Ninják
Vloženo 18.2.2017
Aktualizováno 6.3.2017
Zobrazeno 3 155x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nejedná se o KTM EXC 350F, ale o KTM XCF 350W.
Jak se píše na oficiálních stránkách KTM ... "Best in class" = ještě dokonalejší Rozdíly oproti EXC 350F:
- bez dokladů a příbalu, které myslící člověk stejně nepotřebuje, protože si koupil ostrou motorku

Více fotografii

Motorka koupena od PETARDAK (Nový Jičín) - O motorku se starat snad lépe ani nemohl. Byl s ní 2 × 5dnů v Rumunsku a pak párkrát někde v ČR.
Udělal na ní mnoho a mnoho vylepšení a servisoval si ji ještě lépe, než udával manuál výrobce, výrazně ji odlehčil a provedl další úpravy. Celý život stavěl stroje na zakázku a tento si postavil pro sebe - pro mě. Viz. dále.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM EXC 350 F: Jen jsem se utvrdil v tom, že jsem pro mé potřeby koupil to nejlepší, co jsem mohl = ještě dokonalejší EXC 350F.

První dojmy - Při prvním projetí to bylo rovnou na sněhu a dokázal jsem si ji obhazovat kolem nohou a jak v sedě, tak ve stoji jsem lítal po louce v driftech. Nic z toho mi nikdy předtím nešlo. takže na první jízdu s pro mě neznámou motorkou a první jízdě po 3 měsíční pauze více než spokojenost. Těším se na sezonu.

Motorku bych doporučil pro - Pro někoho, kdo chce univerzální a kvalitní motorku a neřeší, že nemá papíry. ... mezi námi ... Na MX trati je nepotřebuješ, u nás v lese tě doklady stejně nespasí a příbal a SPZ na cestě po ose nebo přejezdu na podruhé stejně necháš doma, protože pokud jsi s tím někde spadnul, tak jsi už stejně něco zničil ... Takže pro příště bys z homologovaného endura EXC měl stejně moji verzi KTM XCF - 350W. Když si uvědomíš, kolik vlastně stojí každá mth, dojde ti, že každá najetá 1mth, která nebyla v terénu, nebo tam kde chceš jezdit a najedeš ji bez emocí a nebo po silnici, kde stejně nemáš co dělat, protože SPZ a příbal, to co z něj zbylo, po zkušenostech máš stejně v garáži, vozíš motorku stejně na místo akce na vozíku a už nikam nejezdíš po ose. U nás to je s endurem stejně problém, takže nakonec budeš všude vozit motorku na vozíku, nebo v dodávce a tam si zajezdíš. ... podle mě je to taková terénní motoevoluce a uvědomění si, že mít ostré enduro, tak se nevyplatí ojíždět gumy a motat mth na silnici, kde nesplňuješ co bys měl mít a nakonec si k tomu dojdeš také ...

Doplňky na motorce - Doplňky:
 ventilátor chlazení (origo KTM PowerParts),
 kryt čerpadla chlazení (origo KTM PowerParts),
 frézovaný konektor (výstup) paliva (origo KTM PowerParts),
 spodní kryt pod motorem s vyplňovací pěnou (origo KTM PowerParts),
 boční "neklouzavé" polepy rámu (origo KTM PowerParts),
 frézovaná ochrana plynových lanek (origo KTM PowerParts),
 pravý boční kryt výfukového svodu (origo KTM),
 nalepené protiskluzové ochrany rámu (origo KTM),
 chrániče rukou na teflonových páscích (origo KTM),
 chránič řídítek,
 přední a zadní tahací popruhy v barvě motorky,
 extra lehká lithiová baterie,
 v zadní pneumatice extra silná duše,
 polepy tabulek proti odření,
 k moto byly původní boční plastové chrániče rámu, chránič řetězového kolečka, originální chránič řídítek, náhradní vzduchový filtr a přední MX tabulka,
 celé moto bylo osazené ergalovými červenými šrouby M6,
 přední a zadní ocelové brzdové hadice s červenými ergalovými koncovkami,
 hliníkové padací špunty v řídítkách,

Vylepšení:
 silikonová modrá hadice chladiče (zamezení přepálení od výfuku při pádu),
 profesionální vyvaření a vyztuž chladiče (pevnější řešení než rámečky a kryty),
 pevnostní ocelové šrouby na objímkách spojkové a brzdové páčky,
 spojková a brzdová páčka na teflonovém pásku (při pádu se snadno protočí),
 drátek zadní brzdy (aby se nedostala pod páku větev a nedošlo ke smyku),
 spojka řetězu vyhozena a řetěz snýtován (aby se v terénu nemohl nerozpojit),
 externí nabíjení („-„ na kostru, „+“ na přidaný šroub vlevo dole u blatníku),

Odlehčení
 demontáž startovací páky: 1,5kg
 lithiová baterie: 1kg
 demontáž zadního světla a MX štít místo světla: 1kg
 ergalové hliníkové červené šrouby na celé motorce: 1kg





















































Recenze

Chtěl jsem univerzální stoj jak na hard enduro, enduro, tak na hobby motokros a i dovolenou na lítání v Rumunsku. Motorka všechno toto zvládne. Je dostatečně silná, aby se částečně vyrovnala rychlému nástupu výkonu u 2T při hard enduru (nic šíleného stejně jezdit nebudu), enduro je pro ni v pohodě, s mým hobby pojetím a váze 75kg půjde v klidu i motokros. A Rumunsko které bych chtěl určitě zažít, to je místo, kde toho zatím najezdila více, jak v ČR..

Stroj jsem koupil se 37,2mth, s vyplněnou servisní knihou, nářadím a manuálem a hlavně, přímo po majiteli a renomovaném servisákovi Aleši Miarčíkovi, který si ji sám připravil pro sebe a pak se rozhodl, že ještě zkusí silný 2T, takže mi ji akorát parádně zajel.
Na motorce byly všechny potřebné doplňky a mnoho jím provedená zlepšení!
Měla na sobě pouze bojové šrámy z lesa, ale nikdy ji nikam nezahodil, ani nikam neletěla.
Měl ještě další kola, která používal, takže originální i s kotouči téměř nejeté.

Servis před koupí:
 2,5mth (26.3.2016): kontrola ventilových vůlí, rozebrání a namazání krku a kyvné vidlice, výměna oleje a filtru za Motul š00V 15W – 60 factory line, výměna nemrznoucí chladicí kapaliny Motocool factory line, brzdové kapaliny Motul RBP 660 factory line, rozebrání a promazání kvalitní vazelínou krku řízení a kyvky (to z výroby údajně nestojí za nic), demontáž předních vidlic a instalace předního vyprošťovacího popruhu
 14,3mth (20.5.): pérování v Itálii u ANDREANI na naladění, je extrémně citlivé a jemné (ne měkké), super do lesa a na country, pružiny původní = cca 80-90kg, výměna oleje a filtru, ventilové vůle, síto na benzín
 25mth (4.6.) výměna oleje a filtru, nové přední řetězové kolečko 13 zubů
 37,2mth (21.11.) výměna oleje a filtru, brzdové kapaliny, kontrola ventilových vůlí, filtr benzínu.

Používané náplně:
 Motor: MOTUL 300V 15W60 factory line
 Brzdy a spojka: MOTUL RBF 660 factory line
 Chladič: MOTUL MOTOCOOL factory line
 Benzín: jedině Benzina Verva 100

Takže jsem si konečně udělal radost motorkou, která byla téměř nová, osazená mnoha doplňky a profesionálem servisovaná a ten na ní vychytal mouchy, přidal mnohá vylepšení a dokonce ji dokázal odlehčit o cca 4,5kg!


















Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
TeamGrass_CZ
TeamGrass_CZ napsal 05.03.17 v 14:21 10b.

Top!

HonzaCR250R
HonzaCR250R napsal 18.02.17 v 10:30 10b.

No tak ta je luxusně vymazlená,nemusíš už nic,než jezdit...BOMBA...

PETARDAK
PETARDAK napsal 18.02.17 v 07:32 10b.

Mám radost že je v dobrých rukách tak ať slouží a přináší hodně radosti a zábavy!!!

Více komentářů



TOPlist