Nejedná se o KTM EXC 350F, ale o KTM XCF 350W.
Jak se píše na oficiálních stránkách KTM ... "Best in class" = ještě dokonalejší Rozdíly oproti EXC 350F:
- bez dokladů a příbalu, které myslící člověk stejně nepotřebuje, protože si koupil ostrou motorku
Motorka koupena od PETARDAK (Nový Jičín) - O motorku se starat snad lépe ani nemohl. Byl s ní 2 × 5dnů v Rumunsku a pak párkrát někde v ČR.
Udělal na ní mnoho a mnoho vylepšení a servisoval si ji ještě lépe, než udával manuál výrobce, výrazně ji odlehčil a provedl další úpravy. Celý život stavěl stroje na zakázku a tento si postavil pro sebe - pro mě. Viz. dále.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM EXC 350 F: Jen jsem se utvrdil v tom, že jsem pro mé potřeby koupil to nejlepší, co jsem mohl = ještě dokonalejší EXC 350F.
První dojmy - Při prvním projetí to bylo rovnou na sněhu a dokázal jsem si ji obhazovat kolem nohou a jak v sedě, tak ve stoji jsem lítal po louce v driftech. Nic z toho mi nikdy předtím nešlo. takže na první jízdu s pro mě neznámou motorkou a první jízdě po 3 měsíční pauze více než spokojenost. Těším se na sezonu.
Motorku bych doporučil pro - Pro někoho, kdo chce univerzální a kvalitní motorku a neřeší, že nemá papíry. ... mezi námi ... Na MX trati je nepotřebuješ, u nás v lese tě doklady stejně nespasí a příbal a SPZ na cestě po ose nebo přejezdu na podruhé stejně necháš doma, protože pokud jsi s tím někde spadnul, tak jsi už stejně něco zničil ... Takže pro příště bys z homologovaného endura EXC měl stejně moji verzi KTM XCF - 350W. Když si uvědomíš, kolik vlastně stojí každá mth, dojde ti, že každá najetá 1mth, která nebyla v terénu, nebo tam kde chceš jezdit a najedeš ji bez emocí a nebo po silnici, kde stejně nemáš co dělat, protože SPZ a příbal, to co z něj zbylo, po zkušenostech máš stejně v garáži, vozíš motorku stejně na místo akce na vozíku a už nikam nejezdíš po ose. U nás to je s endurem stejně problém, takže nakonec budeš všude vozit motorku na vozíku, nebo v dodávce a tam si zajezdíš. ... podle mě je to taková terénní motoevoluce a uvědomění si, že mít ostré enduro, tak se nevyplatí ojíždět gumy a motat mth na silnici, kde nesplňuješ co bys měl mít a nakonec si k tomu dojdeš také ...
Doplňky na motorce - Doplňky:
ventilátor chlazení (origo KTM PowerParts),
kryt čerpadla chlazení (origo KTM PowerParts),
frézovaný konektor (výstup) paliva (origo KTM PowerParts),
spodní kryt pod motorem s vyplňovací pěnou (origo KTM PowerParts),
boční "neklouzavé" polepy rámu (origo KTM PowerParts),
frézovaná ochrana plynových lanek (origo KTM PowerParts),
pravý boční kryt výfukového svodu (origo KTM),
nalepené protiskluzové ochrany rámu (origo KTM),
chrániče rukou na teflonových páscích (origo KTM),
chránič řídítek,
přední a zadní tahací popruhy v barvě motorky,
extra lehká lithiová baterie,
v zadní pneumatice extra silná duše,
polepy tabulek proti odření,
k moto byly původní boční plastové chrániče rámu, chránič řetězového kolečka, originální chránič řídítek, náhradní vzduchový filtr a přední MX tabulka,
celé moto bylo osazené ergalovými červenými šrouby M6,
přední a zadní ocelové brzdové hadice s červenými ergalovými koncovkami,
hliníkové padací špunty v řídítkách,
Vylepšení:
silikonová modrá hadice chladiče (zamezení přepálení od výfuku při pádu),
profesionální vyvaření a vyztuž chladiče (pevnější řešení než rámečky a kryty),
pevnostní ocelové šrouby na objímkách spojkové a brzdové páčky,
spojková a brzdová páčka na teflonovém pásku (při pádu se snadno protočí),
drátek zadní brzdy (aby se nedostala pod páku větev a nedošlo ke smyku),
spojka řetězu vyhozena a řetěz snýtován (aby se v terénu nemohl nerozpojit),
externí nabíjení („-„ na kostru, „+“ na přidaný šroub vlevo dole u blatníku),
Odlehčení
demontáž startovací páky: 1,5kg
lithiová baterie: 1kg
demontáž zadního světla a MX štít místo světla: 1kg
ergalové hliníkové červené šrouby na celé motorce: 1kg
Recenze
Chtěl jsem univerzální stoj jak na hard enduro, enduro, tak na hobby motokros a i dovolenou na lítání v Rumunsku. Motorka všechno toto zvládne. Je dostatečně silná, aby se částečně vyrovnala rychlému nástupu výkonu u 2T při hard enduru (nic šíleného stejně jezdit nebudu), enduro je pro ni v pohodě, s mým hobby pojetím a váze 75kg půjde v klidu i motokros. A Rumunsko které bych chtěl určitě zažít, to je místo, kde toho zatím najezdila více, jak v ČR..
Stroj jsem koupil se 37,2mth, s vyplněnou servisní knihou, nářadím a manuálem a hlavně, přímo po majiteli a renomovaném servisákovi Aleši Miarčíkovi, který si ji sám připravil pro sebe a pak se rozhodl, že ještě zkusí silný 2T, takže mi ji akorát parádně zajel.
Na motorce byly všechny potřebné doplňky a mnoho jím provedená zlepšení!
Měla na sobě pouze bojové šrámy z lesa, ale nikdy ji nikam nezahodil, ani nikam neletěla.
Měl ještě další kola, která používal, takže originální i s kotouči téměř nejeté.
Servis před koupí:
2,5mth (26.3.2016): kontrola ventilových vůlí, rozebrání a namazání krku a kyvné vidlice, výměna oleje a filtru za Motul š00V 15W – 60 factory line, výměna nemrznoucí chladicí kapaliny Motocool factory line, brzdové kapaliny Motul RBP 660 factory line, rozebrání a promazání kvalitní vazelínou krku řízení a kyvky (to z výroby údajně nestojí za nic), demontáž předních vidlic a instalace předního vyprošťovacího popruhu
14,3mth (20.5.): pérování v Itálii u ANDREANI na naladění, je extrémně citlivé a jemné (ne měkké), super do lesa a na country, pružiny původní = cca 80-90kg, výměna oleje a filtru, ventilové vůle, síto na benzín
25mth (4.6.) výměna oleje a filtru, nové přední řetězové kolečko 13 zubů
37,2mth (21.11.) výměna oleje a filtru, brzdové kapaliny, kontrola ventilových vůlí, filtr benzínu.
Používané náplně:
Motor: MOTUL 300V 15W60 factory line
Brzdy a spojka: MOTUL RBF 660 factory line
Chladič: MOTUL MOTOCOOL factory line
Benzín: jedině Benzina Verva 100
Takže jsem si konečně udělal radost motorkou, která byla téměř nová, osazená mnoha doplňky a profesionálem servisovaná a ten na ní vychytal mouchy, přidal mnohá vylepšení a dokonce ji dokázal odlehčit o cca 4,5kg!
Top!
No tak ta je luxusně vymazlená,nemusíš už nic,než jezdit...BOMBA...
Mám radost že je v dobrých rukách tak ať slouží a přináší hodně radosti a zábavy!!!