Malá,lehká,hravá,prostě hračka na takové to lítání kolem komína
Motorka koupena od rudamichal (Holasice)
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Překvapilo mě že proti ST3 kterou sedlám,tak malý ,,monstřík" není tak ucukaný v nízkých otáčkách a motor je o něco klidnější.Není to nějaký dravec,ale tato motorka ani nebyla zamýšlena jako závoďák.Tady je to o hravosti a na klikaticích je jako doma.
Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoliv kdo si chce užít zábavu.
Doplňky na motorce - padáky,krovka,plexi,chrániče páček
Recenze
Protože vlastníme s partnerkou každy svoji ST3,tak jsme si pořídili jako náhradní vozidlo Cagivu Raptor 650 a ježdění na tom malém prckovi se nám tak zalíbilo,že jsme tomu druhému vždy záviděli že na ní zrovna jede
Padlo rozhodnutí,pořídit ještě jednu takovou hračku,takže přišlo složité rozhodování jestli raptora a nebo monstera.Kdybych to kupoval hlavou,asi bych šel spíš do Raptora,ale protože jsem to vybíral srdcem a prostě Ducati je vášeň,takže jsem se víc přikláněl k Ducati.Taky to bylo i o nabídce na trhu,Raptorů moc v nabídce není a Monsterů je mraky v inzerátech.Aby Byl Monster srovnatelný výkonově s Raptorem,musel se vybírat Monster 695 a výš.Tady jsem zjistil,že i když monstříků je mraky,tak to jsou většinou ohrkané a předražené krámy.Nakonec jsem musel sáhnout trochlu hlouběji do kapsy než bylo v plánu abych mohl pořídit Monstera ve slušném stavu s přijatelným nájezdem km.Asi po měsíci hledání jsem jeden kousek objevil ,takže hned druhý den jsme se jeli podívat,stav odpovídal tomu co jsme hledali,takže jsme si plácli a i když bylo venku jen 5st.a k domovu to bylo přes 90km,odvezl jsem ho po ose.Před garáží jsem myslel že z toho ani neslezu jak jsem byl zmrzlý,ale konečně je doma
Protože teď máme v garáži jak Raptora,tak i Monstera,celkem mě zajímal rozdíl mezi těmito tak podobnými stroji,takže jsem neváhal hned oba projel.
Raptor má o něco kultivovanější motor,není tak ucukaný v nízkých otáčkách a dá se více točit,omezovač mě zbrzdil až 10500 otáček,kdežto ducna končí kolem 9000.Pocitově mi připadá že monster táhne víc od spodu,kdešto raptor si libuje kolem 7000 otáček.
Raptor má tvrčí podvozek,uzké a tvrdé sedlo a po 100km už nevím jak si sednout.Dukna má pohodlnější sedlo,malinko měkčí odpružení,ale podvozek je pocitově pevnější,v zatáčkách jistější a lépe odfiltruje horší silnice.Dokážu si představit na monsteru jet i delší trasy oproti Raptoru.Brzdy jsou na Raptoru ostřejší,mají větší kotouče a čtyřpístky,dukna má jen dvoupístky.Díky rozdilnému úhlu hlavy řízení je raptor takový hravější,víc reaguje na pohyb řidítkama a taky má celkově větší rejd.Zdá se mi že při ubrání plynu má tendenci se lehce předek zavřít,ale nic dramatického to není co by řidiče vytrestalo.Monster je v zatáčce jako by jel po kolejích a kam se podíváte,tam jede.Má ale neskutečně malý rejd,když se někde otáčíte,je to jako s kamionem tak na 4x
Obě motorky jsou super hračky,je na nich neskutečná zábava,ale prostě Ducati je Ducati
Ducati 695 je protě pecka,dal jsem na ní 700 km za den a pohoda Máš ji pěknou.
Peckovej, ten by se mi líbil pro manželku, pořád pláče, že chce taky jezdit, ale nějak jí nemám, co půjčit...
Tiež som ju mal...Pekná, jednoduchá, zábavná...za 10b
dobrá volba ,ST3 je taky fajn