PROFIL MOTORKY

Harley Davidson FLHRC Road King Classic (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník bruttopyr
Vloženo 14.5.2017
Aktualizováno 11.7.2017
Zobrazeno 3 797x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Výborně ovladatelná lokomotiva s tahem odspodu a prostě jedním slovem nádhera...

Více fotografii

Motorka koupena od Roman N. - Výborný chlap a srdcař, vše proběhlo hladce

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - To je macek! Ale na to, jak je veliká, tak po rozjetí kila okamžitě zmizí... Ale bleskově se připomenou, pokud byste to přehnali s rychlostí do zatáčky... Nepůjde pak poznat, kdo dostal koho na hraní.

Motorku bych doporučil pro - Komukoliv, kdo je ochoten a schopen manipulovat s 368kg. Bez druhé motorky se ale neobejdete, když vás chytí nálada na hoblování sliderů...

Doplňky na motorce - Širší (pohodlnější) řídítka a frézované rukojeti, jinak origo!

Recenze

"Harleye?!! Nikdy!!!"
Tak tohle jsem tvrdil ještě před pár roky… Vzhledově se mi sice Harleye vždycky líbily, ale braly mě tehdy spíše sportovní motorky. Proč ho taky chtít, že? Haryk přece nikdy nevyhrál žádný srovnávací test, výkon pod úrovní šestistovky, na měření zrychlení z 0 na 100km/h nepotřebujete stopky, stačí kalendář… Maximálka 165km/h, cože? Fuuuj!!! Tohle neee!!!
Těžký, tím pádem asi špatně ovladatelný, atd., atd. A cena? Brutální…..
Ale nejde všechno měřit jen podle čísel… Radost rozhodně ne! I fichtl Vám může někdy dát více než leckterý „litr“
Nikdy, prosím, nesuďte žádnou motorku, dokud se na ní neprojedete. Může být úplně jiná, než posuzují na motorkářských fórech různí „odborníci“ – praví Češi…

Říkal jsem si – „domů Harleye nechci, ale až mi bude jednou moc, chtěl bych si ho projet“. Tak jsem si nechal před 4 lety od Ježíška (manželky) naježit poukázku v půjčovně 24hod. s Harleyem. No to víte, byla ráda… Vybral jsem si toho nejhezčího – Road Kinga Classic – protože takhle má vypadat pěkná motorka…
Když jsem si ho na Šalamounce vypůjčoval, přišly první pochybnosti: „Ty ..ole, to je velké, to je těžké! Já 80kg – Haryk 368kg…Tady nepůjde poznat, kdo dostal koho na hraní…“
Okamžitě po rozjetí ale kila prostě zmizí, jde se motat bez problémů i pražským provozem. Kila jsou naopak výhodou v zatáčce na nerovnostech, kdy sportovní motorka nadskočí, ale Road King se jenom zhoupne a jede se dál. Samozřejmě, že na honičku se supersporty to není, navíc v hodně zatáčkách si škrtnete stupačkou.
Vy ale víte, že spěchat nemusíte, ani nechcete. Je radost, nechat se vytáhnout ze zatáčky kroutícím momentem, a že ho tam je při obsahu 1690cm3 dost, nemusíte pochybovat.

Na Harleyi vidíte, za co platíte – cítíte tu masu kovu, vidíte nádherné chromy, všechno je mohutné, zdá se být solidní. (A samozřejmě platíte za svoji blbost a za image, já vím…). Ale to mu odpustíte. A rádi. Řazení rychlostí pokaždé doprovodí úder, jako když zasunete plechovou bednu plnou šroubů do kovového regálu, ale tak cítíte líp, jak stroj žije. Není to jak na japonci – jemné kliknutí- musíte tu páku opravdu stlačit.
Při čekání na křižovatce motor díky vibracím v rámu skáče, že to vypadá, že už doopravdy upadne, ale jakmile přidáte plyn – vibrace zmizí, prostě za jízdy žádné necítíte. Některé detaily ale tlustý americký konstruktér odbyl, nepočítal s tím, že se může najít i někdo takový, kdo se bude schopen ohnout dolů a odhalit sem tam levnou sponu nebo ledabyle pozinkovaný šroub na nepřístupných místech.
Za ten den jsem ujel 400km z Prahy do Ostravy bez únavy, na cestování je opravdu skvělý a druhý den nad ránem zase 400km zpátky do Prahy. Už v té chvíli ve mně něco začalo klíčit, že mi nemusí být „moc“, abych ho chtěl domů.
Proto jsem Road Kinga začal shánět, podařilo se mi koupit nádherný stroj, s původem v ČR, od 1.majitele, nehavarovaný, se serviskou. Kromě širších řídítek a rukojetí nemá žádné úpravy, světýlka, opičky na gumě, třásně, osm kufrů, ani audio s 1200W. Miluju originály z výroby a to je někdy větší kumšt, takový v origo stavu sehnat. Už jen kvůli klidu na STK…
Co se týče spolehlivosti, ta je taky bez výtky, H-D byl kupovaný nový v H-D na Šalamounce, já ho bral, když měl 8.000km, ke dnešku má najeto teprve 20.000km a bez jediné poruchy. Což potvrzuje statistiku časopisu Motorrad, kde Road King držel dlouhá léta laťku nejspolehlivějšího motocyklu v dlouhodobých testech.
Zkrátka a dobře, původně jsem ho chtěl jen na 1 sezónu, ale teď už to jsou 4 roky, co jezdím na stroji imperialistických hrdlořezů. Když mě chytne supersportařská slina, vezmu youngtimera Fireblade a jdu to hoblovat do zatáček, ale s Road Kingem mám větší naději, že se dožiju vyššího věku bez úrazu a to se taky počítá… Po 4 letech nastal čas jeho prodeje, slíbil jsem ho známému, ale když jsem se byl projet……. chuť jej prodat úplně zmizela. Tak nevím. Asi doma ještě nějakou dobu zůstane…
I když Harleye nemáte rádi, pokud máte tu možnost, běžte do půjčovny, půjčte si ho, zkuste a udělejte si vlastní názor. Ale neříkejte, že jsem Vás nevaroval. Ta závislost se může vytvořit během 1 dne…
10.07.2017 - tak dnes prodána, resp. jsem ji vyměnil za skútr ČZ175 "Prase"... s doplatkem, samozřejmě...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DoktorHD
DoktorHD napsal 27.09.18 v 13:55 9b.

perfektní recenze

PYTEL1
PYTEL1 napsal 11.07.17 v 10:51 10b.

fanek007
fanek007 napsal 01.06.17 v 13:03 10b.

krásnej kousek

fatman
fatman napsal 21.05.17 v 10:43 10b.

No proste nádhera!
Krásné vyznání a zpověď
10bodů za sdílení pocitů

spike-cz
spike-cz napsal 21.05.17 v 08:50 10b.

I kdybych nebyl unesen motorkou, popis je jednoznačně na palec nahoru. Gratuluju a přeju další kilometry v sedle s úsměvem a spokojeností.

Více komentářů



TOPlist