po 17 letech ježdění na Jawách a Japoncích a najeto přes 100 000 km jsem si řekl že je čas zase na něco nového.
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati 749: žádná aktuálně nebyla k mání a když tak za cenu 999
První dojmy - Sám jsem nevěděl do čeho jdu po přečtení x-y recenzí a dojmů uživatelů které se v mnoha případech velmi lišily, jsem si řekl že ji musím mít jednak se mi už dlouho líbila a další věc zvuk dvouválce to přeci nemůže nic nahradit !
Motorku bych doporučil pro - pro kohokoliv kdo má mozek v hlavě, je to sice ostrý sporťák ale s neuvěřitelně použitelným spektrem otáček, na takovýhle motorce by se měla učit autoškola kdo zvládne tohle zvládne pak vše ...
Doplňky na motorce - spojka rizoma, stupačky sem tam trochu karbonu jinak origo
Recenze
Asi všichni vědí co je tohle za stroj dá se říci že je to kladivo na Japonce Mě ale spíš zaujala druhá věc na to že mám 185 cm jsem se na ni v klidu vešel a nevypadám na tom jak vosa na bonbónu. Další věc co mě mile překvapila je i její použitelnost spousta lidí píše že je jen na okruh ... tady bych trochu polemizoval dají se sní jezdit i okresky ale rychlost nesmí jít pod cca 50 -60 km ale kdo by jezdil takhle pomalu že jo ..
Co mě baví je to že můžu jet na pohodu cca 4 tis otáček a jen se kochat a stačí jen víc přidat plyn a je z toho katapult, předjíždění a při tom podřazovat není potřeba u Dukny se jen přidá plyn at tam je co tam je za rychlost prostě to vystřelí dopředu.
Zvuk i přesto že mám origo tak to celkem ujde v plánu dle financí bych chtěl aby to bylo více slyšet .-)
Výkon asi nemá smysl víc popisovat toho tam je že nevíte co sním a je úplně jedno kdy řadíte v jakýchkoliv otáčkách prostě to jede a jede ...
brzdy jsou super tedy přední brzdí dokonale kdykoliv zadní se musí opatrně nebo jde do smyku.
ovládání asi taky nemá smysl popisovat Ducati jsou od modelu 916 prostě dokonalé ale je to jiná jízda než na japoncích chvilku mi trvalo než jsem si zvykl na to že se dukna musí aktivně řídit ale pak je to zase zážitek při jízdě jak rovinky tak zatáčky nic se nikde nevlní, nekroutí, neklepe, jen pud sebezáchovi mě omezuje v tom ji víc a víc nenaklánět protože ona si o to sama říká prostě super, po cca 500 km jsem přesedl zase na chvíli na Bandita a najednou motorka se kterou jsem byl vždycky nadšený najednou nejede, nebrzdí, všude se vlní a kroutí ale kochací jízda po českém ráji je zase dokonalejší na Banditoj vše má své.
pohodlí jak jsem psal nemám problém i při delší jízdě cca 2 hodky nebolí zadek a zápěstí bolí jak kdy záleží na stylu jízdy čím rychlejší jízda tím mín bolí
pěkná, ať slouží
Dobrá volba
Krásná Ducatka. Nechtěl bych to domů, ale moc se mi tahle technika líbí. Oni to prostě umí udělat trochu jinak a krásně.
PS: Super popis...
Ať to jezdí a dělá radost!
krasna masinka