Měl jsem jedno korejské enduro za "pár korun" . Chtěl jsem zkusit jestli mne to chytne a tak trochu chytlo, takže 125 ccm bylo málo a bylo načase zvednout laťku.
První dojmy - Je to moje první dospělé enduro a hlavně Rakušák! Nebyl v nějakém extra stavu, byl poměrně levný. Při testovací jízdě začal téct jeden tlumič (později i ten druhý). Ale to mi nevadí, baví mne dělat na motorkách a tak trochu ani nevím co bych s novou motorkou dělal. Každopádně jelo to jako svině! Samozřejmě je to 15let starý a dneska to bude technologicky dál, jenže Já stojím teprve na prahu endur.
Recenze
Vzhledem k tomu že HydroSkunk bylo enduro spíše silniční (kopie DR 125) s nějakými 7-8kW to v terénu bylo dobrý po poli a v pomalých usecích. Ovšem jak došlo na větší výjezdy po šotolině, bylo to totálně mrtvý.
Takže změnit nářadí bylo potřeba a teď jsou ty rezervy někde jinde, totiž v mojí hlavě, protože jednička se tam řadí akorát při rozjezdu a šestku bych řadil zatím nevim kde a je to prostě traktor, co to vezme od spodu ale umí se celkem hezky vztekat.
Nevybíral jsem nějak cíleně, extra jsem se nerozhodoval. Ve výběru byla Yamaha WR 250/450 a KTM EXC 250/400. Vyhrála EXC 400 protože okolí mých známých to označilo za celkem stabilní a nesmrtelnou motorku s jakš takš dostupnými díly.
Přoběhla výměna tekoucích gufer přední vidle včetně futer + olej samozřejmě, dodal jsem nerezový chybějcí stojánek, začal jsem nakupovat různé polámané plasty...
Jo a taky jsem zjistil že po umytí ta "svině" nechytá. To bych přisuzoval té asi 40x upravené elektrice kterou hodlám asi natáhnout novou a do vodotěsných štekrů.